Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten antaa anteeksi miehelle, että on maksanut seksistä

Vierailija
07.08.2022 |

Mua ahdistaa ajatus, että mies on joskus ennen mua ostanut seksiä. Oli kuulemma yksi kerta, ja kertoi katuvansa sitä. Sanojensa mukaan tekisi sen tekemättömäksi, jos vaan voisi.

Mulle ajatus on kuitenkin sietämätön, ja palaa näin vuosien jälkeenkin mieleen ajoittain. Miten voisin antaa asian olla ja olla ahdistumatta siitä enää?

Haluaisin oman mielenrauhan takia pystyä antamaan anteeksi, sillä uskon, kun kertoo katuvansa, ja ettei ollut kokeilemisen arvoista.

Kommentit (880)

Vierailija
141/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole käynyt koskaan maksullisissa, niin hän tuskin on saanut ilmaiseksikaan. Nyhverön merkki.

Sinunlaisesi miehet eivät onneksi saa ilmaiseksi. Suututtaako, kun joutuu käymään maksullisella tai jää kokonaan ilman?

Vierailija
142/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa tuo "ihan jokainen mies on käynyt huo rissa" jankkaaja :D  Varmasti moni mies on käynyt ja käy jatkossakin, mutta onneksi on myös miehiä, joilla on jonkinlainen moraali ja sekös näitä jankkaajia suututtaa...

Jankkaaja itse ei varmaankaan ole saanut koskaan seksiä, ei vapaaehtoisesti eikä maksullisilta

Jankkaaja kuuluu varmaan siihen alimpaan tasodesiiliin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas naiset naiiveja. Ihan jokainen mies on käynyt

palveluntarjoajalla. Osa miehistymisen riittiä. Jos tuo asia on deal breaker, niin teille tulee yksinäinen elämä.

Sori vaan, mutta ei sua uskota :D

Oot itse tollanen, joka ei muuten saa seksiä kun maksamalla :D

Koitat uskotella että kaikki muutkin tekee sitä,  jotta vaikuttaisit normaalilta.

Mutta ei kuule mene läpi. Sä et ole normaali.

Voithan uskotella noin itsellesi.

No no. Ei nyt liioitella. Ei joka mies ole ostanut seksiä. Aika monella ei ole varaa. Varakkaampien joukossa, jotka vielä työmatkailevat, prosentti on melkoisen suuri.

Vierailija
144/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudutteko te naiset samalla tavalla myös naiseen, joka on käynyt intiimihieronnassa ja maksanut siitä? Kuin seksistä maksaneeeseen mieheen?

Vierailija
145/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on nykyisin muotia. Kaikki naistenlehden hehkuttaa noita itseään myyviä naisia, ja kuinka heidän uransa on niin hieno ja upea. Niin että naistenko sitä seksiä heiltä pitäisikin ostaa vai?

Vierailija
146/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella miehen kanssa joka on maksanut seksistä. Mitenkään ei voi selvittää että onko hyväksikäyttänyt ihmiskaupan uhria tai muuten vain alentuneen harkintakyvyn kanssa toimivaa henkilöä tai epätoivoisessa tilanteessa olevan hätää ja miehestä kertoo tarpeeksi se ettei ymmärrä edes ajatella tällaista mahdollisuutta. 

Vierailija
147/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aina huutaa, että menneisyys on menneisyyttä, ja nainen on ollut kymmenien ja taas kymmenien miesten panonukkena.

Mies harrastaa irtoseksiä, niin sitten menneisyys ei olekkaan naiselle menneisyyttä.

Get. Over. It. Suomiakat.

Vierailija
148/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos oikeasti katuu. Minulle olisi kyllä aikamoinen järkytys, jos paljastuisi että mieheni on joskus ostanut seksiä. Ihmisen ostaminen käyttöönsä kertoo aika paljon maksajan arvomaailmasta ja siitä, miten paljon (eli vähän) kunnioittaa naisia.

Vierailija
149/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on ainakin kerran maksanut seksistä. Siitä on tehty tutkimuskin. Se oli jotain 60%. Moni useammakin kerran. Se kuuluu seksuaaliseen vapautumiseen eikä siinä ole mitään hävettävää. Päinvastoin se voimaannutta, minkä voin omasta kokemuksesta todeta.

