En ole koskaan saanut orgasmia
Olen melkein kolmekymppinen, enkä ole koskaan kokenut tuota maagista O:ta, vaikka monin keinoin on yritetty. Lienee parasta vain yrittää hyväksyä, etten sitä välttämättä koskaan tule saamaankaan, mutta miten pääsen yli siitä turhautumisesta, jota tunnen kun ajattelen tätä? Menee seksihalutkin, kun tuntuu että jään paitsi erittäin olennaisesta osasta seksiä.
Kohtalotovereita? Vinkkejä? Jotain?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Orgasmia saamaton nainen on yhtälailla kyvytön, kuin mies, jolla ei seiso. Mitä sitä kieltämään.
Ei ole. Orgasmia saamaton nainen on yhtä kyvytön kuin mies, joka ei saa orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile sitä imevää satisfyeriä! Tai kokeile jotta miehesi myös imisi. Toimii.
Olen eri ja kokeillut tuota satisfyeriakin. En silti saa. En edes tiedä, miltä se orgasmin saaminen tuntuu.
Siellä kohtalotoveri!
Aina välillä luulen, että saattaisi olla lähellä, mutta en tiedä. Miltä sen pitäisi tuntua??? Millaisista tuntemuksista tietää, että tekee oikeita juttuja? Miltä tämä mystinen "purkautuminen" tuntuu?! ARGHJa kaikista jännittävin...onko mahdollista saada orgasmi ilman, että tajuat/huomaat sitä?
Kummallisia juttuja. Tunnen tuskasi.
APJep. Mustakin tuntuu välillä, että olisin lähellä. Mutta yleensä koko juttu vaan lopahtaa jonkun ajan kuluttua. Kivaltahan se siis tuntuu, mutta ei mitään huippua tai kliimaksia tai rentoutusta tule.
Jatkan vielä, että mä kuitenkin ejakuloin joskus vähän, mutta sekään ei tunnu miltään erityiseltä. Mulla ongelma taitaa olla pään sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile sitä imevää satisfyeriä! Tai kokeile jotta miehesi myös imisi. Toimii.
Olen eri ja kokeillut tuota satisfyeriakin. En silti saa. En edes tiedä, miltä se orgasmin saaminen tuntuu.
Siellä kohtalotoveri!
Aina välillä luulen, että saattaisi olla lähellä, mutta en tiedä. Miltä sen pitäisi tuntua??? Millaisista tuntemuksista tietää, että tekee oikeita juttuja? Miltä tämä mystinen "purkautuminen" tuntuu?! ARGHJa kaikista jännittävin...onko mahdollista saada orgasmi ilman, että tajuat/huomaat sitä?
Kummallisia juttuja. Tunnen tuskasi.
APJep. Mustakin tuntuu välillä, että olisin lähellä. Mutta yleensä koko juttu vaan lopahtaa jonkun ajan kuluttua. Kivaltahan se siis tuntuu, mutta ei mitään huippua tai kliimaksia tai rentoutusta tule.
Juuri näin. Jotenkin surullista lopettaa akti siihen, ettei enää jaksa yrittää tai homman nautinnollisuus laskee kuin lehmän häntä. Olisi kiva edes joskus kokea se huippu, josta tulisi tyytyväinen olo. Jos ei muuten, niin ihan vaan että tietäisi sen olevan mahdollista.
AP
Yksi keino vielä... rukoile! Jumala se meidän ruumiitkin on luonut ja tietää miten ne saadaan toimimaan. :)
Joku sanoi syövänsä masennuslääkkeitä. Niiden käyttäminen voi estää orgasmin. Mutta yleensä kun käyttö lopetetaan, alkaa alapääkin toimia normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vähän mystifioidaan nyt naisen orgasmia. Orgasmiin ei kyllä varsinaisesti tarvita mitään maagista tunnetilaa, muutenhan masturbointi itsekseen olisi aika vaikeaa. Voin hieroa kyllä itselleni orgasmeja miettimättä suuremmin mitään. Toki kaikki on erilaisia mutta väitän että suurinosa naisista saa orgasmin kyllä itsetyydyttäessä ja helpostikin. Samoin se toimii miehillä ja naisilla. Eräänlainen pakottava tarve fyysisesti ja henkisestikin päästä välillä purkautumaan, ei aina mitään pelkkiä tunnemaailman juttuja.
Olet varmaan oikeassa mutta aloittaja ei mitä ilmeisimmin kuulu tuohon suurimpaan osaan naisista
Miten ap sitten suhtaudut seksiin yleensä?
Saatko siitä kuitenkin jotain nautintoa?
Vai onko se myös henkisesti pakkopullaa jonka jättäisit mieluummin väliin?
