Olipas pitkästä aikaa hyvä elokuva! Elokuva suosituksia?
Tosi harvoin tulee nykyään katsottua leffoja mutta nyt olen kipeänä ja punkan pohjalla joten tullut katseltua muutama. Nyt loppui The grand Budapest hotel. Ehkä yksi parhaimmista elokuvista mitä olen ikinä nähnyt!
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuon The grand Budapest hotel voi katsoa? Areena vai joku muu?
Ei ainakaan Areenassa ollut
Netflix: The Gray man. Mieletön toiminta leffa, pääosissa ihana Ryan Gosling.
Vierailija kirjoitti:
Netflix: The Gray man. Mieletön toiminta leffa, pääosissa ihana Ryan Gosling.[/quoten
Niin paska leffa oli
Vierailija kirjoitti:
Salkkarit Merellä -elokuva.
Siis MITÄ?!!
Aivan p*skaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiennes on yksi niistä näyttelijöistä joista yleensä tietää että jos hän on siinä niin leffa on koukuttava. Toinen tälläinen on Julia Roberts. Aina vaan tulee katseltua kun telkusta tulee Vihollinen Vuoteessani.
Renny Harlin yritti tosissaan saada Ralph Fiennesiä mies pääosaan Kurkunleikkaijien saareen sen jälkeen kun Michael Douglas hylkäsi roolin muutta Ralph ei suostunut.
En ihmettele..
Olen ystävälläni koiravahtina ja löysin hyllystä tämän ap:n mainitseman elokuvan. Tää on ihan lumoava! Melkein kun Twin Peaksin ensimmäinen kausi. Hirveästi kuuluisia näyttelijöitä mutta varsikin toi Gustaven näyttelijä olisi ansainut vaikka oscarin roolisuorituksestaan. Nimeä en jaksaa googlata mutta mainio:D
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuon The grand Budapest hotel voi katsoa? Areena vai joku muu?
Itse lainasin eilen kirjastosta ja on kyllä niin upea että katson vielä toiseenkin kertaan ennenkuin palautan. Wes Anderson on upea ohjaaja ja sivurooleissa kymmeniä hollywoodin suurimpia tähtiä mutta kyllä se oli Ralph Fiennes joka teki tästä elokuvasta niin lumoavan ja varasti shown.
Mtv katsomosta katsoin elokuvan Wonder. Ei nyt mikään mestariteos mutta kannattaa katsoa. Julia Roberts näyttelee ok niinkuin aina mutta Owen Wilsonin roolisuoritus oli iloinen yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Mtv katsomosta katsoin elokuvan Wonder. Ei nyt mikään mestariteos mutta kannattaa katsoa. Julia Roberts näyttelee ok niinkuin aina mutta Owen Wilsonin roolisuoritus oli iloinen yllätys.
Owen Wilson on aina hyvä, Julia Roberts maailman yliarvostetuin.
Perhe - August: Osage County
Tässä on mukana myös Julia Roberts, kun siitä moni näkyy täällä tykkäävän.
K-ON! The Movie
Paras. Elokuva. IKINÄ!
Sunset Boulevard
Kunnon vanhanajan filmi joka kertoo hiipuvasta Hollywood-tähdestä.
Olen nähnyt monta kertaa ja vielä aion katsoa uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Owen Wilson on aina hyvä, Julia Roberts maailman yliarvostetuin.
Owen Wilsonista en juuri välitä mutta Julia Roberts on kieltämättä heti Meryl Streepin jälkeen maailman yliarvostetuin. Aina ja joka roolissa ne samat ilmeet ja eleet.
Vierailija kirjoitti:
Poikani Kevin
Hiljaiset sillat
En voi sietää Meryl Streeppiä tai Clint Eastwoodia joten Hiljaiset sillat jää minulta katsomatta.
Mistä toi Poikani Kevin kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Perhe - August: Osage County
Tässä on mukana myös Julia Roberts, kun siitä moni näkyy täällä tykkäävän.
Kuka Robertsista on täällä tykänyt?
Olen nähnyt. Tom Hanks yksi lempinäyttelijöistäni. Ei ole vain vuosiin tullut oikein ajan kanssa katsottua elokuvaa niin kuin eilen ja muistui mieleen kuinka hauskaa se voi olla.
Ap