Miksi tupakoivat miehet suuttuvat, kun sanon etten halua tupakoivaa miestä?
Kauheat kilarit ollaan vedetty, kun oon sanonut että haluaisin tupakoimattoman miehen. En vain pysty sietämään sitä hajua suussa ja jopa vaatteissa.
Kommentit (49)
Samasta syystä ja samalla tasolla kuin pikkulapsi, joka kiukuttelee kun ei saa tikkaria vaikka niin haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
No ne suuttuvat siksi että haluavat oikeuttaa oman vastenmielisensä tapansa jota ei saa arvostella. Mun naapurit polttaa lasten leikkipaikalla ja suuttui kun tein valituksen isännöitsijälle! Eivät välittäneet lapsista pätkääkään....
Eikö kukaan ajattele lapsia!!!!
En ole moksiskaan. Olen höyrytellyt useamman vuoden, e-tupakkaa, ja sekin on haitannut joskus jotakin, vaikka selkeästi ns. sallitumpaa. Lentää sekin kohta roskiin kun en juuri enää nikotiinia nesteissä käytä. Mutta AP. onko sähkötupakka sinulle yhtä suuri ei? Entä nuuska? Entä nicorette ym vastaavat purukumit ja suihkeet? Miten teille muille naisille?
No, kuka muukaan asiasta voisi hermostua? Meidän tupakoimattomienko pitäisi menettää hermonsa asian takia?
Vierailija kirjoitti:
En ole moksiskaan. Olen höyrytellyt useamman vuoden, e-tupakkaa, ja sekin on haitannut joskus jotakin, vaikka selkeästi ns. sallitumpaa. Lentää sekin kohta roskiin kun en juuri enää nikotiinia nesteissä käytä. Mutta AP. onko sähkötupakka sinulle yhtä suuri ei? Entä nuuska? Entä nicorette ym staavat purukumit ja suihkeet? Miten teille naisille?
Kyll sähkötupakka haittaa ihan yhtä lailla, nuuska samoin. Nikotiinituotteet on pienempi pah mutta pitkä miinus nekin, kertoo riippuvuudesta enkä halua päihderiippuvaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Samoin mielensä pahoittaa ylensyövä nainenkin jos hänelle sanoo ettei halua seurustella koska hän on lihava.
Nainen pahoittaa mielensä siinä tapauksessa vain sinun käytöstavattomuudestasi. Fiksu ihminen sanoisi, että meillä ei nyt vaan kemiat kohtaa. Tollo heittää loukkauksia. Sitä paitsi naisen voitto, läskeistä pääsee eroon, tolloudesta ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin mielensä pahoittaa ylensyövä nainenkin jos hänelle sanoo ettei halua seurustella koska hän on lihava.
Nainen pahoittaa mielensä siinä tapauksessa vain sinun käytöstavattomuudestasi. Fiksu ihminen sanoisi, että meillä ei nyt vaan kemiat kohtaa. Tollo heittää loukkauksia. Sitä paitsi naisen voitto, läskeistä pääsee eroon, tolloudesta ei.
Kemiathan on joku epämääräinen mysteeri, joka joko on tai ei ole, ja sille ei voi mitään, koska kukaan ei sitä edes osaa määritellä. Lihavuus sen sijaan on konkreettinen asia, jonka pystyy omalla toiminnallaan korjaamaan. Eli paljon lohdullisempaahan tuo on kuulla syyksi.
Miksi tupakoiva nainen ei katso peilistä hampaitaan,miltä ne näyttä? Miksi tupakoiva nainen ei lue kiinteistön asukaille tiputamaa lappua ja rappujen ilmoitustaulua. Mihin johtaa sala tupakointi kerrostalossa,jossa on tupakointi kielto!
Koska monilla miehillä on liian suuret kuvitelmat itsestään. Ei osata ottaa kritiikkiä vastaan, ja hyökätään sen sijaan muita vastaan, koska itsessähän ei ole mitään vikaa koskaan.