Miten kertoa miehelle raskaudesta?
Heippa vaan.
Koitin googlettaa, mutta yllättävän vähän löytyi keskusteluja aiheesta. Löytyi kyllä miten söpösti yllättää oma mies, mutta entä jos tilanne on toinen?
Eli raskaana miehelle, jonka tunnen ja jonka kanssa tapailtu niissä merkeissä. Ei parisuhdetta. Tapailu todella satunnaista miehen reissutyön vuoksi, välillä ei nähdä moneen viikkoon ja välillä joka ilta arkisin.
Nyt olen raskaana, tiennyt asiasta itse neljä päivää enkä vielä itsekään tiedä mitä ajatella.
-Miten kerron miehelle?
-Pitääkö kertoa heti?
Pelottaa, surettaa, ahdistaa.
Kommentit (67)
Pistä viesti vaan, toi pohtiminen stressaa turhaan sua nyt. Parempi hoitaa asia pois alta, eikä pyöriä tässä samassa ajatuksessa viikkotolkulla. Lue vaikka vielä uudestaan ketjun vastaukset, täällä oli monta hyvää ja erilaista neuvoa sulle. Tsemppiä tuhannesti, kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Pistä viesti vaan, toi pohtiminen stressaa turhaan sua nyt. Parempi hoitaa asia pois alta, eikä pyöriä tässä samassa ajatuksessa viikkotolkulla. Lue vaikka vielä uudestaan ketjun vastaukset, täällä oli monta hyvää ja erilaista neuvoa sulle. Tsemppiä tuhannesti, kyllä se siitä.
Ajattelin odottaa ensi viikkoon kertomisen kanssa. En todella halua hätiköidä enkä kestä jos mies saa minulle asiasta vielä pahemman mielen.
Laitoin miehelle tuskissani yöllä viestiä ja kerroin.
Kerroin että olen tiennyt muutamia päiviä ja että olen sekaisin enkä vielä tiedä mitä haluan.
Mies vastasi hetki sitten, ettei usko että vahinko olisi käynyt ja että häntä ei kiinnosta asia.
Sattuu.
-AP
Olipa moukka :( ehkä alkujärkytyksen jälkeen haluaa keskustella asiasta asiallisesti.
Muita kokemuksia?
Oon taas ihan sekaisin täällä... :(
-AP