Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Britney Spears: Justin Timberlake suostutteli aborttiin

Vierailija
18.10.2023 |

Britney kertoo tehneensä aikoinaan abortin Justinin pyynnöstä. 

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/eb798a80-0416-4f37-a03c-202c35…

Äkkiä Britneyn Everytime- biisi sai uuden merkityksen.

”And every time I try to fly I fall

Without my wings

I feel so small

I guess I need you baby 

And every time I see

You in my dreams

I see your face

It's haunting me

I guess I need you baby

I make-believe

That you are here

It's the only way 

That I see clear 

What have I done?

You seem to move on easy”

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen kaukonäköinen toi Bieber. Jos nyt kattoo, miten tuo Brittney on tuota äitiyttään hoitanut. 

Vierailija
2/42 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin tehnyt samoin. Muutenhan tuo Britney on oikein kelpo nelikymppinen seksikumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan levy-yhtiö yms. olisi myös, sillä eikö Britney ollut neitsyt vielä tuohon aikaan?

Vierailija
4/42 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä se oli siinä tilanteessa parasta, kun olivat niin nuoria ja urat nosteessa. Mutta voihan se jäädä mietityttämään ja kaduttamaankin.

Vierailija
5/42 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miten ei muka syönyt pillereitä tai ollut muuta ehkäisyä? Kielsikö uskonto?

Vierailija
6/42 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britney tuntuu olevan sotajalalla ihan kaikkia ihmisiä vastaan. Otsikossa lukee, että Timberlake suostutteli aborttiin ja sitten kuitenkin että se oli yhteinen päätös. Britneyllä on varmasti ollut vaikea vuosikymmen, mutta ei tarvitsisi kaikkia ihmisiä vetää mukanaan alas. Jossain vaiheessa media ja fanit kääntyy taas häntä vastaan, kuten kävi aikaisemminkin. Kukaan ei voi väittää etteikö pitänyt häntä vähintäänkin epästabiilina noihin aikoihin. Tietty, nykyiset fanit olivat tyyliin viisivuotiaita silloin kun Britneyllä oli se hermoromahdus. Arkistomateriaali siltä ajalta ei kerro koko totuutta siitä, miten hän käyttäytyi.

Vierailija
7/42 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kappaleesta kuultaa katumus. Selvästi abortti on tehty painostuksen alla. 

Vierailija
8/42 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tuosta kappaleesta kuultaa katumus. Selvästi abortti on tehty painostuksen alla. 

Jos kuuntelet koko biisin, se ei todellakaan liity lapseen vaan Justiniin. Britney petti Justinia koreografinsa kanssa, ja biisi kertoo siitä ja siitä kuinka nopeasti Justin päätti jatkaa omaa elämäänsä sen jälkeen. Britney itki asiaa myös haastattelussa.

Vierailija
9/42 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena seksinhimo vie ihmiset väärille jäljille. Vanhana huomaa virheensä. Siksi moraalisäännöt on keksitty, että ei tarvitsisi luottaa nuoreen pöljyyteensä.

Vierailija
10/42 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jos kuuntelet koko biisin, se ei todellakaan liity lapseen vaan Justiniin. Britney petti Justinia koreografinsa kanssa, ja biisi kertoo siitä ja siitä kuinka nopeasti Justin päätti jatkaa omaa elämäänsä sen jälkeen. Britney itki asiaa myös haastattelussa.

https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-12641749/amp/Britney-Spea…

Vierailija
11/42 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tabloidilehti kertoo että fanit spekuloi. Mahtava lähde sulla.

Vierailija
12/42 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

googlaa Britney Spears everytime abortion

Vierailija
13/42 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

aaa sori. Taidat olla näitä ”olen aina oikeassa, ei edes kiinnosta spekulaatiot”- ihmisiä. 

Vierailija
14/42 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On senluokan mt-ongelmia kyseisellä naisella, että ratkaisu on ollut ihan oikea.

Vierailija
15/42 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viksu miäs.

Vierailija
16/42 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei mun tarvii kun fanien spekulointi ei ole faktatietoa. Tuli selväksi jo ihan ekasta viestistä että somessa taas teinit vetää johtopäätöksiä. Jos olit edes syntynyt silloin kun toi biisi tuli ulos, Britney itse myönsi että se on Justinista ja itki asiaa televisiossa. Hän opetti Justinia koreografinsa kanssa ja katui sitä. Ja oli murtunut siitä, että Justin jatkoi elämäänsä niin nopeasti eikä antanut toista mahdollisuutta. Sana Baby on melkein jokaisessa biisissä, eikä se tarkoita kirjaimellisesti vauvaa.

Vierailija
17/42 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti Justinia*

Vierailija
18/42 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

aaa sori. Taidat olla näitä ”olen aina oikeassa, ei edes kiinnosta spekulaatiot”- ihmisiä. 

Ei kun olin teini tuolloin ja näin itse mitä tapahtui (sen mitä Britney itse kertoi). Britneyn fanit on spekuloineet ihan psykoosissa kaikkea jo vuosikausia, ja en luottaisi sellaiseen kuumehouruiluun yhtään. Spekulointiko on sinusta nyt luotettavaa ja faktuaalista informaatiota? Aika naurettavaa. Haet varmaan uutiset myös seikasta.

Vierailija
19/42 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei mun tarvii kun fanien spekulointi ei ole faktatietoa. Tuli selväksi jo ihan ekasta viestistä että somessa taas teinit vetää johtopäätöksiä. Jos olit edes syntynyt silloin kun toi biisi tuli ulos, Britney itse myönsi että se on Justinista ja itki asiaa televisiossa. Hän opetti Justinia koreografinsa kanssa ja katui sitä. Ja oli murtunut siitä, että Justin

No et sinä silti voi sanoa sitä varmaksi, kuten en minäkään. Aina saa spekuloida ja kyllä meinaan lukea tuon kirjan. Miksi olet noin kiihdyksissä, jos joku näkee asian toisin? Aika moni muukin on selvästi alkanut ajattelemaan, että tällä laululla on Britneylle joku syvempi merkitys, kuin pelkkä ero. Olen syntynyt 1990, eli kyllä olen seurannut Britneyn haastatteluja pidemmältä ajalta.  Miksi yrität heti vähätellä muita? 

Vierailija
20/42 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei mun tarvii kun fanien spekulointi ei ole faktatietoa. Tuli selväksi jo ihan ekasta viestistä että somessa taas teinit vetää johtopäätöksiä. Jos olit edes syntynyt silloin kun toi biisi tuli ulos, Britney itse myönsi että se on Justinista ja itki asiaa televisiossa. Hän opetti Justinia koreografinsa kanssa ja k

Mä voin lukea jonkun salaliittoteorian, mutta jos se on puhdasta spekulointia niin silloin se on puhdasta spekulointia. Ei se muutu miksikään. Olit siis 9v kun Britneyn eka levy tuli ulos. Ok. Minusta on niin mielenkiintoista että Britneyn omat sanat tuolta ajalta ei paina mitään, vaan väännetään nyt totuus joksikin muuksi. Kyllä, mä aion kuunnella kirjan audiokirjana mielenkiintoista. Mutta Britney ei ole missään väittänyt Everytimen olevan vauvasta vaan edelleenkin Justinista ja erosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän