Ottaisitko nyt 24kk sähkösopimuksen 13,5 senttiä/kWh ?
10 päivää aikaa päättää ja vaihtoehto on määräaikainen 28 c/kWh
Kommentit (56)
Mulla kans Oomi, soppari loppuu tammikuussa -23! Ja hinnat laskee kuulema keväällä! Mitä tehdä?!
mistä muka saa vielä tuohon hintaan?
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans Oomi, soppari loppuu tammikuussa -23! Ja hinnat laskee kuulema keväällä! Mitä tehdä?!
Eihän sun nyt kannata vielä mitään tehdä. Katselet sitten tammikuussa hintoja.
Vierailija kirjoitti:
Jatkosopimuksia tarjoavat. Ainakin ookilta soittelivat minulle ja tarjosivat tuota hintaa 2023 alusta alkaen.
Voisin ottaakin. Kovin suuria korotuksia ja jopa lähemmäs 50snt hintoja povailtu loppuvuoteen. Vaikka hinnat laskisi keväällä, tuskin ne kovin pian tuota matalammalle laskevat?
2 ja 3, miksi mietitte tommosia jos teillä on määräaikaiset sopimukset vielä pitkään voimassa?
Myöhästyit. Enää saa vain pörssisähköä.
"Uusia määräaikaisia Oomi Kiinteä -sopimuksia ei tällä hetkellä myydä verkkosivuillamme eikä asiakaspalvelussa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sun nyt kannata vielä mitään tehdä. Katselet sitten tammikuussa hintoja.
Aivan, sitäpä tässä ennalta aprikoin mitähän silloin tammikuussa. No, sen näkee sitten. Harmi vaan jos tekee kalliin sopparin ja hinnat laskisi heti maaliskuussa
Vierailija kirjoitti:
Voisin ottaakin. Kovin suuria korotuksia ja jopa lähemmäs 50snt hintoja povailtu loppuvuoteen. Vaikka hinnat laskisi keväällä, tuskin ne kovin pian tuota matalammalle laskevat?
2 ja 3, miksi mietitte tommosia jos teillä on määräaikaiset sopimukset vielä pitkään voimassa?
Olen tuo nro 2; ei tämä niin pitkään enää ole, pian on tammikuu -23 eli noin 5 kuukautta enää voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo tarjous tuli joskus kesäkuun alkupuolella, koska nykyinen sopimus päättyy 17 elokuuta.
Nykyinen sopimus on 4,40 snt/kWh eikä ole kuukausimaksua. Vattenfall.
Tarjous:
Sähkösopimus: Ilmasto Mix 24 kk
Perusmaksu: 1,99 eur/kk
Energianhinta: 13,49 snt/kWh
Ylen TV-uutisissa sanottiin, että Suomi olisi ensi vuonna sähköntuotannossa omavarainen. Vähän vaikea uskoa, koska talvella sähköä tuodaan niin paljon. Siihen tarvittaisiin melkein kaksi olkiluoto kolmosta. Saakohan ne edes tuota yhtä käyntiin. Tällä viikolla tuli uusin viivästyminen:
"Laitosyksikön käynnistyksessä havaittiin keskiviikkona 3.8.2022 vielä pieni automaatiopäivityksen tarve, jonka toteuttamiseen meni noin kaksi vuorokautta aikaa"
Höpönhöpö. Ei saa Oomilta enää mtn määräaikaisia. Myöhästyitte...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tarjous tuli joskus kesäkuun alkupuolella, koska nykyinen sopimus päättyy 17 elokuuta.
Tarjous:
Mitäh??? Vattenfallilla on nyt kyllä ihan eri "tarjoukset" just nyt..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjous:
Tuo tarjous tuskin on enää voimassa jos se on sinulle tehty kesäkuussa. Katsopa tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Höpönhöpö. Ei saa Oomilta enää mtn määräaikaisia. Myöhästyitte...
Saa jos on saanut oman henkilökohtaisen tarjouksen. Ne on tiettyyn päivään asti voimassa ja siihen asti saa sillä hinnalla.
https://www.tvo.fi/tuotanto/laitosyksikot/ol3/ol3ennusteet.html
OL3 starttaa huomenna kello12
Ottaisin toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen. Ja seuraisin koko ajan hintoja ja vaihtelisin sopimusta toiseen jos halvempaa läytyy. Keväällä hinnat on jo paljon halvemmat kuin nyt. Turha sitoutua pitkään sopimukseen nyt.
Ap: ottaisin jos tuollaisen saisi ja hinta olisi todella tuo sama 24kk.
Ei todellakaan kannata sitoa itseään kahdeksi vuodeksi nyt tuollaisiin.
En ottaisi määraikaista näillä hinnoilla.
Samaa tarjottiin minulle oomilta. Mulla sähkösopimus loppumassa vuodenvaihteessa.
En ottanut.