En ole koskaan saanut orgasmia
Olen melkein kolmekymppinen, enkä ole koskaan kokenut tuota maagista O:ta, vaikka monin keinoin on yritetty. Lienee parasta vain yrittää hyväksyä, etten sitä välttämättä koskaan tule saamaankaan, mutta miten pääsen yli siitä turhautumisesta, jota tunnen kun ajattelen tätä? Menee seksihalutkin, kun tuntuu että jään paitsi erittäin olennaisesta osasta seksiä.
Kohtalotovereita? Vinkkejä? Jotain?
Kommentit (126)
Jaahas Iltalehden orkkuaihe täälläkin..
No monista kuivakaivoista tehnyt ns. suihkukivoja..
Koulutus on tietty todella kovaa,mutta tulos on aina taattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö AP mikään tunnu missään? Olethan liukkarinkin kokeillut, ja sitten ne kiihoitus geelitkin ovat olemassa?
Tuntuu yleensä kyllä hyvältä, mutta ei sitten oikein johda mihinkään. Pian paikat turtuvat tai liiallisen näpertelyn jälkeen kipeytyvät, ja aina jää vaan vähän pettynyt, turhautunut ja tyytymätön olo. Itsekseen ollessa se ei niin haittaa, mutta kumppanin puolesta aina harmittaa, kun yleensä ei sitten tee mieli seksiä, kun tuntuu, etten saa siitä itse oikein mitään irti.
Kiihotusgeeliä en itse asiassa ole kokeillut, en ole edes muistanut koko asian olemassaoloa. Kiitos vinkistä, pitää laittaa tilaukseen ja kokeiluun!
AP
Siis sinusta en tiedä, mutta joskus miehet tuntuvat ajattelavan "mitä nopeammin ja kovemmin, sen parempi" ja niinhän se ei ole, MINULLA ainakaan. (ennenkuin se yksi valopää taas naukuu, että sinä päätät mitä KAIKKI maailman naiset haluaa..) Kun hidas ja hellä toimii ainakin MINULLA parhaiten. Kokeilkaa! Ja onnea matkantekoon, kyllä se vielä tulee se on varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö AP mikään tunnu missään? Olethan liukkarinkin kokeillut, ja sitten ne kiihoitus geelitkin ovat olemassa?
Tuntuu yleensä kyllä hyvältä, mutta ei sitten oikein johda mihinkään. Pian paikat turtuvat tai liiallisen näpertelyn jälkeen kipeytyvät, ja aina jää vaan vähän pettynyt, turhautunut ja tyytymätön olo. Itsekseen ollessa se ei niin haittaa, mutta kumppanin puolesta aina harmittaa, kun yleensä ei sitten tee mieli seksiä, kun tuntuu, etten saa siitä itse oikein mitään irti.
Kiihotusgeeliä en itse asiassa ole kokeillut, en ole edes muistanut koko asian olemassaoloa. Kiitos vinkistä, pitää laittaa tilaukseen ja kokeiluun!
APSiis sinusta en tiedä, mutta joskus miehet tuntuvat ajattelavan "mitä nopeammin ja kovemmin, sen parempi" ja niinhän se ei ole, MINULLA ainakaan. (ennenkuin se yksi valopää taas naukuu, että sinä päätät mitä KAIKKI maailman naiset haluaa..) Kun hidas ja hellä toimii ainakin MINULLA parhaiten. Kokeilkaa! Ja onnea matkantekoon, kyllä se vielä tulee se on varma.
Kiitis vinkistä. Olen kokeillut myös tätä hidastempoista lähestymistapaa itsekseni, ja välillä ollaan kumppaninkin kanssa ilman mitään kiirettä, ongelmana on vaan että liian rauhallisella menolla tylsistyn hyvin helposti, enkä saa enää fiilistä takaisin. En edes tiedä, mikä minulle toimisi, niin en oikein osaa sitten neuvoa kumppaniakaan. Että voi yhden orgasmin saaminen olla vaikeaa :D
AP
Voisitko omalla kädellä ohjata miestä? Se ei ola vaikeaa ollenkaan, jos hyppää sen uskalluksen yli.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko omalla kädellä ohjata miestä? Se ei ola vaikeaa ollenkaan, jos hyppää sen uskalluksen yli.
Voisin toki, ja ohjailenkin välillä. Mutta se ei valitettavasti orgasmin kanssa auta, kun en itsekään osaa sellaista tuottaa itselleni.
AP
Yksinäinen olet varmasti ollut tuon asian kanssa, otan osaa!
Miten sinä jännität lantionpohjanlihaksia, kun masturboit? Kiihotatko mieltäsi ennen masturbointia? Tätäkin voi tehdä ihan tarkoituksella. Tuleeko spontaania kiihotusta, panetusta? Ongelma voi olla joko/tai fysiikassa ja hermoissa tai sinun mielessäsi, eikö vain? Sinä varmaan olet jo monta asiaa kokeillut ja miettinyt.