Vierailija kirjoitti:
Vähän mystifioidaan nyt naisen orgasmia. Orgasmiin ei kyllä varsinaisesti tarvita mitään maagista tunnetilaa, muutenhan masturbointi itsekseen olisi aika vaikeaa. Voin hieroa kyllä itselleni orgasmeja miettimättä suuremmin mitään. Toki kaikki on erilaisia mutta väitän että suurinosa naisista saa orgasmin kyllä itsetyydyttäessä ja helpostikin. Samoin se toimii miehillä ja naisilla. Eräänlainen pakottava tarve fyysisesti ja henkisestikin päästä välillä purkautumaan, ei aina mitään pelkkiä tunnemaailman juttuja.
Hmm, mielenkiintoista! Itse 50+ miehenä sanoisin kyllä, että ainakin minä tarvitsen tietynlaisen virittymisen tai mielentilan että pääsisin orgasmiin. Mekaaninen runkkaus saattaa kyllä juuri ja juuri ylläpitää erektiota, mutta jos väsymyksen, stressin tai muuten vaan jonkin ihan muun mielessä pyörivän jutun vuoksi ei pysty kääntämään aivojaan juuri sille oikealle taajuudelle, niin ei tule mitään. Runkkaaminen ei tunnu juuri miltään, ja vaikka oikeasti haluaisikin kiihottua, niin se ensimmäinen kipinä ei vaan naksahda ja ala ruokkia itse itseään. Vähän sellaista tulpattoman mopon käyntiin polkemista koko homma.
Ehkä tuon tilan on alkanut selkeästi tunnistaa vasta keski-ikäisempänä, ja joka tapauksessa se kyllä menee minulta ohi kun muutaman päivän on ilman orgasmia. En tiedä, mutta ehkä tuollaisella olotilalla on jotakin yhteistä ap:n tilanteen kanssa? Se kiihottumisen itseään ruokkiva ja nousujohteinen sykli ei yksinkertaisesti lähde käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vai onko se myös henkisesti pakkopullaa jonka jättäisit mieluummin väliin?
Harvoin minua haluttaa niin, että kaipaisin seksiä (pääosin juovuksissa näin käy). Joskus jos on sellainen olo, niin masturboin mieluummin, koska siinä ei tunne samanlaista painetta onnistumisesta kuin parterin kanssa. Kumppanin mieliksi sitten harrastetaan seksiä.
Tuntuu se toki hyvältä, mutta en oikeastaan ikinä koe, että se olisi kaiken vaivan arvoista.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko se myös henkisesti pakkopullaa jonka jättäisit mieluummin väliin?Harvoin minua haluttaa niin, että kaipaisin seksiä (pääosin juovuksissa näin käy). Joskus jos on sellainen olo, niin masturboin mieluummin, koska siinä ei tunne samanlaista painetta onnistumisesta kuin parterin kanssa. Kumppanin mieliksi sitten harrastetaan seksiä.
Tuntuu se toki hyvältä, mutta en oikeastaan ikinä koe, että se olisi kaiken vaivan arvoista.
AP
Eli kumppani ei ole saanut sinua haluamaan kiimaisesti häntä, joko olemus, kemiat tai hänen toimensa eivät ole riittäneet siihen. Ei ihme, jos orgasmi on kaukana. Pelkkä tekninen yrittäminen ei tule auttamaan. Kattokaa nyt vaikka joku nyyhky leffa, joka saisi sinulle tunnebuustin ja halun rakastella miehesi kanssa. Muuten on yhtä tyhjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko se myös henkisesti pakkopullaa jonka jättäisit mieluummin väliin?Harvoin minua haluttaa niin, että kaipaisin seksiä (pääosin juovuksissa näin käy). Joskus jos on sellainen olo, niin masturboin mieluummin, koska siinä ei tunne samanlaista painetta onnistumisesta kuin parterin kanssa. Kumppanin mieliksi sitten harrastetaan seksiä.
APEli kumppani ei ole saanut sinua haluamaan kiimaisesti häntä, joko olemus, kemiat tai hänen toimensa eivät ole riittäneet siihen. Ei ihme, jos orgasmi on kaukana. Pelkkä tekninen yrittäminen ei tule auttamaan. Kattokaa nyt vaikka joku nyyhky leffa, joka saisi sinulle tunnebuustin ja halun rakastella miehesi kanssa. Muuten on yhtä tyhjän kanssa.
Tämä ei ole kumppanin haluttavuudesta kiinni, ei mulla ole ikinä ollut kovin kummoinen libido. En oleta, että kumppanin kanssa saisin ensimmäisen orgasmini ikinä, eiköhän tuo pidä harjoitella ensin itsekseni.
Miten nyyhkyelokuva auttaa asiaa? Kummallinen neuvo.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APEli kumppani ei ole saanut sinua haluamaan kiimaisesti häntä, joko olemus, kemiat tai hänen toimensa eivät ole riittäneet siihen. Ei ihme, jos orgasmi on kaukana. Pelkkä tekninen yrittäminen ei tule auttamaan. Kattokaa nyt vaikka joku nyyhky leffa, joka saisi sinulle tunnebuustin ja halun rakastella miehesi kanssa. Muuten on yhtä tyhjän kanssa.
Tämä ei ole kumppanin haluttavuudesta kiinni, ei mulla ole ikinä ollut kovin kummoinen libido. En oleta, että kumppanin kanssa saisin ensimmäisen orgasmini ikinä, eiköhän tuo pidä harjoitella ensin itsekseni.
Miten nyyhkyelokuva auttaa asiaa? Kummallinen neuvo.
AP
Saa sut tarpeeksi herkkään mielentilaan. Mutta jos mieltä ei mikään liikuta, niin sitten on toivotonta. Aivot on naisen suurin seksuaalinen elin ja siihen vaikuttaminen on tehokkainta. Et ole ensimmäinen etkä viimeinen nainen joka ei saa itsekseen orgasmia.
Aivoillakos miehetkin saa? Enmpä ole samaa mieltä. Enkä minäkään, kyllä ne on genitaalit jotka kaipaavat hyväily, sitten voi aivotkin syttyä.
Koitas mies ajatella että saat orgasmin, en ihan usko että saat..
Miksi ain esitellään naisen orgasmia jollain aivoilla tai tiskaamisella tai blaa blaa kukkien saamisella.
Minä saan rajut orgasmit kun mies hyväilee vulvaani käsin tai kielellä ja tai kalulla yms. En minä ainakaan vaan ajattelemalla saa.
Vierailija kirjoitti:
Aivoillakos miehetkin saa? Enmpä ole samaa mieltä. Enkä minäkään, kyllä ne on genitaalit jotka kaipaavat hyväily, sitten voi aivotkin syttyä.
Miksi ain esitellään naisen orgasmia jollain aivoilla tai tiskaamisella tai blaa blaa kukkien saamisella.
Minä saan rajut orgasmit kun mies hyväilee vulvaani käsin tai kielellä ja tai kalulla yms. En minä ainakaan vaan ajattelemalla saa.
Nyt ollaan kerrankin samalla sivulla. Muakin aina ärsyttää tämä hokema että aivot ovat suurin tai tärkein sukupuolielin. Soopaa. Kyllä minä vaimon pillua tai omaa kullia silloin käsittelen, kun pitää jotakin seksuaalista viritystä saada aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä. Kyllä jotkut saavat ihan ajattelemalla vaikka ei tuossa siitä ollutkaan kyse ettäkö pelkästään ajattelemalla nainen saisi sen helpommin kuin mieskään, mutta kunhan nyt taas haluttiin ymmärtää väärin. Minäminäminä olen saanut unissani orgasmin monet kerrat ihan täysin pil luun koskematta. Ei se hyväily todellakaan ole se ainoa tie orgasmiin. Mutta jos aivoissa on lukkoja, niin silloin se orkku ei tule vaikka kuinka hyväilisi.
Vierailija kirjoitti:
Siis mies ei saa sinua puheilla tai pelkällä olemassaolollaan märäksi ja kiimaiseksi. Pitää aloittaa kiihoitus nollasta? Jos huomaa, ettei vaimolla ole haluja yhtään seksiin alkaessa, niin se siirretään toiselle päivälle, milloin haluttaa. Mutta jos ennen seksiä makaan vaimon kyljellä ja laitan sormen häpyhuulien väliin, niin märkyys sormenpäässä pamauttaa kaluni viimeistään siinä vaiheessa kivikovaksi. Ei tarviste kaluni kosketusta olleenkaan niin on kiimassa. Nuorempana meinasi joskus tulla housuihin kun nuolin vaimolle orgasmin. Kyllä ne aivot miehilläkin mitkä eniten kiimaa nostattaa. Löysää kalua on turha vetkutella.
Veikkaisin, että monet naiset olisi aika herkillä pillu mahlaa valuen, jos joku suuri naisen ihailema filmitähti antaisin kunnon suudelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollaan kerrankin samalla sivulla. Muakin aina ärsyttää tämä hokema että aivot ovat suurin tai tärkein sukupuolielin. Soopaa. Kyllä minä vaimon pillua tai omaa kullia silloin käsittelen, kun pitää jotakin seksuaalista viritystä saada aikaan.
Kerrankin? Oisko jopa toisen kerran?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niillä aivoilla vaan on jotain tekemistä naisen(kin) orkkujen kanssa.
Vai miten muuten selität sen, kun oma nainen saa niitä joskus nukkuessaan?
Vierailija kirjoitti:
Onnistun saamaan ajatuksilla kun olen ollut panematta jonkin aikaa, joten se siitä. Ja jos sinä et saa, niin se EI herranen aika tarkoita että muut eivät voisi saada. Sinä et ole kaikki naiset. Sinä et ole kaikki naiset. Toistan vielä, sinä et ole kaikki naiset.
Voi sitä kai noinkin ajatella, mutta olen eri mieltä. Miksei vertauksena ole mies, joka ei saa orgasmia?
AP