Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihtuuko ihan oikeesti jos syö aamulla kaurapuuroa

Vierailija
09.08.2022 |

Jos, niin mihin se perustuu?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuu todellakin. Ainakin viisi kiloa päivässä. Sama se mitä muuta syö, kunhan syö kaurapuuroa ja nimenomaan aamulla.

Vierailija
2/78 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti paljon siitä mitä syöt muuten ruuaksi päivien aikana. 

Mutta pienienerginenhän kaurapuuro on. 

Olen kaikenlaisilla dieeteillä ollut ja esim. Jutan dieetissä , aamupalana oli kaurapuuroa ja raejuustoa ja kyllä tuolla dieetillä hyvin kiloja karistin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos aiemmin aamulla söit jotakin sokerihuurrettuja suklaamuroja, pekonia ja munakokkelia, niin sitten varmaan voisi perustua vähäisempään energiansaantiin?

Vierailija
4/78 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos aiemmin aamulla söit jotakin sokerihuurrettuja suklaamuroja, pekonia ja munakokkelia, niin sitten varmaan voisi perustua vähäisempään energiansaantiin?

Jos syön aamulla pekonin ja munan sijaan kaurapuuroa, niin tarviin pari välipalaa ennen lounasta. En oikein usko puuron laihduttavaan ominaisuuteen.

Vierailija
5/78 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulla laski kolestroli, jos ei muuta hyvää.

Vierailija
6/78 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttavinta se on illalla syötynä.

Vierailija
7/78 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syöt pelkästään sen lautasellisen kaurapuuroa päivässä niin joo.

Vierailija
8/78 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön kerran päivässä n.16.00. illalla myös jotain leipää ja kahvia.Paastoa 21.00-16.00 eli vettä ja mustaa kahvia. 5 kg pois kahdessa kk. Syön tuota päivällistä niin paljon kuin jaksan.

Vierailija
9/78 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduttavinta se on illalla syötynä.

Millä perusteella?

Vierailija
10/78 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän laihdut kun et syö mitään.

Vierailija
11/78 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuntuu vaikuttavan. Juon aamuisin lasin vettä ja sitten lautasellisen kaurapuuroa sokeroimattomalla mehukeitolla. Olen tehnyt tätä 3 kk ja laihtunut 63->57 kg. Verensokeri pysyy koko päivän tasaisempana. Muita muutoksia en ole tehnyt liikuntaan/ruokavalioon.

t: 1-tyypin diabeetikko

Vierailija
12/78 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuntuu vaikuttavan. Juon aamuisin lasin vettä ja sitten lautasellisen kaurapuuroa sokeroimattomalla mehukeitolla. Olen tehnyt tätä 3 kk ja laihtunut 63->57 kg. Verensokeri pysyy koko päivän tasaisempana. Muita muutoksia en ole tehnyt liikuntaan/ruokavalioon.

Vaikea kuvitella että 1tyypin diabeetikko sanoo näin. Puuroa ja mehukeittoa, inskaa varmaan menee tuollaisen aterian jälkeen/tai ennen.

Vierailija
13/78 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä polttaa kaloreita. 

Terveisin mies.

Vierailija
14/78 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
15/78 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos syön aamulla pekonin ja munan sijaan kaurapuuroa, niin tarviin pari välipalaa ennen lounasta. En oikein usko puuron laihduttavaan ominaisuuteen.

Etkä tarvii! Luulitko että laihduttaminen käy ilman pientä näläntunnetta? Kehon pitää tottua vähempään - ihan kuten se on lihomisaikana tottunut liikaan! Kaurapuuro aamulla on hyvä, ja sitten pidät itsesi kurinalaisena ja syöt aamupäivällä appelsiinin tai smoothien tai banaanin. Piste. Mitään maagista keinoa ei ole, joten unohda kaikki sellaiset huuhaapuheet. Itsekuria! Joka aamu vaaalla! Ja iloitset jokaisesta aamusta kun se näyttää 100 grammaa vähemmän, vaikka se olisi vain joka toinen päivä tai joka kolmas päivä, se on juuri ihan se sama! Jos se on noin 250 grammaa viikossa, se on KILO KUUSSA ja laske huviksesi että vuodessa se on 12 kiloa ja 2 vuodessa se on 24 kiloa!

Älä hellitä! Älä mainosta dieettiäsi, eli älä tee siitä ohjelmaa - siitä ei kukaan pidä. Ole kuten ennenkin, älä laske kalorioita - ainakaan ääneen - ja nauti ihan tavallisesta elämästäsi! Tsemppiä!

Vierailija
16/78 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testailujen jälkeen olen tullut tulokseen, että kaurapuuro on lihottavin ja nälkää pitämättömin ruoka.

Vierailija
17/78 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minulla laski kolestroli, jos ei muuta hyvää.

Tämä yhdistettynä laihtumiseen laskee kolesterolia todella tehokkaasti.Kaurassa on myös antioksidantteja jotka estävät kolesterolin hapettumista,tutkittiin ainakin eläimillä ellei ihmisilläkin.

Vierailija
18/78 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laihdu. Söin ennen 3-4 kertaa päivässä ja olin lievästi ylipainoinen. En syönyt aamupalaa ollenkaan. Työterveyshoitaja ja ravitsemusneuvoja maanittelivat minut ottamaan aamupuuron joka aamuiseksi tavaksi, niin se sitten hillitsee iltasyömistä jnejneblaablaablaa. Lihoin kolmessa vuodessa 15kg.

Keväällä lopetin aamupalan, aamupuuron, taas ja olen jo pudottanut muutaman kilon.

Vierailija
19/78 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vähän kuin se kun osallistuin opiskeluaikana tutkimukseen Välimeren ruokavaliosta. Toinen ryhmä söi normaalista, luetaan mahdollisemman epäterveellisesti ja toinen Välimeren ruokavalion mukaan ja kas kummaan Välimeren ruokavalio toimi.

Vierailija
20/78 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testailujen jälkeen olen tullut tulokseen, että kaurapuuro on lihottavin ja nälkää pitämättömin ruoka.

En tiedä lihomisesta, kun en ole kovin usein kaurapuuroa syönyt, mutta nälkää se ei ainakaan pidä eikä itse asiassa poista edes hetkellisesti! Turhin ruoka ikinä, ellei sitten mausta tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän