Tykkääkö miehet, jos nainen on rietas sängyssä?
Esitän kysymyksen ihan vakavissani. Minulla on uusi suhde, jossa on päästy sänkyyn asti, ja nyt mieleni tekisi ehdottaa miehelle vaniljaan mausteita. Emmin, koska en tiedä kehtaanko tai alkaako mies ajatella minusta huonoa.
Olen "kunnollinen", mitä kaikkea se pitääkään sisällään, mutta en siis mikään portto ulospäin. Mieleni tekisi olla portto mieheni kanssa sängyssä, mutten uskalla ilmaista sitä vaan pelkään, ettei mies ehkä haluakaan. Kerro, mitä mieltä olisi, jos melko uusi naisystävä alkaisi ehdotella sinulle tuhmia. Tykkäisitkö?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Suorastaan hullaantuisin :)
Anna vaistojesi viedä
Näin on, anna palaa. Ole oma itsesi, ei ole mitään muuta kuin voitettavaa. Jos miehellä menee pupu pöksyyn niin ei ole sun mies muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna vaistojesi viedä
Näin on, anna palaa. Ole oma itsesi, ei ole mitään muuta kuin voitettavaa. Jos miehellä menee pupu pöksyyn niin ei ole sun mies muutenkaan.
Kiitos tsempeistä. En tullut tuota ajatelleeksi. Olen aika epävarma näin alkuvaiheessa.
AP, ihmisillä on kovin monenlaisia käsityksiä ja mielikuvia aiheesta.
Kertoisitko mitä rietas sinulle tässä kohtaa tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna vaistojesi viedä
Kiitos tsempeistä. En tullut tuota ajatelleeksi. Olen aika epävarma näin alkuvaiheessa.
Mun vaimo testasi mua selvästi ennen kuin halusi kihloihin ja naimisiin. Olin luvannut olevani aina valmis seksiin kun hän haluaa. Oltiin 1,5 v seurustelun jälkeen mökillä 10pv ja jostain kumman syystä halusi seksiä monta kertaa joka päivä. Teki jo lopussa tiukkaa mutta sillä mentiin mitä luvattu. Hän ei ole koskaan suostuntu kertomaan mikä juttu toi oli, jotain epämääräistä muminaa. Mutta minusta hän testasi pidänkö sanani, joten tiesi mitä sai kun minut nai. Itse olen ollut aina laskelmoiva, mutta niin on näyttänyt vaimokin olevan.
Kyllä, ole ehdottomasti portto!!
Jos mies "säikähtää", hän ei ole sinun miehesi. Ja jos innostuu, muista antaa myönteistä palautetta - homma toimii silloin takuuvarmasti.
Itse haluaisin, että nainen kertoisi minulle haluistaan. Rohkaisen kertomiseen ja ihan vain kokeilemiseen sponttaanisti. Minulle on melkein ehto kunnon kiihkolle, että nainen on tuhma tai irstas. Toki pidän ujostakin. Mutta eniten nautin, jos nainen uskaltaa olla oma itsensä ja ns. tuhmana tai irstaana.
Tykkäisin, suhde rietaaseen porttoon naiseen oli minun mieleen.
Vaniljasuhteita ollut sen jälkeen ja toiveissa olisi vielä löytää sellainen rietas, tuntuu että jää haaveeksi, niin harvassa sellaisia naisia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna vaistojesi viedä
Kuinka pitkään ajattelit sitten, että voi esittää jossain muuta kuin oikeasti on? Avioon asti?
Käytökseltään hieman ujo ja varautunut nainen, mutta sängyssä täysin estoton ja rietas on paras. Vastakohtana käytökseltään käytökseltään rietas nainen, joka on sängyssä estoinen on taas kauhukuva.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko mitä rietas sinulle tässä kohtaa tarkoittaa?
Pyllypanoa, piiskausta ym tämmöistä olen ajatellut. Leluja myös mukaan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna vaistojesi viedä
Kuinka pitkään ajattelit sitten, että voi esittää jossain muuta kuin oikeasti on? Avioon asti?
En ole ajatellutkaan esittää mitään avioon asti, enkä ole menossa naimisiin. Minut miettimään aihetta, kun mieskään ei ole ehdotellut mitään tuhmempaa.
Pussailua ja perinteiseen tyyliin rakastelua on ollut hänenkin puoleltaan tähän asti ja pohdiskelin, etteikö kumpikaan vaan uskalla ottaa asiaa esille. Aikaisemmissa suhteissa miehet on tehneet aika äkkiä selväksi, jos ovat jotain ekstraa halunneet. Senpä takia en ole itse ollut vielä ehdottelijan paikalla.
Oma naiseni kun sanoi alunperin että saa ehdottaa mitä vaan olin aika ujo. Edellinen oli ollut hyvin siveellinen ja suihinkin taisi ottaa vain pari kertaa. Nykyinen osaa puhua tuhmia ja ei tarvi miettiä että ottaisi nokkiinsa lievästä alistamisestakaan. Se vaan tuntuu hyvältä molemmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko mitä rietas sinulle tässä kohtaa tarkoittaa?Pyllypanoa, piiskausta ym tämmöistä olen ajatellut. Leluja myös mukaan
Ap
Oisin kyllä vähän varovainen, kun nyt paljastit taipumuksesi. Mutta ehkä löydät koko setin lataamalla itsellesi sopivan "seksipedon". Usein on vaan niinkin, että tämän sorttiset ei ole kovin uskollisia.
Joku tykkää ja joku ei. Samoin on naisissa. Pikkuhiljaa ne asiat on miehenkin parempi yrittää selvittää naisesta, silti toisinaan tulee kilarit vastaukseksi ja pervoksi nimittelyä.
Minäkin olen hiukan tuhmuuteen taipuvainen, ja mies ei pätkääkään. Haluaisin rajumpaa ja muuta, mutta ei, miehelle riittää se mitä nyt teemme. Tosin hän sanoo, ettei parempaa seksiä ole ikinä saanut, ja että mun käsi on parasta mitä voi toivoa. Saa myös suuseksiä joka päivä. Kaippa sillai pysyy tyytyväisenä.
Tykkäisin ihan hulluna. Vaimo on hieman turhan varautunut ja estoinen vaikkakin meillä on loistavaa muuten meno.
Jos seksissä on vaihtelua ja toisesta tykkää muutenkin ei muita tee mieli.
Itse ainakin tykkään. Ja uudessa suhteessa se on helpompaa kuin vanhassa ja nuutuneessa. Tykkään kun puhutaan tuhmia ja rietastellaan. Nainen pitää kun vähän komennetaan.
Aloita jollain yhdellä jutulla ja kokeile kepillä jäätä.
Anna vaistojesi viedä