Katsopa sellainen, kuin Betty Dodson, amerikkalainen seksologi ja masturbointiguru, Bodysex workshopien vetäjä. Tekniikassa on rullaava, lantionpohjanlihaksilla pumppaava liike, jota ylläpidetään masturboinnin aikana. On noita tekniikoita muitakin varmasti. Oikeasti on tekniikoita (ja erilaisia ihmisiä ja yhteisöjä), jotka ovat etsineet keinoja auttaa anorgastisia naisia ja yleensäkin naisia saamaan paremmin orgasmeja ja nautintoa. Mitä Dodsonilta opin, niin klitoriksen hermostoa on mahdollista kouluttaa ja kehittää, ihan niin kuin mitä muutakin hermoa. Tuossa pikaisesti katsoin, niin Dodsonin tekniikkaa oli testattu anorgastisilla naisilla, ja 93% oli saaneet sen avulla orgasmin. Lue myös muita seksologisia teoksia. Paljon on tekstejä vaikkapa pohdittavaksi omasta seksuaalihistoriasta ja sellaista mikä auttaa omaa mieltä tasapainoon.
En tiedä, ehkä on olemassa myös Suomessa oikeita henkilöitä auttamaan sinua. En nyt tarkoita tämän palstan vittuilijoita, vääräleukoja ja avuliaita naistenmiehiä.
Itse en ole ollut anorgastinen, mutta muuten orgasmiongelmainen. Sain apua Dodsonin tekniikasta itse. Koin saavani suuresti apua myös monestakin muusta kirjasta ja tietolähteestä, yrittäessäni etsiä apua. Yksi iso asia on saada varmuus, että saa olla sellainen kuin on, että itsestä se lähtee. Kukaan muu ei voi olla mittapuuna, itse vastaa ja itse kehittää, sen mitä pystyy. Itsevarmuus omasta seksuaalisuudesta täytyy rakentaa pienistä palasista, jos orgsamiongelmat ovat sen murentaneet.
Se Klitoris...ja sitteb se rento asenne ihan ensin, va vaikka rentous ja tuhma asenne,
Mulla ei kestä miehen kanssa tai ilman just mitään. Pitää kai myös ajatella paljon seksiä, eiköö olla kainovieno, mihin naiset usein opetettu. Antaa palaa vaan!
Jokos on suihku kokeiltuna? Noin muuten jos kuitenkin kiihotut seksistä ja / tai sen ajattelusta, niin voisit ehkä virittäytyä tunnelmaan pidempäänkin lukemalla juttuja / katsomalla videoita yms, ilman että edes kosket itseesi. Rakenna tarkoituksella himoa, vaikka useamman päivänkin, ruoki sitä hiljalleen ja sitten kun et enää malta olla koskematta niin kokeile sitten miten käy. Tai edgetä itseäsi, älä edes yritä orgasmiin / turhautumiseen asti alkuunsa, vaan pieniä määriä kunnes alkaa tuntua siltä ettet voi lopettaa.
Siinä pari juttua mitä voi kokeilla, jos et ole vielä kokeillut.
Joo ihan normaalia lahnauksen ....
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen olet varmasti ollut tuon asian kanssa, otan osaa!
Miten sinä jännität lantionpohjanlihaksia, kun masturboit? Kiihotatko mieltäsi ennen masturbointia? Tätäkin voi tehdä ihan tarkoituksella. Tuleeko spontaania kiihotusta, panetusta? Ongelma voi olla joko/tai fysiikassa ja hermoissa tai sinun mielessäsi, eikö vain? Sinä varmaan olet jo monta asiaa kokeillut ja miettinyt.
Katsopa sellainen, kuin Betty Dodson, amerikkalainen seksologi ja masturbointiguru, Bodysex workshopien vetäjä. Tekniikassa on rullaava, lantionpohjanlihaksilla pumppaava liike, jota ylläpidetään masturboinnin aikana. On noita tekniikoita muitakin varmasti. Oikeasti on tekniikoita (ja erilaisia ihmisiä ja yhteisöjä), jotka ovat etsineet keinoja auttaa anorgastisia naisia ja yleensäkin naisia saamaan paremmin orgasmeja ja nautintoa. Mitä Dodsonilta opin, niin klitoriksen hermostoa on mahdollista kouluttaa ja kehittää, ihan niin kuin mitä muutakin hermoa. Tuossa pikaisesti katsoin, niin Dodsonin tekniikkaa oli testattu anorgastisilla naisilla, ja 93% oli saaneet sen avulla orgasmin. Lue myös muita seksologisia teoksia. Paljon on tekstejä vaikkapa pohdittavaksi omasta seksuaalihistoriasta ja sellaista mikä auttaa omaa mieltä tasapainoon.
En tiedä, ehkä on olemassa myös Suomessa oikeita henkilöitä auttamaan sinua. En nyt tarkoita tämän palstan vittuilijoita, vääräleukoja ja avuliaita naistenmiehiä.
