Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moniko palstan mies kokkaa?

Vierailija
07.08.2022 |

Ihan mielenkiinnosta kyselen? Kun täällä naiset koko ajan valittaa olevansa vastuussa ruokahuollosta niin ihmettelen onko sellaisia mieslapsia olemassa, jotka eivät osaa laittaa ruokaa?

Joten jos olet mies ja kokkaat niin kerro mitä mieluiten valmistat.

Jos tosiaan olet mies, joka aina kävelee valmiiseen pöytään niin miten pystyt toimimaan niin ilman, että hävettää?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie kokkaan ja kakkaan.

Vierailija
2/18 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse olen siis mies ja laitan ruokaa lähes joka päivä.

Mieluiten teen pastaa, keittoja ja erilaisia perunaruokia. Pihvit ja muut onnistuu toki myöskin, mutta niitä olen vähentänyt. Nyt olen viime aikoina opetellut erilaisia riisipohjaisia ruokia.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan onnistuneesti paistan makkaraperunat.

Vierailija
4/18 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaan, mutta ihan itselleni kokkailen.

Vierailija
5/18 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kokkaan, mutta vain kasvisruokia. Ei tarvitse edes lämmittää ja taas säästää sähköä.

Vierailija
6/18 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaan selvästi useammin kuin vaimoni, jota ei ruoka niin suuresti kiinnosta. Mieluiten voimakkaan aromaattisia ruokia, esim. meksikolaista, intialaista, kiinalaista, thaimaalaista, usein myös italialaista, ja myös perinteisiä suomalaisia kotiruokia. Pääosin lumettomana aikana myös grillaan ja savustan.

Vierailija
7/18 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kokkaan, mutta vain kasvisruokia. Ei tarvitse edes lämmittää ja taas säästää sähköä.

Ja muuta  esim. liharuokia en sitten syökään, vaikka osaan ja kykenen niitä tekemään.

Vierailija
8/18 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tod

Vierailija
9/18 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on niin onneton että mä teen ruoat. Hän tekee joskus ruokaa.

Vierailija
10/18 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaan, joskaan en ihan joka päivä, koska teen ruokaa 2-5 päiväksi kerrallaan. Teen sitä mielelläni, vaikken vieläkään ole kovin hyvä. Muuntelen muiden reseptejä ja teen kokeiluita.

Vierailija
11/18 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaan joskus.  Mutta en mä mitään feministiä ota elämääni.

Vierailija
12/18 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaan kyllä, ja paljon kalasta, sienistä ja puutarhan tuotteista eli lähiruoasta. Koskaan en ole tilannut ruokaa kotiin, vaikka keskustan tuntumassa asun.

Vierailija
13/18 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ja en ole kehitysvammainen. Siksi en olekaan naimisissa palstamamman kanssa. Asun yksin ja yleensä teen omat ruokani. Joskus tilaan woltilla tai syön eineksiä. Muutenkin elän suunnilleen niin kuin normaalit ihmiset, eli päinvastaisella tavalla kuin palstamammat ja heidän perheensä.

Vierailija
14/18 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä riista ja kalaruokia olen tehnyt.

Vierailija
15/18 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pataruokia ja salaatit tulee tehtyä itse, mutta muuten aika paljon pakasteiden ja valmisruokien ydistelmia. Tai valmisruokien "tuunaamista". Kalaruuat myös tulee tehtyä itse koska harrastan paljon kalastusta.

Vierailija
16/18 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kokkaan. Kalastan myös ja teen sitten kaloista ruokaa. Pääasiassa kalastan ahventa ja siikaa. Tänään kävin aamulla kalassa ja sain 24 kpl ahvenia. Tein niistä ruodottomia fileitä ja paistan osan huomenna ja loput laitin vakuumi pakkaukseen ja pakastimeen. Aion myös mennä huomen aamulla kalaa aikaisin jo kuudelta.

Vierailija
17/18 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikrotin lihapulla-muusin ja join maitoa suoraan tölkistä.

M 38

Vierailija
18/18 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanpa miesystäväni puolesta.

Kyllä hän itsensä jotenkin ruokkii silloin kun ei olla yhdessä, mutta kun ollaan, niin minä laitan ruoat.

Joskus hän tekee jotain, mutta kai vain itselleen, kun ei tarjoa minulle.