Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40-50v on paras ikä perustaa perhe, kun jo vähän elämä rauhoittunut.

Vierailija
07.08.2022 |

Siinä vaiheessa tietää mitä haluaa, talous on vakaammalla pohjalla ja on ylimääräistä vapaa-aikaa. Jää lapsellekin aikaa enemmän.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama aloitus.

Vierailija
2/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tämä on kerrottu moneen otteeseen: 50-60 vuotias alkaa olla niin ikäloppu ja sairauksia alkaa hiljalleen tulla että todella huono idea enää lasta ottaa siihen kohtaan vastuulleen-lisäksi oma lapsuus/nuoruusaika jo niin kaukana nykypäivän lasten todellisuudesta, että se ei todellakaan ole mikään hyvä ikä perhettä perustaa. Jo 40-vuotias alkaa olla siinä rajoilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas sama aloitus.

Tämä on vauvapalsta, eikö täällä saa keskustella perheen perustamisesta?

Vierailija
4/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Jos talous on kunnossa, siihen saa vierelleen sellaisen 25-30 v nuoren naisen joka haluaa itsekin lapsia.

Vierailija
5/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan tämä on kerrottu moneen otteeseen: 50-60 vuotias alkaa olla niin ikäloppu ja sairauksia alkaa hiljalleen tulla että todella huono idea enää lasta ottaa siihen kohtaan vastuulleen-lisäksi oma lapsuus/nuoruusaika jo niin kaukana nykypäivän lasten todellisuudesta, että se ei todellakaan ole mikään hyvä ikä perhettä perustaa. Jo 40-vuotias alkaa olla siinä rajoilla. 

Puhu vain omasta puolestasi. En minä ole ainakaan mikään ikäloppu, vaan ihan normaalia aktiivista elämää vietän.

Vierailija
6/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Me ollaan 43 ja 44 ja jälkikasvu ja maailmalla, mutta ihan mikä sopii kenellekin.

Talous on kyllä totta, just oltiin 2 kk Norjassa.

Aina yhtä ihanaa.

Vierailija
7/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaimo täyttää 52v. Mulla vauvakuume tuli. Meinasin rennyt tehdä. M48

Vierailija
8/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, ei ole. Lapset on hyvä tehdä nuorena.

Vierailija
9/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei, siinä iässä lapset on jo isoja ja muuttamassa pois kotoa, saa vanhemmat olla, tulla ja mennä rauhassa.

Vierailija
10/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rauhoittuu sen takia kun lapset on muuttaneet kotoa tai suurin osa. Minä myönnän olevani ikäloppu. Väsyttää, pitää nukkua päiväunet jos illalla on jotain ja viimeistään kymmeneltä pitää olla sängyssä. Muistikin prakaa jo ja on kipuja siellä täällä.

Vierailija
11/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle hyvä ikä tulla isäksi on yli 40, naiselle alle 30.

Vierailija
12/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikelle on aikansa. 40- 50 on liian vanhoja vauvan vanhemmiksi.

Vierailija
13/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehei, siinä iässä lapset on jo isoja ja muuttamassa pois kotoa, saa vanhemmat olla, tulla ja mennä rauhassa.

Ei näytä hyvältä kun 50v rällää kuin teini yökerhoissa. Kyllä se on nuorena elettävä ja kokeiltava asioita. Kun 40v koittaa, niin alkaa rauhoittua. Se on hyvä aika perheen perustamiseen.

Vierailija
14/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle hyvä ikä tulla isäksi on yli 40, naiselle alle 30.

Naiselle alle 30 on huono ikä tulla äidiksi. Nelikymppisen miehen sperma on huonoa.

Vierailija
15/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi missään iässä rällätä yökerhoissa? En minä ole ikinä halunnut mennä kotoani minnekään.

Vierailija
16/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi missään iässä rällätä yökerhoissa? En minä ole ikinä halunnut mennä kotoani minnekään.

Se on sun valintasi, normaalisti ihmiset kyllä käyvät viihteellä. Parempi mennä silloin kun on nuori.

Vierailija
17/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijakkaa. Nelikymppisenä odotellaan lapsenlapsia. Mummoäiteys ei pitäisi olla kenelläkään tavoitteena.

Vierailija
18/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sun valintasi, normaalisti ihmiset kyllä käyvät viihteellä. Parempi mennä silloin kun on nuori.

Kakarat käy, ei aikuiset juuri käy.

Vierailija
19/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yökerhoissa rälläämisen ja kotona neljän seinän sisällä pysymisen välillä on monia muitakin vaihtoehtoja.

Vierailija
20/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun naisella on ikää neljäkymmentä ja miehellä mahdollisesti kymmenen vuotta enemmän, niin saa sitten ihmetellä että miksei toinen ala raskautumaan.