Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa miehelle raskaudesta?

Vierailija
08.08.2022 |

Heippa vaan.

Koitin googlettaa, mutta yllättävän vähän löytyi keskusteluja aiheesta. Löytyi kyllä miten söpösti yllättää oma mies, mutta entä jos tilanne on toinen?

Eli raskaana miehelle, jonka tunnen ja jonka kanssa tapailtu niissä merkeissä. Ei parisuhdetta. Tapailu todella satunnaista miehen reissutyön vuoksi, välillä ei nähdä moneen viikkoon ja välillä joka ilta arkisin.

Nyt olen raskaana, tiennyt asiasta itse neljä päivää enkä vielä itsekään tiedä mitä ajatella.

-Miten kerron miehelle?
-Pitääkö kertoa heti?

Pelottaa, surettaa, ahdistaa.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen raskaana." Ei se siitä muuksi koristelemalla muutu.

Vierailija
2/67 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen raskaana." Ei se siitä muuksi koristelemalla muutu.

No tässä olet oikeassa, lähinnä mietin olenko tyhmä ja vanhanaikainen kun mietin että asia on sen verran vakava että pitäisi kertoa kasvotusten.

Enkä tiedä koska tapaamme taas :o

En yritä koristella asiaa, vaan tehdä asian mahdollisimman oikein ja reilusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pulla uuniin. Kun mies tulee kotio, niin pyydä katsomaan uuniin.

Vierailija
4/67 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee semmonen kuva yllätyspaljastus mitä varmasti YouTubesta löytyy. :3

Tai sit ostat vaikka paidan missä lukee isi sille. Hih.

Ens kerralla käytä kondomia. <3

Vierailija
5/67 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro ollenkaan jos haluat vielä nähdä miestä.

Vierailija
6/67 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, seksi hänen kanssaan ei nyt niin mahtavaa ole että se painaisi vaakakupissa päätöksenteossa. Muuta välillämme ei tosiaan ole.

Vierailija
7/67 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä heippalappu keittiön pöydälle.

Vierailija
8/67 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä ehdotukset on?

-TAPAAMME NIISSÄ MERKEISSÄ

-EMME OLE PARISUHTEESSA

-EMME SIIS ASU YHDESSÄ

Vierailija
9/67 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

#RealDoll

#Wifefree

#Childfree

Vierailija
10/67 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, seksi hänen kanssaan ei nyt niin mahtavaa ole että se painaisi vaakakupissa päätöksenteossa. Muuta välillämme ei tosiaan ole.

Isyystestiin joutuu mememään. Aiotko sanoa neuvolassa isän olevan baaripoka?

Vierailija
11/67 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole baaripoka. Tuttu, jonka tuntenut pidempään ja jonka kanssa meillä on seksisuhde.

En ole vielä päättänyt edes miten haluan itse asiassa edetä, olen tiennyt vasta neljä päivää ja mielipide vaihtuu tunnin välein..

Vierailija
12/67 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole baaripoka. Tuttu, jonka tuntenut pidempään ja jonka kanssa meillä on seksisuhde.

En ole vielä päättänyt edes miten haluan itse asiassa edetä, olen tiennyt vasta neljä päivää ja mielipide vaihtuu tunnin välein..

Hienon elämän tulee taas saamaan yksi viaton olento.

Vierailija
13/67 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiot siis pitää lapsen? Jos et, niin älä kerro ollenkaan.

Vierailija
14/67 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä nyt ensin, pidätkö lapsen vai et. Jos et pidä, ei ole tarvetta myöskään kertoa miespuoliselle osakkaalle.

Jos päätät pitää, kerro, että lapsi on tulossa ja pidät hänet. Anna lapsen isän päättää, haluaako hän tunnustaa isyyden vai ei. Äläkä loukkaannu, jos hän haluaa isyystestin. Tuossa tilanteessa olisi outoa, jos haluaisi olla lapsen elämässä mukana, mutta ei haluaisi isyystestiä.

Vierailija
15/67 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano äkkiä ja suoraan. Se on kuin laastarin repäisy. Hän on aikuinen ja vastuussa omista tunteistaan ja reaktioistaan, sun ei tartte niitä etukäteen jännittää ja pohtia kummemmin. Voit tehdä homman itsellesi helpommaksi ja pistää tiedon viestillä. Vaikka "en tiedä miten tän sanoisin, mutta olen raskaana. Siis me ollaan. En tiiä mitä ajatella. Voidaan soittaa jos haluat puhua tänään tai huomenna"

Vierailija
16/67 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätä nyt ensin, pidätkö lapsen vai et. Jos et pidä, ei ole tarvetta myöskään kertoa miespuoliselle osakkaalle.

Jos päätät pitää, kerro, että lapsi on tulossa ja pidät hänet. Anna lapsen isän päättää, haluaako hän tunnustaa isyyden vai ei. Äläkä loukkaannu, jos hän haluaa isyystestin. Tuossa tilanteessa olisi outoa, jos haluaisi olla lapsen elämässä mukana, mutta ei haluaisi isyystestiä.

Ymmärrän tuon isyystestin haluamisen täysin.

Ongelma vaan on, että mies on elämäntyyliltään yms. Sellainen, etten haluaisi hänen olevan lapsen elämässä mukana. Kuitenkaan en voi vain lopettaa yhteydenpitoa ja pitää lasta, meillä on yhteisiä tuttuja ja mies saisi tietää. Eikä se ole reilua.

Mutta miten kerron?

Soitan vai menenkö käymään?

Vierailija
17/67 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienon elämän tulee taas saamaan yksi viaton olento.

Vaikka lapsi ei ole suunniteltu eikä vanhemmat elä yhdessä perinteisessä parisuhteessa, lapsen elämä voi olla vallan hyvä. Turha tässä vaiheessa tuomita.

Ei sinulla ap vielä kiire ole. Mieti rauhassa ensin, mitä itse haluat ja sen jälkeen kerro miehelle raskaudesta, jos hänen on asia tarpeen tietää. Kenties mies mutustelee asiaa jonkun aikaa, jonka jälkeen voitte keskustella tarkemmin, miten mies haluaa olla mukana lapsen elämässä (elatus, tapaamiset jne).

Vierailija
18/67 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisiko teille kumppanuusvanhemmuus?

Vierailija
19/67 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista: Onnittelet vaan tulevaa isää lämpimästi isyydestä!

Vierailija
20/67 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan haluaisi että mies suuttuu jos itse mietin mitä haluan kertomatta hänelle. Että kokee sen epäluottamuksena tms.

-AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi