Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pelkopolille varata ajan kun vasta suunnittelee raskautta?

Vierailija
23.10.2006 |

Ja miten aika varataan, tarvitaanko neuvolasta lähete?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai nauretaanko mut ulos?

Vierailija
2/5 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys ihan kauhean kivulias.

Pelkään, että joudun suoraan leikkaukseen, kuten olen kuullut käytännön olevan, jos edellinen on huomattavan iso ja pelkään sitä leikkausta niin paljon, että mielummin en jatka raskauden suunittelua. (hätäsektio on asia erikseen, koska vauvan henki voi olla vaarassa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaisia " tapauksia" varten ne on olemassa.

Vierailija
4/5 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostunut edes haaveilemaan perheenlisäyksestä ennen kuin olin saanut käydä läpi edellisen synnytykseni (kiireellinen sektio, jonka seurauksena meinasin menehtyä verenhukkaan itse). Siitä oli paljon apua! Ja nyt tuo seuraus (=2 v tyttö) tuhisee veljensä kanssa samassa huoneessa tyytyväisenä :)

Tosin sen kyllä sanon, että SUUNNITELTUA sektiota ei kannata pelätä. Siitä on kaikilla kavereillani vain positiivisia kokemuksia, ja itsekin toivuin paljon nopeammin jopa siitä huonosti menneestä kiireisestä sektiosta kuin tästä pikkukakkosemme kohtalaisen normaalista alatiesynnytyksestä. Harva nainen kertoo rehellisesti ei-alateitse-synnyttäneelle vaivoistaan....

Vierailija
5/5 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan lasta suunnitteleva alkaa niin päin suunnitella, että ei tästä mitään tule kuitenkaan.

Mua ei ole koskaan leikattu, ei nukutettu, sairaalassa olen ollut vain kun olen lapseni synnyttänyt ja lähtenyt nopeasti pois.

Pelkään (vaikkei muka pitäisi) leikkausta ja nukutusta niin kauheasti, että!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi