Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40-50v on paras ikä perustaa perhe, kun jo vähän elämä rauhoittunut.

Vierailija
07.08.2022 |

Siinä vaiheessa tietää mitä haluaa, talous on vakaammalla pohjalla ja on ylimääräistä vapaa-aikaa. Jää lapsellekin aikaa enemmän.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pakastaa munasoluja.

Vierailija
22/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei oo menojalka vipattanut koskaan. Aina olen käynyt töissä. Lapset ovat jo aikuisia.

Minä 46v.

En edes jaksaisi enää lastenhoitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuseliitillä pukkaa neljättä ikäluokkaa.

Vierailija
24/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi missään iässä rällätä yökerhoissa? En minä ole ikinä halunnut mennä kotoani minnekään.

Se on sun valintasi, normaalisti ihmiset kyllä käyvät viihteellä. Parempi mennä silloin kun on nuori.

Mitä siellä baarissa muka on? Hirveä meteli niin että ei kuule toisen puheesta mitään, vilkkuvat valot josta tulee lähinnä päänsärky ja humalaisia epävakaasti toheloivia ihmisiä. Miksi kukaan viihtyisi tuollaisessa paikassa? Sitten siellä ei ole ketään ennen puolta yötä. Minä haluan nukkua yöni enkä valvoa.

Vierailija
25/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan oli hassunhauska aloitus. Minäpä nautin vapaudestani näin 50 korvilla, teen mitä huvittaa ja matkustelen, huilaan ja rentoudun kun siltä tuntuu. Tässäkö pitäisi olla pieniä mukuloita, huh, ei ikinä.

Perusta sinä perhe vaikka seittemänkymppisenä jos siltä tuntuu  :)

Vierailija
26/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehei, siinä iässä lapset on jo isoja ja muuttamassa pois kotoa, saa vanhemmat olla, tulla ja mennä rauhassa.

Mihinkäs mun pitäisi tulla ja mennä? Mieluummin minä nuorena tulin ja menin. Nyt ei ole enää mitään mihin pitäisi tulla ja mennä niin että lapset olisivat jotenkin tiellä.

Vierailija
27/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin ukonrähjää kukaan halua. Voi yök 🤮

Vierailija
28/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehei, siinä iässä lapset on jo isoja ja muuttamassa pois kotoa, saa vanhemmat olla, tulla ja mennä rauhassa.

Mihinkäs mun pitäisi tulla ja mennä? Mieluummin minä nuorena tulin ja menin. Nyt ei ole enää mitään mihin pitäisi tulla ja mennä niin että lapset olisivat jotenkin tiellä.

On ne siellä kotona tiellä. Nuorena vielä jaksaa ihmisiä kotonaan. Keski-iässä haluaa olla yksin.

Vierailija
29/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, ei ole. Lapset on hyvä tehdä nuorena.

Veit sanat suustani. Nimittäin olisin aloittanut sanoilla Hyi helv***i. Lapset tosiaan pitää saada nuorena. Enää ei pystyisi venymään yövalvomisissa. Lapset kaikki saatu 2-3-kymppisenä.

Vierailija
30/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena älä tee enää lapsia kuitenkaan enää. Sillä Kamala yhtälö naisen vaihdevuodet ja saman aikaan lapsen murros ikä!Mies 50v. Älä sitä enää lasia. Kun lapsi 15-18-20v. voit olla jo haudassa.

Vierailija
31/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikelle on aikansa. 40- 50 on liian vanhoja vauvan vanhemmiksi.

Justiinsa. Pitäisikö minun antaa vauvani adoptioon? Jännä, kun ei ole edes neuvolassa osattu huolestua, mutta täällä tiedetään.

N 42v

Vierailija
32/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvi tulla eikä mennä mihinkään mihin et halua.  Mutta muut menee ja tulee sinne minne haluavat koska on paljonkin kaikkea mihin voi tulla ja mennä. Meillä toisilla on menevämpi ja iloisempi elämä.

-eri

Vierailija
33/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi, että 25-vuotias tyttäreni uhraa elämänsä isänsä ikäiseen mieheen. En ikinä!

Töissä näen, miten traagista suuret ikäerot ovat, kun vaimo on vaikkapa 55 ja mies 80. Ja kun vaimo jää eläkkeelle, mies on n. 90.

Vierailija
34/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mutta omat on nyt jo aikuisia ja odottelen niitä lapsenlapsia.

Vierailija
35/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47 ja nyt alkaa huomata vanhenemisen. Huonosti nukutun yön jälkeen ei palaudu samalla tavalla kuin nuorempana. Eikä askel ole enää niin kevyt kuin nuorena., kaikenlaista kokolusta alkaa jo olla. Onneksi omat lapset on jo teinejä; täytyy sanoa, että en kyllä oikein jaksaisi enää olla vauvan tai taaperon vanhempi. Monilla tässä iässä toki jo lapset maailmallakin.

Vierailija
36/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näytä hyvältä kun 50v rällää kuin teini yökerhoissa. Kyllä se on nuorena elettävä ja kokeiltava asioita. Kun 40v koittaa, niin alkaa rauhoittua. Se on hyvä aika perheen perustamiseen.

Ei tarvitse rällätä yökerhoissa. Baarissa käy seitsenkymppisiäkin.

Vierailija
37/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsen kannalta,vanhat vanhemmat...

Vierailija
38/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on omaan makuuni liian myöhään, ideaali olisi noin 35-40v. Siis minun mielestäni.

Toki ainoa lapseni syntyi kun olin alle parikymppinen, mutta se ei ollutkaan toivottu tai suunniteltu juttu..

Pakko kyllä lisätä, että ne tuttavapiirin pariskunnat, jotka ovat saaneet lapsia vielä 45-50v, ovat ikäryhmässään aika simpsakoita ja energisiä. Tosin nämä 45-50v lapsia saaneet tuttavapariskunnat ovat saaneet lapsia myös nuorempana, eli ei ole eka kertaa tulleet vanhemmaksi vasta silloin. 

Tuo voi kyllä liittyä hedelmällisyyteenkin, että ovat simpsakoita ja energisiä. Eihän kaikki tule enää raskaaksi tuossa iässä.

Vierailija
39/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset nauttii tuossa iässä jo omasta ajasta ja lapset aikuisia. Vähempi mulla nyt on rahaa kuin nuorempana eikä terveyttä senkään vertaan. Paras ratkaisu oli tehdä lapset nuorena vaikka silloinkin oli samanmoisia "tietäjiä". Ois jäänyt lapset tekemättä jos ois odottanut keski-ikään.

Vierailija
40/69 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että istut aina kotona?