Itse en ole ollut anorgastinen, mutta muuten orgasmiongelmainen. Sain apua Dodsonin tekniikasta itse. Koin saavani suuresti apua myös monestakin muusta kirjasta ja tietolähteestä, yrittäessäni etsiä apua. Yksi iso asia on saada varmuus, että saa olla sellainen kuin on, että itsestä se lähtee. Kukaan muu ei voi olla mittapuuna, itse vastaa ja itse kehittää, sen mitä pystyy. Itsevarmuus omasta seksuaalisuudesta täytyy rakentaa pienistä palasista, jos orgsamiongelmat ovat sen murentaneet.
Kiitos paljon, pitää tutustua tähän ja kokeilla kaikessa rauhassa!
AP
Vierailija kirjoitti:
Joo ihan normaalia lahnauksen ....
Valopääkö asialla taas?
Auttaisiko joku hormonihoito? Testosteronilisä? Syötkö e-pillereitä? Kokeile jättää pois, ne lamaa halut monilta naisilta. Monilla naisilla ovulaatio nostaa halut uudelle tasolle. Pillereitä kanssa tämä jää väliin. Oletteko stimuloineet vaginaalisia nautintopisteitäsi? Kiihotutko miehestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Auttaisiko joku hormonihoito? Testosteronilisä? Syötkö e-pillereitä? Kokeile jättää pois, ne lamaa halut monilta naisilta. Monilla naisilla ovulaatio nostaa halut uudelle tasolle. Pillereitä kanssa tämä jää väliin. Oletteko stimuloineet vaginaalisia nautintopisteitäsi? Kiihotutko miehestäsi?
Ihanaa, että edelleen tulee neuvoja! Hormonihoidosta en tiedä, olen kyllä miettinyt että olisiko jokin epätasapaino asialla, mutta en oikein tiedä, mistä sellaisesta kannattaisi edes lueskella tai kysellä. Olen ajatellut, että tekisin vain itseni naurettavaksi sellaista pyytämällä.
En syö e-pillereitä, mutta hormonikierukka on ollut muutaman vuoden. Sillä en ole huomannut olevan mitään vaikutusta suuntaan tai toiseen, olin ennen sitä useamman vuoden ilman hormonaalista ehkäisyä.
Kumppanien yrityksestä tai kiihottavuudesta ei ole kiinni, olen ollut monista heistä aivan sekaisin, ja nykyinenkin on ihana ja haluaa nähdä vaivaa tämän eteen ja varmistaa, että minulla on kivaa. Minussa jokin mättää. 😅
AP
Kyllä se minun ymmärtääkseni on normaalia, pyytää reseptiä halujen lisäämiseen, miehillä kait ihan yleistäkin.
Hormonit kyllä nimittäin vaikuttavat asiaan paljon. Esim. imetysaikana erittyy naisella jotain sellaista hormonia, joka vetää halut niin alas että usein ei masturbaatiokaan onnistu, vaikka muuten onnistuisi. Tiedän että sinä et imetä, tämä vain esimerkkinä hormonien voimasta. Toinen ääripää on sitten se ovulaatio. Se ilmeisesti voimistuu monilla vasta synnytyksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile sitä imevää satisfyeriä! Tai kokeile jotta miehesi myös imisi. Toimii.
Olen eri ja kokeillut tuota satisfyeriakin. En silti saa. En edes tiedä, miltä se orgasmin saaminen tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri ja kokeillut tuota satisfyeriakin. En silti saa. En edes tiedä, miltä se orgasmin saaminen tuntuu.
Siellä kohtalotoveri!
Aina välillä luulen, että saattaisi olla lähellä, mutta en tiedä. Miltä sen pitäisi tuntua??? Millaisista tuntemuksista tietää, että tekee oikeita juttuja? Miltä tämä mystinen "purkautuminen" tuntuu?! ARGH
Ja kaikista jännittävin...onko mahdollista saada orgasmi ilman, että tajuat/huomaat sitä?
Kummallisia juttuja. Tunnen tuskasi.
AP
Orgasmia saamaton nainen on yhtälailla kyvytön, kuin mies, jolla ei seiso. Mitä sitä kieltämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä kohtalotoveri!
Aina välillä luulen, että saattaisi olla lähellä, mutta en tiedä. Miltä sen pitäisi tuntua??? Millaisista tuntemuksista tietää, että tekee oikeita juttuja? Miltä tämä mystinen "purkautuminen" tuntuu?! ARGHJa kaikista jännittävin...onko mahdollista saada orgasmi ilman, että tajuat/huomaat sitä?
Kummallisia juttuja. Tunnen tuskasi.
AP
Jep. Mustakin tuntuu välillä, että olisin lähellä. Mutta yleensä koko juttu vaan lopahtaa jonkun ajan kuluttua. Kivaltahan se siis tuntuu, mutta ei mitään huippua tai kliimaksia tai rentoutusta tule.
AP