Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa ketään, joka olisi niin hipiästään arka kuin sektioäiti?

Vierailija
06.11.2006 |

Aina kun noita ketjuja on ylhäällä, siellä nimenomaan sektioidut provosoituvat aivan kaikesta ja puolustelevat sektioitaan, etenkin pelkosellaista, ihan räkä poskella.

Tulee väkisinkin sellainen tunne, että aikamoinen alemmudentunne siellä jyllää.

Kannattaa siis yrittää synnyttää, jollei jokin todellinen lääketieteellinen syy ole esteenä, eikös vaan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka oli alatiesynnytys, toinen sektio lääketieteellisin syin.

Vierailija
2/18 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttää alateitse. Synnytys se sektiokin on :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkosektioäidillä on sellainen tunne että on päässyt kuin koira veräjästä eikä ole kohdannut pelkoaan, luulisin kuitenkin että kaikki äidit jollain tapaa pelkäävät synnytystä, eihän se mukavaa ole. suurin osa äideistä kuitenkin kohtaa pelkonsa.

Vierailija
4/18 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kummatkin SYNNYTYStavat kokenut.

Vierailija
5/18 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä minulla papereissa lukee että synnytystapa: sektio ja muissa sitten normaali altiesynntys.

Vierailija
6/18 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kai väkisin saada omaa arvoa koholle. Minua ei tällainen keskustelu kiinnosta. Synnytin kaksi lastani sektiolla. Heitä katsellessani kiitän mielessäni suomalaista terveydenhoitoa, ilman sitä heitä ei olisi, eikä minuakaan. Jo ensisynnytyksessä oltaisiin kuoltu molemmat. Mummoni kuoli kolmatta lasta synnyttäessään, joten sama kohtalo olisi kai tullut minullekin. Samalla logiikalla keinohedelmöityskään ei ole ' oikea' , eikö...

Tämä riittää ainoaksi kommentiksi.

Vierailija
7/18 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten lapset ovat tulleet, niinkuin periaatteessa.. vaikka sitten olisisn korvasta vetänyt.

Neljä lasta halusin ja neljä on, eikä kukaan tiedä kuka heistä on syntynyt alateitse kuka ei.

Vierailija
8/18 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eka oli alatiesynnytys, toinen sektio lääketieteellisin syin.

Ja todellakin ärsyttää että pidetään säälittävänä luuseriäitinä. Toisaalta mulla se sektiokin oli hätäsektio koska lähes viisikiloinen vauva ei mahtunut alateitse eikä synnytystapa-arviota tehty koska esikoinenkin oli isokokoinen ja mahtui hyvin alakautta... eli ponnistusvaiheessa päädyin imukuppiyritksen jälkeen sektioon kuopuksen kohdalla.

Ei enää synnytyksiä mulle kiitos, ei sektioita eikä alakautta. Mulle riitti

T: nykyisin synnytyspelkoinen

Vierailija
9/18 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään reaalimaailmassa en tapaa ihmisiä, jotka arvostelee toisia päivähoitoratkaisujen, sektioiden tai purkkiruokien takia. Vain täällä pyörii muutama lahopää, joiden elämän sisältö on sellainen arvostelu, jota ei luulisi nykypäivänä kohtaavan...

Vierailija
10/18 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai moisesta kannata kenenkään höyrytä. kukin tehköön, kuten parhaaksi. lääkärithän sen kuitenkin viimekädessä päättää!

Vierailija
11/18 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alatiesynnytys on elämän ainoa onnistumiskokemus jonka varaan oma identiteetti rakentuu, ei voi kun sääliä tällaista ihmistä.

Vierailija
12/18 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

synty alakautta mut jos toinen tulee joskus niin sektio on kova sana

Vierailija
13/18 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Nainen, joka on SYNNYTTÄNYT molemmilla tavoilla

Vierailija
14/18 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, Tämä mamma ottaa ehkäpä sektion seuraavaksi SYNNYTYStavaksi!

Vierailija
15/18 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkauskertomuksessa lukee " synnytetään poika vauva" . että sillai. synnytys se sektiokin on.

Vierailija
16/18 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vain kokeilemaan sektiotuskia jotka ei sitten kestä tunteja vaan päiviä.

Terv. Alatie synnytyksen ja suunnitellun sektion kokenut, ja jos näistä pitäisi valita niin alatiesynnytys oli aivan lasten leikkiä

Vierailija
17/18 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen että sain lapseni maailmaan haluamallani tavalla, ilman mitään synnytyksestä aiheutuneita lisävammoja. Minua ei kiinnosta pätkääkään mitä muut sektioistani ajattelevat, samoin kuin minulla on yhdentekevää millä tavalla muut synnyttävät. Lähinnä käy sääliksi ihminen jonka kuulen pohtivan sektioitani ja niiden oikeutusta, eihän ihmisellä voi olla elämässään kaikki ihan kunnossa jos täytyy tällaisilla asioilla päteä. Sama koskien imetystä, päivähoitoa ym.

Lähinnä huvittaa tämä jatkuva kiihkoilu synnytystavoista. Jos minä olen tyytyväinen sektioihini ja naapuri alatiesynnytyksiinsä niin miksi ihmeessä meidän pitäisi olla niistä tukkanuottasillamme?

Vierailija
18/18 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä sektioäiti jonka pitää puolustella synnytystapaansa että alatiesynnyttäjä joka arvostelee toisen synnytystapaa.

Normaalin itsetunnon omaavina ei kumpaakaan pitäisi kiinnostaa toisten mielipide.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä