Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ajatelkaa nyt lastakin kun rupeatte hommiin vasta lähes 40kymppisinä!

Vierailija
23.10.2006 |

oikeesti. Siis te olette jo lähes 50kymppisiä kun tenava menee kouluun, onko se lapselle oikein. Jotenkin (vaikka syitä on monta mm ettei ole kumppania löytynyt ja siihen ei voi vaikuttaa) tykkään että nainen joka 40senä hankkii lasta ajattelee vain ja ainoastaan egoaan (=itseään) eikä lasta ollenkaan. Olenko väärässä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mua huvittaa suunnattomasti nää tyypit, jotka sanovat, että ovat ehdottomasti sitä mieltä, että lapset on saatava alle 30-vuotiaana. Just joo, elämä ei aina mene niin, että tapaa 20-kymppisenä miehen, on valmis perustamaan perheen ja että se lapsi vielä sitten tulee. Ylipäänsä se sopivan elämänkumppanin löytäminen ei ole kaikille yhtä helppoa.

Mun mielestä alle 40 v. on vielä sopiva ikä saada lapsia. Jos lähestytään viittäkymppiä, niin sitten jo alkaa olla mun mielestä turhan myöhäistä. Tosin näitä tapauksia onkin varmasti vain vähän.

Vierailija
42/45 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan ihminen on kokenut elämänsä vanhojen vanhempien takia niin kurjaksi että olisi mieluummin jäänyt syntymättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi kaikkien pitäisi tehdä asiat jotenkin samanlaisessa järjestyksessä. Yksi haluaa nuorena äidiksi, yksi vähän myöhemmin, yhdelle tulee mieleen lastenteko vasta viime hetkellä ja yksi taas ei halua koskaan lapsia. Joku ei niitä halustaan huolimatta koskaan saa, joku ei löydä sopivaa miestä, jne...

Leben und leben lassen. Ja koska uskon, että alkupeäräisen koulutustaso ei riitä edellisen ymmärtämiseen, niin kerrottakoon, että se tarkoittaa, että elää ja antaa toistenkin elää.

Vierailija
44/45 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLI nelikymppisinähän ne lapset kannattaa tehdä. Ainakin sen perusteella, mitä lukee tuosta perintöketjusta. Ei tarvitse perillisten sitten kohtuuttoman kauan odotella niitä satojentuhansien perintöjään.

Vierailija
45/45 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41v ja kotona on 1½kk ikäinen pikku neiti ENKÄ todellakaan tunne itseäni liian vanhaksi äidiksi. En tosin tuntenut 19v itseäni liian nuoreksi, kun sain ensimmäisen lapseni. Ihmisten elin ikä on pidentynyt ja ihmisten terveys on tänä päivänä parempi kuin esim. 20-30v sitten, joten synnäjien ikä myös vanhenee ja riski saada sairas lapsi pienenee hyvän terveyden myötä.Olen kyllä monessa suhteessa paljon kypsempi ja parempi äiti, kuin monet nuoremmat. Entä tytöt jotka tulevat äidiksi jo 16v? Onko liian aikaista vai kuka sen voi todella tietää minkä ikäisenä pitäis lapset tehdä? Eiköhän tuo asia ole aika henkilökohtainen ja jokainen äiti yhtä hyvä ikään katsomatta jos vain lapsi on toivottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi