Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävällä aina kiire

Vierailija
08.08.2022 |

Minua surettaa poikaystäväni jatkuva kiireisyys, yhteistä aikaa ei ole niin paljon kuin toivoisin.
Näemme kyllä viikottain, mutta mitään lomareissuja ei oikein olla päästy yhdessä tekemään eikä muutenkaan mitään muuta kuin satunnaista kyläilyä ja mökkeilyä.
Olisi ollut kiva lomalla käydä jossain kotimaan matkalla ja sellaista suunnittelimme, mutta sekin siirtyy nyt syksylle.
Eihän tämä iso juttu ole, mutta surettaa silti.
Puhelin soi koko ajan ja hänellä on niin usein työasiat ja muut stressaavat asiat mielessä, että on hankala rentoutua tai suunnitella mitään koska aina tulee lisää töitä ja kokouksia.
Ehdotin hänelle virkavapaata jo viime vuonna luottamustehtävien vuoksi, koska hänellä menee tuhottomasti aikaa niiden hoitamiseen ja työt päälle.
Joka päivä on useampia palavereita ja kaikkea mahdollista ja varsinainen palkkatyö päälle kokouksineen ja työmatkoineen.
En siis epäile ollenkaan että tässä olisi mistään pettämisestä tai muusta sellaisesta kyse, hänellä ei olisi mitenkään aikaa sellaiseen.
Kaikki aika vain menee noissa työkuvioissa ja muissa hommissa.
Iltaisin käydään yhdessä salilla pari kertaa viikossa ja sellaisia lyhyitä yhteisiä kahvitteluja.
Seksiä ehdimme harrastaa kerran tai pari viikossa ja nekin kellon kanssa.
Minua tämä tilanne harmittaa ja sekin, ettei tälle todennäköisesti tule mitään tapahtumaan pariin vuoteen ainakaan.
Ymmärrän todella hyvin että hänellä on stressaava elämäntilanne ja haluaisin jotenkin auttaa, ainakin pystyn hetkeksi tarjoamaan muuta ajateltavaa hänelle.
Minua vain harmittaa, että seksinkin aikana pitää vastata puhelimeen ja puhelutkin kestävät pahimmillaan yli tunnin.
Halusin vain avautua jonnekin kun surettaa, olisin halunnut kivan yhteisen kesäloman. :(

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa yhteen niin ongelma ratkeaa

Vierailija
2/51 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan asua yksin.

Minulle riittäisi että olisi edes joskus kahdenkeskistä aikaa ilman noita puheluita.

Välillä on ulkopuolinen olo ja tunnen itseni kolmanneksi pyöräksi.

Varmasti työkuviot ovat hänelle tärkeämpiä ja niin mielestäni tietysti pitääkin olla, mutta en halua seksin aikana kuunnella hänen puheluitaan.

Valtavia tunnelmantappajia ja mies vaan jatkaa kuin mitään ongelmaa ei olisikaan.

Olen jotenkin tulkinnut ja aistinut, että hän jopa kiihottuisi tästä "puhelinseksistä".

Minua tämä tilanne vituttaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
4/51 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmottii tänään.......

Vierailija
5/51 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

L O L

🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
6/51 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kännissä ?????

Vierailija
7/51 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin just.

Mikä päivä tänään on?

Vierailija
8/51 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko erota ja ottaa sellaisen jolla on aikaa yhdessäoloon. Mies laittaa varmaan uran edelle ja rahan luonnollisesti, ei ehdi enää muuta ja sitten tulee hänen oma vapaa-aika. Jäät aina viimeiseksi kaikelle. Ei kukaan jaksa jatkuvasti toisen soivaa puhelinta ja olla kuin päivystämässä itsekin. On ok että joillakin on päivystys ja menot, muttei yhdessäoloon kuulu tuo, hänellä pitäisi olla erillinen asunto siihen. Tai sitten pitäisi olla kaksi samantyyppistä, ettei yhteisellä ajalla niin väliä.

Vierailija
9/51 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa uskottava aloitus!!!

Vierailija
10/51 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta itsehän halusit menestyvän miehen.  Ei ne rahat kato seinästä tuu.

Vierailija
11/51 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksinkin aikana pitää vastata puhelimeen.

Tämähän oli suorastaan hauska 😊😊

Vierailija
12/51 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä häntä jårjestämään aikaa yhdessä. Asiat eivät voi olla niin tärkeitä ettei teille jää aikaa. Voit myös ehdottaa että eroatte, silloin hänellä on nekin lyhyet hetket aikaa johonkin muuhun. Että olisiko parempi niin.

Jos hän maksaisi mieletöntä velkaa töitä paiskimalla niin jotenkin ymmärtäisin. Mutta jos ei niin hänen on löydettävä yhteistä aikaa.

Vierailija
13/51 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo valitettavasti vaikka siltä kuulostaakin.

Minulle ne miehen rahat on ihan sama, en minä niistä mitenkään hyödy, emme asu yhdessä ja mies pitää rahansa itsellään.

Minä rakastan häntä ihan ihmisenä.

Jos olisin vain rahan perässä niin olisin varmasti tyytyväinen että mies panostaa uraansa, minun puolesta voisi olla vaikka työtön kunhan vain saisin olla enemmän hänen kanssaan.

Ap

Vierailija
14/51 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani vois olla vaikka työtön.

Kyllä toi ap on hauska tyyppi.

Vierailija
15/51 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sade lakkasi.

Nyt kauppaan ostamaan 🍻🍻🍻🍻🍻🍻

Vierailija
16/51 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä harrastetaan kellon kanssa.

Mites se tehdään ?????

Vierailija
17/51 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naurattaa nämä teidän kommentit, onhan tämä itsellekin silmiä avaavaa että tätä luullaan provoksi.

Todella ikävää minulle kuitenkin.

Tämä kuitenkin on valitettavasti täysin todellinen tilanne vaikka aika oudolta kuulostaakin.

Tiedostan kyllä, etten ole hänen prioriteettilistallaan siellä ykköspaikoilla, mutta jotain minäkin kaipaisin.

Ap

Vierailija
18/51 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä päivän hauskin provo !!!!!

Vierailija
19/51 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksinkin aikana pitää vastata puhelimeen.

Tämähän oli suorastaan hauska 😊😊

Siihen loppui uskottavuus tarinalta.

Vierailija
20/51 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut eroa mutta en nyt haluaisi näin vähäpätöisen ongelman takia seurustelua lopettaa koska rakastan kuitenkin niin paljon häntä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän