40-50v on paras ikä perustaa perhe, kun jo vähän elämä rauhoittunut.
Siinä vaiheessa tietää mitä haluaa, talous on vakaammalla pohjalla ja on ylimääräistä vapaa-aikaa. Jää lapsellekin aikaa enemmän.
Kommentit (69)
Eläkeläinen ei saa avustajaa, koska kaikille tulee sairauksia, kun tulee ikää. Eläkeläiset on rajattu avustaja palveluiden piiristä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä hyvältä kun 50v rällää kuin teini yökerhoissa. Kyllä se on nuorena elettävä ja kokeiltava asioita. Kun 40v koittaa, niin alkaa rauhoittua. Se on hyvä aika perheen perustamiseen.
Ei tarvitse rällätä yökerhoissa. Baarissa käy seitsenkymppisiäkin.
Alkoholisoituminen ei katso ikää. Baareissa pyörii eronneet ha karanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mutta omat on nyt jo aikuisia ja odottelen niitä lapsenlapsia.
Minulla on ne lapsenlapsetkin jo ja olen eläkkeellä.
No en ole vielä eläkkeellä kun täytän vasta 45. Nyt on aikaa keskittyä työhön ja harrastuksiin.
Siinä iässä moni joutuu auttamaan tai jopa hoitamaan vanhempiaan. Vauva/pikkulapsiajan yhdistäminen siihen kuulostaa painajaismaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Lapset 17v ja 18v. Minä olen vasta 42v ja mies 45v. Tämä sopii meille oikein hyvin.
Sama täällä, tyttäret 18v ja 16 v, minä 42v. Elämä on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisoituminen ei katso ikää. Baareissa pyörii eronneet ha karanneet.
Ei siellä tarvitse usein käydä tai kännejä vetää. Mä käyn miehen kanssa baarissa. Baarissa käy myös pariskuntia tai varattuja kavereiden kanssa.
Ihanaa viidenkympin kolkutellessa, kun elämä vähän rauhoittunut, onkin yhdistää esivaihtarit vauvan ja taaperon kanssa valvomiseen ja perässä säntäilyyn ja vaihtarit teinin murkkukiukkuihin. Ah, rauhoittunut elämä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehei, siinä iässä lapset on jo isoja ja muuttamassa pois kotoa, saa vanhemmat olla, tulla ja mennä rauhassa.
Ei näytä hyvältä kun 50v rällää kuin teini yökerhoissa. Kyllä se on nuorena elettävä ja kokeiltava asioita. Kun 40v koittaa, niin alkaa rauhoittua. Se on hyvä aika perheen perustamiseen.
Voi lapsi rakas, viiskymppisiä ei vois vähempää kiinnostaa, miltä joku "näyttää".
ja sen kyllä huomaa, valitettavasti.
8 H töissä 5 päivää viikossa, omien lasten hoito ja eläkkeellä olevien vanhempien hoito. Voi tulla burnout.