Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö jo pesupähkinöitä pyykinpesuun?

Vierailija
23.10.2006 |

Minä käytän niitä jauheena, tosi hyvä ja toimiva juttu! :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhetta olen käyttänyt jo pidemmän aikaa, käytän sitä kaikkeen pyykkiin ja puhdasta tulee. :) Ja sehän on tosi ihoystävällinen vaihtoehto.

Vierailija
2/19 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peskää nyt astiatkin pelkällä vedellä, niin ei turhaan kuormiteta luontoa pesuaineella.

Käytä pesupähkinöitä, niin maailma pelastuu, joopa joo.

Tämä maailma on joka tapauksessa kirottu ja tuhoon tuomittu, koska ihmisten pahuus on se, joka tätä maailmaa tuhoaa. Tämä maailma tullaan tuhoamaan ja tämän maailman ruhtinas, Saatana seuraajineen, heitetään tuliseen pätsiin, Jumala on näin määrännyt ja näin tulee tapahtumaan. Sen jälkeen luodaan uusi taivas ja uusi maa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole oikeasta pähkinästä, vaan jostain hedelmästä. Nimessä on jonkinlainen käännösvirhe. t. ap

Vierailija
4/19 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät nuo ole mun juttuja. Vaikka olen kasvissyöjä, käytän luomua ja reilua kauppaa, vaikka kierrätän kaiken mahdollisen ja mahdottoman, vaikkei minulla ole edes ajokorttia.

Olen kyllä huolissaan maapallosta. Mutta onneksi minulla on vielä maalaisjärki tallella, enkä ala hippelöimään tuollaisten kummajaisten kanssa.

Vierailija
5/19 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hyvin. Ostin sitä Ruohonjuuresta Tampereelta. t. ap

Vierailija
6/19 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vielä moni tekee niitä pieniä juttuja, niin maailma on edes vähän parempi paikka ihmisille ja eläimille.

Mikä siinä muuten on, että kovin harvaa tuntuu ympäristöasiat oikesti kiinnostavan?

Vierailija
7/19 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin!

Vierailija
8/19 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun paljon likaista ja tahraista vauvan- ja lastenpyykkiä, musta jotenkin tuntuu et olis sitten melkein kuin pelkällä vedellä pestyjä. Yrittäkää ympäripuhua jos on aihetta =)

Vierailija
9/19 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yllättävän moni jo lajittelee jätteensä, mutta sitten monissa muissa teoissa ei välttämättä vielä osata toimia oikein. Ja ihan rehellisesti, itsekin kuulin nyt ekaa kertaa noista pesupähkinöistä, ja omasta mielestäni olen viherpiipertäjien aatelia :P Meinasin tilata sen näytepussin, jos kerran euron maksaa postikuluineen! Toivottavasti toimii, tilaan sit heti lisää :)

Vierailija
10/19 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tekevät elämästä paljon mukavampaa ja halvemmallakin pääsee. Jää rahaa sitten muuhun. t. ap

Vierailija
11/19 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

STELLA80:

Mutta onneksi minulla on vielä maalaisjärki tallella, enkä ala hippelöimään tuollaisten kummajaisten kanssa.

Vierailija
12/19 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesuainetta, että tulee konetta välillä " myrkytettyäkin" . Ei mitään ongelmia ole tullut.

Vierailija
13/19 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schlumbergera:

Eivät nuo ole mun juttuja. Vaikka olen kasvissyöjä, käytän luomua ja reilua kauppaa, vaikka kierrätän kaiken mahdollisen ja mahdottoman, vaikkei minulla ole edes ajokorttia.

Olen kyllä huolissaan maapallosta. Mutta onneksi minulla on vielä maalaisjärki tallella, enkä ala hippelöimään tuollaisten kummajaisten kanssa.

Vierailija
14/19 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveellisempiä ja lisäksi ympäristöystävällisempiä. Mitäs pahaa näissä asioissa on?

Kuukautiskuppiakin käytän ja olen tosi tyytyväinen. :)

t. ap

Vierailija
15/19 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikinä uskonut, että toimivat, mutta niin vaan tulee puhdasta ja raikasta pyykkiä. Tahrat tosin tahtovat jäädä vaatteisiin, mutta harvemmin meillä tahrapyykkiä onkaan.

Vierailija
16/19 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme on pesupähkinä? Kiinnostaa!

Vierailija
17/19 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ihme on pesupähkinä? Kiinnostaa!

Vierailija
18/19 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut puhdasta. Mitähän mahdoin tehdä väärin? Aika pieniä ovat nämä omistamani pesupähkinät, kaupassa olen nähnyt paljon suurempia...niitä oli ehkä liian vähän pesukoneessa?

Vierailija
19/19 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. pikkuruu. fi/pahkinat. html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi