Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tupakoivat miehet suuttuvat, kun sanon etten halua tupakoivaa miestä?

Vierailija
07.08.2022 |

Kauheat kilarit ollaan vedetty, kun oon sanonut että haluaisin tupakoimattoman miehen. En vain pysty sietämään sitä hajua suussa ja jopa vaatteissa.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan kun tapasin tulevan mieheni, hän kysyi heti alkuun, poltanko minä. Mies inhoaa tupakkaa yli kaiken eikä olisi ruvennut seurustelemaan kanssani, jos olisin tupakoinut.

Vierailija
22/49 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Addiktit ovat äreitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on jotain samaa kaikua kuin tatuoitujen naisten kohdalla. Yksikin suuttui, kun sammutin valot ja selitin, etten viitsi pannessa katsella tuommoisia kuvia.

Tässä on se ero, että panet ja hyväksikäytät kuitenkin vaikka halveksit. Savuton taas ei savulerppua kelpuuta.

Vierailija
24/49 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus. 

Vaikka siis, jos joku itse valitsee tupakoida/nuuskata, niin pitää hyväksyä että siitä on sitten myös seurauksensa. Kuten vaikkapa se että moni meistä tupakoimattomista naisista ei silloin huoli. Vastenmielinen ajatuskin suudella miestä joka tupakoi/nuuskaa. Se haju tulee kaikkialta ihostakin läpi, millään ei pakoon pääse. 

Vierailija
25/49 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kuin alkoholin kanssa, miksi pitäisi huolia kumppani jonka elintavat ihan erilaiset. En voisi ikinä olla juopon ukon kanssa. 

Vierailija
26/49 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika monet tupakoitsijat ovat itsekkäitä, eivät tosiaan piittaa vaikka istuvat lasten leikkipaikalla rööki kourassa. Kyseessä on sentään alaikäiset lapset ja heidän altistamisensa. Ihan venäläistä menoa...

Vierailija
27/49 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on jotain samaa kaikua kuin tatuoitujen naisten kohdalla. Yksikin suuttui, kun sammutin valot ja selitin, etten viitsi pannessa katsella tuommoisia kuvia.

Semmoinen satu tällä kertaa. Jos tuo olisi totta, niin nainen olisi lähtenyt samoin tein.

Näinpä, en usko että yksikään nainen on niin epätoivoinen että jää tuollaisen kommentin jälkeen. 

Vierailija
28/49 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mitä jos kysyisit niiltä miehiltä?

Turha selkärangattomilta riippuvaisreppanoilta on mitään kysellä, jätä vaan kiukuttelemaan keskenään.

No sekin on parempi ajatus kuin tehdä rinkirunkkausketju tälle miesvihapalstalle.

Sana "mies" ei tee lauseesta miesvihaa, pikku palstavinkuli.

Naiset usein ihmettelevät juuri miesten(sä) tekemisiä, koska ovat heteroita.

Vierailija
29/49 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen satu tällä kertaa. Jos tuo olisi totta, niin nainen olisi lähtenyt samoin tein.

Näinpä, en usko että yksikään nainen on niin epätoivoinen että jää tuollaisen kommentin jälkeen. 

Mutta tuo mies on epätoivoinen kun kuvittelee inhoavansa mielikuvitusseksiä mielikuvitusnaisen kanssa. Aika sairaalloista.

Vierailija
30/49 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hämmästytä yhtään että tupakoija on tollo ja palstaincel samaistuu tolloon. Johtuu siitä että hän on tollo ja tupakoi.

Vierailija
31/49 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin hetken aikaa miestä joka sanoi ettei polta, eikä minun nähden polttanutkaan, mutta tuli kuitenkin ruokakaupasta tai lenkiltä tuoksuen tupakalle ja luuli etten muka haistaisi mitään. Jätin hänet ja väitti tiukkapipoksi, mutta mulle ei valehdella. 

Vierailija
32/49 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti savuton nainen haluaa sauhuttelija miehen.

Vierailija
33/49 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on se ero, että panet ja hyväksikäytät kuitenkin vaikka halveksit. Savuton taas ei savulerppua kelpuuta.

Eihän sitä sovi heti pellolle heittää puutteessa olevaa naista, kun oli tatskansa vaatteilla peittänyt. Noloa sekin.

Vierailija
34/49 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Monesti savuton nainen haluaa sauhuttelija miehen.

Ei halua vaikka kuinka haluaisit sanella haluamisensa. Vain 1 lause ja heti paljastat tuhmuutesi ja tyhmyytesi.

Vierailija
35/49 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin hetken aikaa miestä joka sanoi ettei polta, eikä minun nähden polttanutkaan, mutta tuli kuitenkin ruokakaupasta tai lenkiltä tuoksuen tupakalle ja luuli etten muka haistaisi mitään. Jätin hänet ja väitti tiukkapipoksi, mutta mulle ei valehdella. 

Itse oli tiukkisuli ja nössövässykkä kun ei pystynyt olemaan ilman ja silti haikaili tupakoimattoman etuuksia.

Vierailija
36/49 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en ota haisulimiestä. Tykkään suudella ja jos äijällä on nikotiinivika, huono hammashygienia tai ongelmia ruuansulatuksessa, en suutele.

Terveen, tupakoimattoman puhdas suu maistuu hyvältä ja hekumalliselta, nuo muut roskikselta. Olen yrittänyt mutta en pysty. Yök.

Vierailija
37/49 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei halua tulla torjutuksi. Siksi.

Usein vaikuttaa, että torjutuksi tullessa miehet suuttuvat, naiset taas käyvät epävarmoiksi ja aroiksi. Miksi on niin usein näin?

Vierailija
38/49 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy juoppoa, tupakoivaa enkä lihavaa. Oli mies taikka nainen.

Vierailija
39/49 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin mielensä pahoittaa ylensyövä nainenkin jos hänelle sanoo ettei halua seurustella koska hän on lihava.

Vierailija
40/49 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on miksi jos kerran pidät savuttoman ja raikkaan elämäsi ja pääsi erossa aggresavupöntöistä.