Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermot mieheen kohta lopullisesti.

Vierailija
07.08.2022 |

On niin sosiaalisesti tökerö ja kiusallinen, että en v#ttu kestä enää. En ole itsekään mikään social butterfly, mutta mieheltä ei luonnistu pienikään arkipäiväinen juttelu ts. small talki, muiden kuin ehkä ihan kaikkein lähimpien kanssa (joita on ehkä itseni lisäksi 2kpl). Aina saa hävetä jokapaikassa, käveleekin selkä kyyryssä kuin häpeillen ja anteeksipyydellen. Joskus ottaa taktiikaksi tälläisen: jos häneltä esimerkiksi kysytään jotain, niin vastaa ikäänkuin puhuisi lapsellemme - katsoo lasta ja puhuu lässyttävällä äänellä. Siis esimerkiksi "No mites töissä?" Ja tähän alkaa lasta tuijottaen lässyttämään "isillä oli töissä sellainen ja tällainen tilanne..." Voitteko kuvitella oikeasti kuinka helvetin outoa tuo on, ihan hiki tulee ahdistuksesta kun edes muistelen tuota tilannetta. Toivottavasti joku edes saa kiinni siitä mitä tässä tarkoitan, ei ole mikään pikku juttu enää, harkitsen jopa eroa tämän takia.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä ei kannata kosia tai myöntyä kosintaan. Ennen panemistakin kannattaa ensin vähän keskustella, ettei kävisi kuten sinulle.

Vierailija
2/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä tuli yllätyksenä vasta sen jälkeen kun menit lisääntymään hänen kanssaan ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut aattele, sun mies ei sentään laita ihan konkreettisesti propellihattua päähän ja ala kurlaamaan omalla kuolalla, pyörittele silmiä ja työnnä sormi perä reikään ja sitten tarjoa niitä juttelijalle haisteltavaksi, niinkun meillä on tehty kaikki nämä vuodet. Ei uskoisi koska mies on ihan menestyvä työssään mutta tekee sitten tollasta aina kun kuka vaan tulee puhumaan. On ollu noloa. Mutta muuten hyvä mies niin eikaisiinä.

Vierailija
4/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä tuli yllätyksenä vasta sen jälkeen kun menit lisääntymään hänen kanssaan ?

Nimen omaan.Itse miehesi valitsit, älä meille valita. Aviolitoista sanotaan vakka on kantensa löytänyt tai ovat kuin kaksi marjaa.

Vierailija
5/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä on kaksi 🐽🐖löytäneet toisensa. 😂

Vierailija
6/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli myös tökerö käytökseltään. Alussa ei haitannut, kun oltiin niin nuoria. Itsekään oikein osannut teininä käyttäytyä. Myöhemmin hävetti, kun ei tervehtinyt minun ystäviä eikä puhunut heille.

Vanhempieni luona käydessä saattoi mennä yksin eri huoneeseen kuin muut oli. Ei huomioinut mitenkään minua, kun oltiin yhdessä jossain. Saattoi jättää yksinkin ja mennä menojaan esim kavereidensa luo. Muut parit kulki yhdessä rinnakkain. Yhdessä oltiin 20 vuotta eikä koskaan esitellyt minua kenellekään kaverilleen.

Monet jutut oikeasti hävetti, kun oli niin tökerö muita kohtaan. Nolottaa ihan miten minua kohteli viimeiset vuodet. Kaikkea en ole pystynyt kertomaankaan läheisilleni.

Vierailija
7/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmettelen mitä sä aloittaja olet miehessä nähnyt.

Jos noin pahaa tekee niin tee miehelle palvelus ja jätä se.

Vierailija
8/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa alunperin valita sellanen mies jota ei tarvi alkaa muuttaa, sietää tai pelätä.

Vierailija
9/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, paljonko sä painat?

Vierailija
10/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni oli myös tökerö käytökseltään. Alussa ei haitannut, kun oltiin niin nuoria. Itsekään oikein osannut teininä käyttäytyä. Myöhemmin hävetti, kun ei tervehtinyt minun ystäviä eikä puhunut heille.

Vanhempieni luona käydessä saattoi mennä yksin eri huoneeseen kuin muut oli. Ei huomioinut mitenkään minua, kun oltiin yhdessä jossain. Saattoi jättää yksinkin ja mennä menojaan esim kavereidensa luo. Muut parit kulki yhdessä rinnakkain. Yhdessä oltiin 20 vuotta eikä koskaan esitellyt minua kenellekään kaverilleen.

Monet jutut oikeasti hävetti, kun oli niin tökerö muita kohtaan. Nolottaa ihan miten minua kohteli viimeiset vuodet. Kaikkea en ole pystynyt kertomaankaan läheisilleni.

joku nahjus tuhlasi 20 vuotta elämästään. Arvaatko kuka?

Vierailija
11/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, että AV-mammoilla on kerrassaan erikoinen miesmaku.

Vierailija
12/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joku nahjus tuhlasi 20 vuotta elämästään. Arvaatko kuka?

No en koe tuhlanneeni. Olin rakastunut ja siksi siedin jotain asioita, vaikka harmitti se käytös joskus. Itse olen tehnyt aina mitä olen halunnut. Lopulta halusin eron.

Eron jälkeen todella huomasin, mikä tökerö vätys ex on. Lasten puolesta harmittaa. Minulla on kaikki hyvin.

Vierailija
13/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aina ollut tällainen. Aikoinaan olin jopa ylpeä miehestä. Ei hän nyt ikinä mikään moottoriturpa ole ollut, mutta siis kuitenkin ihan normaali. Jokin on muuttunut, koska nykyään käytös lähinnä heikkolahjaisen tasolla. Tätä on jatkunut nyt noin vuoden. Yhdessä oltu yli 10 vuotta. Ap

Vierailija
14/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko pettää miestäs?

Vierailija
15/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet valinnut miehesi itse. Joten sinun pitää rakastaa sitä vikoineen.

Vierailija
16/16 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on jollekin "kiltille" naiselle unelmamies. Sinulle ahdistava tapa ehkä. Joskus temperamentit eivät vaan kohtaa ja ero on valmis. Mutta ehkä saavutatte eri tahoilla jotain uutta ja parempaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme