Onko muita, jotka iloitsevat syksystä?
Kiva reissu taas tiedossa ja kiva kun ilmat viilenee. Ollut pitkä kesä.
Kommentit (56)
Kyllä vain. Paras aika vuodesta todellakin! Omenat alkavat kypsyä ja tässä suunnittelen sienestysreissua.
Oi, syksy on niin paras!! Kuulasta, kaunista, raikasta, ne tuoksut ja värit. Ihana vuodenaika 😍
Vierailija kirjoitti:
Oi, syksy on niin paras!! Kuulasta, kaunista, raikasta, ne tuoksut ja värit. Ihana vuodenaika 😍
Niin on. Sateen ropinaa peltikatolle, hyvä kirja ja ihana viileys ulkona. 😊
Alkusyksy vielä menettelee, mutta loka- ja marraskuu ovat niin ankeita ettei ole tosikaan.
Syksy on ihana. Samoin Kesä. Ja Kevät.
Talvesta en tykkää. Eihän se talvi loppujen lopuksi niin pitkä ole, kun ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Alkusyksy vielä menettelee, mutta loka- ja marraskuu ovat niin ankeita ettei ole tosikaan.
Ei ole, kun lokakuu ihan paras.
Syksy on ylivoimaisesti ihanin vuodenaika. Viileys, raikkaus, kirpeys, aurinkoiset ja sateiset päivät, iltojen pimeys, myrskyt, ruska. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkää ankeudesta, niin ehkä sitten.
Minä iloitsen! Viikon päästä alkaa 4 viikon loma. Inhoan helteitä.
Mikään ei ole niin v-mäistä, kuin fillaroida 10 kilometriä sateessa ja tuulessa töihin.
Paras vuodenaika. Saa pitää enemmän vaatteitakin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin v-mäistä, kuin fillaroida 10 kilometriä sateessa ja tuulessa töihin.
Kyllä se nyt helteen voittaa.
Tykkään syksystä ja kun kaikki ovat töissä, niin se vasta on parasta 😁
Itkettää jo kun kesä kohta ohi, saisi olla ikuinen kesä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marraskuu ehdottomasti paras kuukausi, ihana pimeys ja kylmyys kun itse peiton alla. Lokakuu myös ihanan hämärä.
Vietättekö aikanne peiton alla ropinaa kuunnellen koko syksyn? Eikö kukaan käy töissä?
Ihmiset eivät osaa pukeutua syksyllä ja talvella. Itse kävelen kesät talvet 10 km työmatkani, eli 5 km suuntaansa. En tiedä, miksi ihmiset eivät osaa pukeutua, mutta itse en ole ikinä kastunut tai ollut kylmissäni. Lisäksi vaatteeni ovat kauniita, eli ei säänmukainen pukeutuminen tarkoita, että näytät puliukolta.
N31
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nyt helteen voittaa.
Eli et oo ikinä fillaroinu, kun räpäskää vihmoo taivaan täydeltä.
Mä rakastan syksyä! Toivon, että ensi viikon helteet ei pidä paikkaansa.
Ei.