KREETALLA SATAA KOKO VIIKON, ja menemme sinne ensi yönä
Just mun tuuria!!! Tuntuu, että Jumala rankaisee mua!! En oo kolmeen vuoteen ollu etelässä ja nyt Forecan mukaan siellä sataa useimpina päivinä. Yhteensä sadetta tulee 16 milliä viikon aikana. Joka päivä on viileää ja pilvistä, eikä kuumaa. Kreetalla ei pitäisi sataa elokuussa, joten onko tämä mahdollista??!!! Voiko siellä oikeasti sataa???
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että onnettomassa parisuhteessa roikkuva ap on saanut taivuteltua miesystävänsä kohteeseen, jossa joku toinen mies tai pari on jo aiemmin käynyt, ja nyt ap:n on pakko päästä samaan paikkaan, jotta ei tuntisi oloaan "huonommaksi". Mies ei ole yhtään innostunut mutta heikkouttaan on antanut periksi ja lähtee mukaan. Eipä se väljähtänyt parisuhde tuollaisilla tempuilla enää muuksi muutu. Ainoa ohje on: jätä se sika!
Mieheni on käynyt Kreetalla, mutta minä menen nyt kaverini kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No 37 jatkaa. Kiva kun ap vastasit minne olette menossa , vaikka joku, no 39 kyseli siihen tyyliin, että miksi kyselen. Muistojen takia ja koska en varmaan enää ikinä, rakkaani kuoleman takia Kreetalle mene, riittääkö vastaukseksi?
Ap:lle, Platanias nimenomaan on tuttu paikka, mutta ei tuo sinun hotelli. Kaikkea hyvää reissullesi!Kiitos! Missä hotellissa te olitte? Onko ravintolasuosituksia?
En ole tuo keneltä kysyit mutta suosittelen ravintola kosmosta, on vuoren huipulla ja mahtavat näkymät ja toinen on ravintola almiras.
No 37 yhä. Plataniaksessa olin mieheni kanssa kahdesti Minoa Palace hotellissa (puolihoito) ja se oli varattuna myös toukokuulle 2020, mutta koronan takia matkatoimisto perui.
Kaikki on voinut muuttua, mutta v.2019 söimme ihania lounasaterioita Platanos-ravintolassa. Kreetallakin päti se vanha ohje, että menkää sinne syömään, missä myös paikallisia ihmisiä, ei vain turisteja. Kali oreksi, hyvää ruokahalua!
No mitä muuta siellä kannattaa tehdä? Mulla reissu sinne syyskuussa, kylläpä kävi tuuri etten mennyt ensi viikon sateisiin sinne!
Ja sit vielä ravintola panoraama on hyvä. Sijaitsee almirasta vastapäätä.
Vierailija kirjoitti:
No mitä muuta siellä kannattaa tehdä? Mulla reissu sinne syyskuussa, kylläpä kävi tuuri etten mennyt ensi viikon sateisiin sinne!
Lomailu siellä on nauttimista rannoista, ruuasta, kävelyistä, autoilu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kesällä pitää mennä ulkomaille tai ns rantalomalle? Ihan oikein, ettei ole toivottua säätä.
Keväällä ja myöhään syksyllä kun Suomessa ei ole kesää on oikea aika matkustaa.Miksi lomalla ei saisi matkustaa? Pitääkö vastedes kysyä sulta lupa lomailuun?
Älytön vastaus. Ei tarvi kysyä keneltäkään lupaa, eikä kukaan muu kuin lomailija ole vastuussa.
Kauhulomat Kreetalla jatkuvat Ikinä en ole tuollaisessa läävässä ollut https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/22d4bc9b-f2d0-4acb-a38c-05d7aa2ef1bf
Kreikkaan en menisi vaikka maksettaisi. Kun sössivät taloutensa ja Suomikin upotti lainaa sinne miljardin. Katsotaan sitten kun viimeinenkin euro korkoineen on maksettu takaisin. Miksi kantaa rahansa tuonne?
En ikinä veisi rahojani tuohon maahan.
Alkoi loma juuri ja tiedossa + 30 astetta kotimaisemissakin.
En asu suomessa
Vierailija kirjoitti:
Kauhulomat Kreetalla jatkuvat Ikinä en ole tuollaisessa läävässä ollut https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/22d4bc9b-f2d0-4acb-a38c-05d7aa2ef1bf
Hyvä muistutus! En menisi monestakaan syystä Kreikkaan. Russakoita, lutikoita ym...yök..
Kiitos! Missä hotellissa te olitte? Onko ravintolasuosituksia?