KREETALLA SATAA KOKO VIIKON, ja menemme sinne ensi yönä
Just mun tuuria!!! Tuntuu, että Jumala rankaisee mua!! En oo kolmeen vuoteen ollu etelässä ja nyt Forecan mukaan siellä sataa useimpina päivinä. Yhteensä sadetta tulee 16 milliä viikon aikana. Joka päivä on viileää ja pilvistä, eikä kuumaa. Kreetalla ei pitäisi sataa elokuussa, joten onko tämä mahdollista??!!! Voiko siellä oikeasti sataa???
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
luuletko saavasi sääliä? se on sinun oma henkilökohtainen voi voi.
Ei, halusin vain muiden kokemuksia ja mielipiteitä, että voiko siellä oikeasti sataa. Minulle vastattiin, että ne ovat tod.näk. lyhyitä kuuroja.
Voi sataa tai voi olla satamatta. Täälläkin piti tänään sataa ja ukkostaa, pisaraakaan vettä ei ole tullut eikä ukkonen jyrähdellyt.
Kaikki on hyvin, ellet satu tulemaan kipeäksi koko viikoksi Kreetalla.
T. viikko mennyt koronassa
Vierailija kirjoitti:
Vähän aiheen vierestä, mut kannattaa varautua siihen, että hotellissa on torakoita. Oon tänä kesänä ollu kahdessa 5 tähden hotlassa ja molemmissa torakat juhli. Myrkytyskään ei auttanu. Ikinä aiemmin en oo reissuilla torakoihin törmänny ja tänä vuonna kahdesti. Eli hygieniataso on laskenu korona-aikana roimasti, ja nyton sit ötökkää jos jonninmoista.
Meille ei kyllä oo vastaan tullu tänä kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
luuletko saavasi sääliä? se on sinun oma henkilökohtainen voi voi.
Ei, halusin vain muiden kokemuksia ja mielipiteitä, että voiko siellä oikeasti sataa. Minulle vastattiin, että ne ovat tod.näk. lyhyitä kuuroja.
Voi sataa tai voi olla satamatta. Täälläkin piti tänään sataa ja ukkostaa, pisaraakaan vettä ei ole tullut eikä ukkonen jyrähdellyt.
Ihmettelin vain ennusteita, kun yleensä Kreetalla ei sada melkein ollenkaan elokuussa.
Se mikä on todennäköisempää tällä hetkellä kun että sataa Kreetalla tähän aikaan vuodesta, on Koronatartunta. Suuri osa sairastuu matkan aikana tai jos vähän parempi onni, saavat tartunnan vasta paluulennolla.
Vierailija kirjoitti:
Vähän aiheen vierestä, mut kannattaa varautua siihen, että hotellissa on torakoita. Oon tänä kesänä ollu kahdessa 5 tähden hotlassa ja molemmissa torakat juhli. Myrkytyskään ei auttanu. Ikinä aiemmin en oo reissuilla torakoihin törmänny ja tänä vuonna kahdesti. Eli hygieniataso on laskenu korona-aikana roimasti, ja nyton sit ötökkää jos jonninmoista.
Missä maissa nämä?
Nauti matkastasi. Teit hyvän valinnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä maissa nämä?
Rhodos ja Kypros. Ja oon reissannu etelässä muutaman kerran vuodessa 15 v ajan, ja nyt vasta torakoihin törmännyt. Ovat ryökäleet vielä isoja.
Vierailija kirjoitti:
Se mikä on todennäköisempää tällä hetkellä kun että sataa Kreetalla tähän aikaan vuodesta, on Koronatartunta. Suuri osa sairastuu matkan aikana tai jos vähän parempi onni, saavat tartunnan vasta paluulennolla.
Höpöhöpö ei yhtään sen suurempi riski kuin pääkaupunkiseudun metrossa
Ihan hyvä tuuri teillä, ei jatkuvasti ahdistavan kuuma eikä pelkoa metsäpaloista. Loistokelit.
Hyvää lomaa. Itse tulin just pari viikkoa sitten agia marinasta.
Kreikan kesäsade on maailman ihanin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttumaisempaa kuitenkin reissussa sairastaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Lentokoneessa ollaan kuiteinkin vähän pidempi aika kun metrossa, vaikka metrossakin voi helposti saada tartunnan, eteenkin jos ei käytä ffp2 tai ffp3 maskeja.
Se on ihan fakta asia että monet sairastuu nyt matkoilla. Tuttavapiirissäni myös useita ulkomaanmatka sairastumisia.
Hei, kerrotko minne päin Kreetaa ja mahd. mihin hotelliin menet? Kreeta ihana saari, monta kertaa käynyt viimeisen 8 v aikana, mutta tuskin enää koskaan, omasta elämäntilanteesta johtuen, surku.
Vierailija kirjoitti:
olisit mennyt Rodokselle. Kreeta on parempi saari, mutta Rodos on aurinkoisempi.
Noi pienet sateet ovat vain plussaa. Yhtä hyvin muuten voi mennä gobin autiomaallelomaileen.
Vierailija kirjoitti:
Hei, kerrotko minne päin Kreetaa ja mahd. mihin hotelliin menet? Kreeta ihana saari, monta kertaa käynyt viimeisen 8 v aikana, mutta tuskin enää koskaan, omasta elämäntilanteesta johtuen, surku.
Ja tämä tieto hyödyttää sua miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Lentokoneessa ollaan kuiteinkin vähän pidempi aika kun metrossa, vaikka metrossakin voi helposti saada tartunnan, eteenkin jos ei käytä ffp2 tai ffp3 maskeja.
Se on ihan fakta asia että monet sairastuu nyt matkoilla. Tuttavapiirissäni myös useita ulkomaanmatka sairastumisia.
Tuttavapiirissäni on useita kotimaansairastumisia ihan ilman mitään matkaa.