Onko 80cm leveä sänky aikuisella 30v naisella nolo?
Tuleeko sellainen !shes a loser- fiilis? Ei harrastele seksiä ja nököttää yksinään kotoa?
Kommentit (46)
Kun sängyn leveys on noin 85 cm ja pituus noin 210 cm, se kannattaa laittaa makuuhuoneessa sivuttain seinään kiinni, jolloin sänkyä vastapäätä voi laittaa vaikka stereot ja kirjahyllyn. Seinässä kiinni oleva sänky voi toimia päiväaikana myös sohvana, jossa on isoja tyynyä ja siinä voi istua selkä kiinni seinässä.
Jos tarvitsee jostain syystä leveämpää sänkyä, niin sitä varten voi olla olohuoneessa avattava vuodesohva, joka toimii muuten kahdenistuttavana sohvana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se kieltämättä vähän omituista on, kun ei ole lapsi, teini tai vanhus ja noin kapoinen peti on. Ei siinä ainakaan yövieraiden kanssa nukuta.
Miksi yksiössä kävisi yövieraita?
Miten niin yksiössä ei voisi käydä yövieraita?
Minä ainakin haluan nukkua yöni rauhassa ja pitää ulko-oven lukittuna. Talo elää tavallaan ja vieraat käy ajallaan. Heittäisin vieraat ulos asunnosta viimeistään klo 21, jotta mukavat naapuritkin saavat olla rauhassa. Tapaan ihmisiä muutenkin mieluiten päiväsaikaan ja viihdyn hyvin iltaisin kotona omissa oloissani.
Minulla on 80cm leveä sänky. Mihin minä leveämpää näin pienikokoisena ikisinkkuja (ilman yövieraita), joka nukkuu aina selällään kädet vatsan tai rinnan päällä?
No ei ole. Itsellänikin on..
Ja on tässä mahtanut pari kertaa yövieraskin vieressä nukkumaan.
Mutta muuten aivan sama mitä muut miettivät.