Jungle Juice Bar - kuinka ne pärjäävät vaikka niissä ei käy kukaan?
Nuo mehubaarit jotka ovat aina tyhjillään ilman jonoja, silti niitä on joka paikassa. Onko joku täällä ollut sellaisessa töissä, tai ostanut sieltä jotakin? En ole tainnut nähdä koskaan niissä asiakkaita, myyjä on siellä yksin näpräämässä kännykkää. Kuinka ne voivat olla kannattavia?
Kommentit (186)
Kyllä meidän kaupungissa on asiakkaita. Itsekin käyn välillä.
Eix nill ollut hiukan huono maine taannoin.
En käy juu ei.
Ihan hyvää mehua niistä saa. Varmaankin pärjäävät sillä että mehu on kalliimpaa kuin hedelmät joista ne puristellaan?
Ikinä en ole nähnyt kenenkään käyvän noissa. Varmaan joku kuitenkin joskus käy.
Hyvä kysymys. Itse olen käynyt pari kertaa, mutta en näe tarvetta tuollaiselle mehun juonnille. Aamulla juon kotona lasillisen tuoremehua omasta jääkaapista.
Eikös siinä ollut juuri juttu vakavista palkan maksu ongelmista. Jätettiin palkat maksamatta. Lisäksi palkattomia työharjottelijoita jne.
Jos jotain ostan jostain kojusta, se ei ole ylihintaista mehua.
Olen ostanut vain ResQ:sta pari kertaa. Hyviä smoothieita mutta kalliita.
Niiden myymälät on usein käytäväkoruja, eli halvimpia myyntitiloja. Meidän lähisellaisessa (Sellossa) on melkein aina jono, vaikka usein kaksi työntekijää vuorossa.
Ko liike tulee usein vastaan resq-sovelluksessa mutta en raski ostaa heidän tuotteita edes noilla hinnoilla, väh. puoleen hintaan pitäisi siis olla.
Minustakaan näissä ei käy ikinä kukaan, mutta sitten näin ihmeen: Itiksen mehubaarissa viisi taloutta jonossa: sinkkua, perhettä ja pariskuntaa. Ikinä ennen en ole yhdessäkään nähnyt edes yhtä asiakasta.
Viimeksi kun nostivat hintoja, lopetin mun vähäiset käynnit kokonaan. Tykkäsin kyllä siitä Flamingosta.
Vierailija kirjoitti:
Ko liike tulee usein vastaan resq-sovelluksessa mutta en raski ostaa heidän tuotteita edes noilla hinnoilla, väh. puoleen hintaan pitäisi siis olla.
Niinhän ne onkin. Ainakin mun lähimmässä Jungle juice barissa.
Kaiken maailman mehuissa on ihan jäätävät määrät hedelmäsokeria.... siitä vaan kittaamaan kaloreita.
Smoothiet menneet mielestäni huonompaan suuntaan sen jälkeen kun omistaja vaihtui ja hinnat nousi. Siksi tulee nykyään ostettua harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken maailman mehuissa on ihan jäätävät määrät hedelmäsokeria.... siitä vaan kittaamaan kaloreita.
Nerokas havainto: hedelmistä puristetuissa mehuissa on hedelmäsokeria. Retoriikan Nobel tulossa. Yleensä kun ihliset köy ruokapaikoissa sitä varten, ettei niistä kaloreita tule.
Makeanhimoon hyvä, raikas juoma sellainen smoothie. Ei se kalliskaan ole, jos ajattelee, että kotona tekisi saman ja pitäisi ostaa kaikenmoista. Ei minulla ole plenderiäkään.
Ihmiset käyttää rahansa eri asioihin. Toiset smoothieen ja toiset tupakkaan, matkailuun, kosmetiikkaan ym.
Smoothiet ovat hyviä ja terveellisiä ja teen niitä kotonakin mutta ne pitää juoda tuoreeltaan. Jungle juice bareissa seisoo tiskillä ties kuinka kauan sitten tehtyjä smoothieita, lienevätkö enää tuoreita? Henkilökunta näyttää masentuneelta eikä niissä kukaan näytä käyvän. Millähän sekin firma pärjää?
No ehkä rahanpesua tai semmosta.