Akateeminen mies, 200 kertaa ostanut

Höpöhöpö, tavoitettavuusongelma ja otos oli hyvin pieni ja koostui pääosin seksin ostajista. 🤦

Jep. Tutkimusten mukaan seksiä ostavat häpeävät sitä ja itseään niin paljon, että suurin osa salaa sen kokonaan. Yleinen mielipide ei hyväksy eikä muuten tule koskaan hyväksymään. Seksuaalinen vapautuminen on nyt tiensä päässä ja vastavoimat tehneet jo jonkin aikaa erinomaista työtä asioiden ja vahinkojen korjaamiseksi.

Mistä voit tietää, ettei yleinen mielipide tule koskaan hyväksymään? Yleinen mielipide on hyväksynyt paljon pahempaakin, ks. esim. historiankirjat.

Vierailija
150/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa tuo "ihan jokainen mies on käynyt huo rissa" jankkaaja :D  Varmasti moni mies on käynyt ja käy jatkossakin, mutta onneksi on myös miehiä, joilla on jonkinlainen moraali ja sekös näitä jankkaajia suututtaa...

Jankkaaja itse ei varmaankaan ole saanut koskaan seksiä, ei vapaaehtoisesti eikä maksullisilta

Jankkaaja kuuluu varmaan siihen alimpaan tasodesiiliin..

Top 10% miesten nyt ei ainakaan tarvi maksaa seksistä.

Vaikka ne menisi "palveluntarjoajalle", saisi he ilmaiseksi, eikä se siis ole maksettua seksiä.

Vierailija
151/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhtaudutteko te naiset samalla tavalla myös naiseen, joka on käynyt intiimihieronnassa ja maksanut siitä? Kuin seksistä maksaneeeseen mieheen?

Voin puhua vain omasta puolestani, mutta kyllä suhtaudun.

Vierailija
152/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset aina huutaa, että menneisyys on menneisyyttä, ja nainen on ollut kymmenien ja taas kymmenien miesten panonukkena.

Mies harrastaa irtoseksiä, niin sitten menneisyys ei olekkaan naiselle menneisyyttä.

Get. Over. It. Suomiakat.

Ei ollut nyt kyse irtoseksistä vaan hyväksikäytöstä.

Vain kusipää hyväksikäyttää naista ja kusipääsyys ei vanhene.

Vierailija
153/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuota vaikea on antaa anteeksi, törkeä tekohan se on. Miksi niin tapahtui ja millaisen naisen kanssa olisi varmaan ydinkysymys, jos olisin samassa tilanteessa kuin sinä. En voisi antaa anteeksi jonkun ulkomaalaisen tai huonossa elämäntilanteessa olevan naisen hyväksikäyttöä, se kertoo niin pahoja asioita miehen luonteesta. 

Vierailija
154/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huorissa käynyt mies on kyllä täydellinen turn off. Ei jatkoon.

Sitten sulta jää miehet kokonaan väliin. Ihan jokainen mies on käynyt maksullisilla, ja suurin osa käy säännöllisesti, vaikka on parisuhteessa. Täytyy miehenkin saada rentoutua.

Igorko se jauhamassa potaskaa?

Ei todellakaan kaikki miehet ole käyneet maksullisissa. Oon mies eikä mun tarvi käyttää heidän palveluitaan.

Ovatko nämä Igorit samassa huoneessa juuri nyt sinulla?

Vierailija
155/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen monet kerrat ajatellut käyväni maksullisella suomalaisnaisella, mutta on niin pieni muna etten kehtaa.

Vierailija
156/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 26-vuotiaana maksullisessa kun elin sekavassa kriisissä tai jossain. Ensimmäinen yhdyntä naisen kanssa. Olen jättänyt asian tyystin taakseni. Tulevan vaimoni tapasin vuosia myöhemmin. Hänelle en asiasta tietenkään kerro.

Vierailija
157/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen monet kerrat ajatellut käyväni maksullisella suomalaisnaisella, mutta on niin pieni muna etten kehtaa.

Käy maksullisella suomalaismiehellä. Silläkin on pieni muna eikä sua hävetä.

Vierailija
158/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse käynyt maksullisilla mutta oon harkinnut sitä kun on aika pitkä kuiva kausi ollut nytten eikä naisia uskalla enään lähestyäkään missään.

Vierailija
159/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyt etukäteen, että käykö, että tydyllä olisi side silmillä hommien aikana, koska olet hieman ujo varustuksestasi. Auttaisiko? Olisi muutenkin aika kuuma juttu.

Löytäisit varmasti jonkun, joka voisi toteuttaa tämän.

Vierailija
160/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy maksullisella suomalaismiehellä. Silläkin on pieni muna eikä sua hävetä.

Jätän sen ihan sulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan