Tykkääkö miehet, jos nainen on rietas sängyssä?
Esitän kysymyksen ihan vakavissani. Minulla on uusi suhde, jossa on päästy sänkyyn asti, ja nyt mieleni tekisi ehdottaa miehelle vaniljaan mausteita. Emmin, koska en tiedä kehtaanko tai alkaako mies ajatella minusta huonoa.
Olen "kunnollinen", mitä kaikkea se pitääkään sisällään, mutta en siis mikään portto ulospäin. Mieleni tekisi olla portto mieheni kanssa sängyssä, mutten uskalla ilmaista sitä vaan pelkään, ettei mies ehkä haluakaan. Kerro, mitä mieltä olisi, jos melko uusi naisystävä alkaisi ehdotella sinulle tuhmia. Tykkäisitkö?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen hiukan tuhmuuteen taipuvainen, ja mies ei pätkääkään. Haluaisin rajumpaa ja muuta, mutta ei, miehelle riittää se mitä nyt teemme. Tosin hän sanoo, ettei parempaa seksiä ole ikinä saanut, ja että mun käsi on parasta mitä voi toivoa. Saa myös suuseksiä joka päivä. Kaippa sillai pysyy tyytyväisenä.
Jos mies on ollut ns perusnaisten kanssa, niin ei osaa, eikä uskalla haaveilla sellaisista. Rohkeasti vain uusia asioita ja sovitte että koitetaan. Ehdota että koittaisitte jotain ja annat ajan kulua, niin ehkä se mies sieltä haluaa kun saa totutella ajatukseen vielä paremmasta seksistä.
rietas? otatko edes kakkosesta suuhun?
Pitäisin siitä, jos nainen olisi muuten kiltti siveyden sipuli, mutta sitten läheisimmän ihmisen/läheisimpien ihmisten keskuudessa osoittautuisi seksin osalta riettaaksi ja estottomaksi.
M34
Ja sun (mielestäsi) mies on ihan tyytyväinen? Onko tämä susta miten yleistä, tai toivottavaa edes, kaikilla (ihmisillä/) miehillä. hmm.. en itse olisi, ko.'tarjouksestasi' niin, tai edes kovinkaan mielissäni.
Vierailija kirjoitti:
rietas? otatko edes kakkosesta suuhun?
Ihan mieletön seksipedotar olisi jees.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin siitä, jos nainen olisi muuten kiltti siveyden sipuli, mutta sitten läheisimmän ihmisen/läheisimpien ihmisten keskuudessa osoittautuisi seksin osalta riettaaksi ja estottomaksi.
M34
Oma vaimoni on muuten siveyden sipuli, ujohko, kaikin puolin kiltti ihminen. Ei pukeudu koskaan paljastavasti, ei kerro seksistisiä juttuja, on kuin kympin tyttö. Ei häntä sinänsä miksikään seksipedoksi voi sanoa, mutta on hämmästyttävää miten hän suostuu sängyssä kaikkeen ollen mukana. Aloite tulee kyllä aina minulta, mutta hän on aina täysillä mukana. Mikä parasta, squirttaa ja ei ole estoinen tai häpeilevä. Hän on muun muassa nuolettanut pyllynsä kasvoistunnassa minulla, ja pystyy tuossa asennossa nauttimaan päätyyn asti.
Jokunen vuosi kesti, että kehtasin edes ehdottaa montaa asiaa, mutta kun niistä oli puhuttu, niin ne toteutuvat melkein saman tien (esim. sänkykahleet, rakastelun videointi, julkisella paikalla, pepputapit ja -nuolenta, dominointi). Kolmannesta pyörästä ei sentään olla vielä puhuttu. Saa nähdä uskallanko itse ottaa aihetta edes esiin :)
Ap rohkeasti ehdottelemaan ja kokeilemaan. Ei kannata liikaa aikailla.
Kiitos kaikille vastanneille. Päätin aloittaa jollain lievähkön tuhmuuden ehdottelulla ja katsoa miten mies siihen reagoi.
Ap
Toivottavasti ei haittaa,että vastaan naisena. Oma mies ainakin nauttii suunnattomasti "rietastelevasta" rouvastaan. Olen myös arki elämässä se kympin tyttö,joka huolehtii kaikista ja kaikesta, kiltti,kunnollinen jne.. mutta sängyssä olen ja haluan olla ihan kaikkea muuta,voin antaa palaa täysin estotta ja pidän erilaisesta valta-asetelmasta siellä. Mies usein sanookin,että rakastaa juuri siksikin minua,koska minusta löytyy niin erilaisia puolia,ei kuulemma käy elämä tylsäksi,pysyy mielenkiinto yllä. Joten,tällä kokemuksella sanoisin että anna palaa vain,mikä itsestäsi parhaalta tuntuu,mies kyllä nauttii mitä luultavimmin :)
Muistan vieläkin kun pyysin vaimoani masturboimaan minulle ja samalla työntämään sormen peräreikäänsä. Sitten menin ja annoin hänelle munaa suuhun. Tulimme suunnilleen samaan aikaan.
Rietas nainen sängyssä on parasta! Ja aika harvinaista.
Tosin AP voisi hieman selventää sitä että mitä tarkoittaa olla portto miesystävälle sängyssä.
Enhän mä toisten tekemisistä tiedä, mutta vaimon kanssa käytiin läpi mieltymykset jo ennen seksin aloittamista.
Mitä riettaampi, sen parempi. Oma puoliso on riettain nainen jonka olen tavannut. Siksi olemmekin naimisissa.
Itse tykkäisin. Ja haluaisin rietastella vaimoni kanssa. Ja jos hän ei olisi vaniljan kannalla niin ehdottaisin jopa toista miestä käymään kylässä mutta turhaa koska meillä ei rouva innostuisi.