Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 80cm leveä sänky aikuisella 30v naisella nolo?

Vierailija
07.08.2022 |

Tuleeko sellainen !shes a loser- fiilis? Ei harrastele seksiä ja nököttää yksinään kotoa?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hankkii sen parisänkymittaisen, ei enää osaa nukkua noin kapeassa. Musta on mukava kääntyillä ja venytellä kun tilaa riittää.

Sitä paitsi, tuohonhan on helppo hankkia toinen saman mittainen kylkeen ja sijauspatja päälle.

Haluaisin hankkia toisen samanlaisen mutta mahtuukohan yksiöön 160cm leveä sänky?

Vierailija
22/46 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nolo. Mulla on vain 10 cm leveämpi, 90 senttinen. Koska kämppäkin on pieni, katsoin sen paremmaksi maksi vaihtoehdoksi. Jää muulle kalustukselle enemmän tilaa. Hankalampi - ja jokseenkin nolompi - olisi valtava parisänky keskellä pientä kämppää. Vieraiden pitäisi sitten istua sängyn laidalla ja jollain onnettomalla pinnatuolilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole nolo. Mulla on vain 10 cm leveämpi, 90 senttinen. Koska kämppäkin on pieni, katsoin sen paremmaksi maksi vaihtoehdoksi. Jää muulle kalustukselle enemmän tilaa. Hankalampi - ja jokseenkin nolompi - olisi valtava parisänky keskellä pientä kämppää. Vieraiden pitäisi sitten istua sängyn laidalla ja jollain onnettomalla pinnatuolilla.

Jos on yksi huone mikä on samalla olohuone ja makkari niin on kyllä järkevää omistaa sellainen 80-90cm sänky.

Vierailija
24/46 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole nolo. Se on ihan normaali sänky.

Vierailija
25/46 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
26/46 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky ei ole nolo. Kysymys on. 🤣

Vierailija
27/46 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan nolo. Mitä sitä isompaa hankkimaan jos sängyssä käy vaan yöt nukkumassa. Moni Helsingin asunto niin pieni sinkuilla ettei sinne liian isoja kalusteita pysty edes hankkimaan.

Vierailija
28/46 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se kieltämättä vähän omituista on, kun ei ole lapsi, teini tai vanhus ja noin kapoinen peti on. Ei siinä ainakaan yövieraiden kanssa nukuta.

Vierailija
29/46 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ollaan päällekäin 😉

Vierailija
30/46 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se kieltämättä vähän omituista on, kun ei ole lapsi, teini tai vanhus ja noin kapoinen peti on. Ei siinä ainakaan yövieraiden kanssa nukuta.

Miksi yksiössä kävisi yövieraita?

Vierailija
31/46 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riittäis mulle. Mä nukun silleen et kroppa on 90 asteen kulmassa.

No silloin pysyt kapeallakin sängyllä keskivartalosta.

Vierailija
32/46 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eron jälkeen jonkin aikaa 90 cm sänly käytössä ja kyllähän se oli ahdistavan kapea. Nyt on onneksi 140 cm sänky, mahtuu nukkumaan. Ja mahtuu tarvittaessa kahdestaankin.

Vierailija
33/46 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette inhottavia alanuolittajia kaikki. Antakaa ihmisten sanoa mielipiteensä joskus ilman sitä.

Luin että alapäännuolijoita. No niitähän ne..

Vierailija
34/46 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin yksiössä ei voisi käydä yövieraita?

Vierailija
35/46 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 30v nainen ja mulla on 80cm sänky. Jäänyt soluasumisen jäljiltä, pitänyt hankkia isompi jo pitkään, mutta en oo saanut aikaiseksi. Ei tää mikään majatalo ole, että ei tohon oo tarkotus mahduttaa lukuisia henkilöitä.

Vierailija
36/46 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hankkii sen parisänkymittaisen, ei enää osaa nukkua noin kapeassa. Musta on mukava kääntyillä ja venytellä kun tilaa riittää.

Sitä paitsi, tuohonhan on helppo hankkia toinen saman mittainen kylkeen ja sijauspatja päälle.

Haluaisin hankkia toisen samanlaisen mutta mahtuukohan yksiöön 160cm leveä sänky?

Riippuu yksiön koosta. Mun tyttärellä on 140 cm sänky yksiössä ja sinne mahtuisi kyllä isompikin. Ja mahtuu myös sohva samaan huoneeseen.

Vierailija
37/46 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka leveä itse olet? 😅

Vierailija
38/46 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoruuden exä nukkui patjalla lattialla usein kun ei halunnut yömyöhään lähteä omaan yksiöönsä, ei vielä silloin asuttu yhdessä. Hyvin mahduttiin, kyllä sopu sijaa antaa :)

Vierailija
39/46 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei riittäis mulle. Mä nukun silleen et kroppa on 90 asteen kulmassa.

No silloin pysyt kapeallakin sängyllä keskivartalosta.

No enpä. Jalat roikkuisi reunan yli. Tai toisella puolella tulisi seinä vastaan.

Vierailija
40/46 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nolo! Pidän tahallaan kapeaa sänkyä, ettei mahdollinen vakavasti otettava kumppani arvaisi kuinka paljon olen harrastanut noloja irtosuhteita sinkkuna ollessani ;D. Panemaan mahtuu vaikka keittiön pöydällä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi