Moniko palstan mies kokkaa?
Ihan mielenkiinnosta kyselen? Kun täällä naiset koko ajan valittaa olevansa vastuussa ruokahuollosta niin ihmettelen onko sellaisia mieslapsia olemassa, jotka eivät osaa laittaa ruokaa?
Joten jos olet mies ja kokkaat niin kerro mitä mieluiten valmistat.
Jos tosiaan olet mies, joka aina kävelee valmiiseen pöytään niin miten pystyt toimimaan niin ilman, että hävettää?
Kommentit (18)
Ja itse olen siis mies ja laitan ruokaa lähes joka päivä.
Mieluiten teen pastaa, keittoja ja erilaisia perunaruokia. Pihvit ja muut onnistuu toki myöskin, mutta niitä olen vähentänyt. Nyt olen viime aikoina opetellut erilaisia riisipohjaisia ruokia.
-ap
Ihan onnistuneesti paistan makkaraperunat.
Kokkaan, mutta ihan itselleni kokkailen.
Minä kokkaan, mutta vain kasvisruokia. Ei tarvitse edes lämmittää ja taas säästää sähköä.
Kokkaan selvästi useammin kuin vaimoni, jota ei ruoka niin suuresti kiinnosta. Mieluiten voimakkaan aromaattisia ruokia, esim. meksikolaista, intialaista, kiinalaista, thaimaalaista, usein myös italialaista, ja myös perinteisiä suomalaisia kotiruokia. Pääosin lumettomana aikana myös grillaan ja savustan.
Vierailija kirjoitti:
Minä kokkaan, mutta vain kasvisruokia. Ei tarvitse edes lämmittää ja taas säästää sähköä.
Ja muuta esim. liharuokia en sitten syökään, vaikka osaan ja kykenen niitä tekemään.
Mies on niin onneton että mä teen ruoat. Hän tekee joskus ruokaa.
Kokkaan, joskaan en ihan joka päivä, koska teen ruokaa 2-5 päiväksi kerrallaan. Teen sitä mielelläni, vaikken vieläkään ole kovin hyvä. Muuntelen muiden reseptejä ja teen kokeiluita.
Kokkaan joskus. Mutta en mä mitään feministiä ota elämääni.
Kokkaan kyllä, ja paljon kalasta, sienistä ja puutarhan tuotteista eli lähiruoasta. Koskaan en ole tilannut ruokaa kotiin, vaikka keskustan tuntumassa asun.
Olen mies, ja en ole kehitysvammainen. Siksi en olekaan naimisissa palstamamman kanssa. Asun yksin ja yleensä teen omat ruokani. Joskus tilaan woltilla tai syön eineksiä. Muutenkin elän suunnilleen niin kuin normaalit ihmiset, eli päinvastaisella tavalla kuin palstamammat ja heidän perheensä.
Lähinnä riista ja kalaruokia olen tehnyt.
Pataruokia ja salaatit tulee tehtyä itse, mutta muuten aika paljon pakasteiden ja valmisruokien ydistelmia. Tai valmisruokien "tuunaamista". Kalaruuat myös tulee tehtyä itse koska harrastan paljon kalastusta.
Minä kokkaan. Kalastan myös ja teen sitten kaloista ruokaa. Pääasiassa kalastan ahventa ja siikaa. Tänään kävin aamulla kalassa ja sain 24 kpl ahvenia. Tein niistä ruodottomia fileitä ja paistan osan huomenna ja loput laitin vakuumi pakkaukseen ja pakastimeen. Aion myös mennä huomen aamulla kalaa aikaisin jo kuudelta.
Mikrotin lihapulla-muusin ja join maitoa suoraan tölkistä.
M 38
Vastaanpa miesystäväni puolesta.
Kyllä hän itsensä jotenkin ruokkii silloin kun ei olla yhdessä, mutta kun ollaan, niin minä laitan ruoat.
Joskus hän tekee jotain, mutta kai vain itselleen, kun ei tarjoa minulle.
Mie kokkaan ja kakkaan.