Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KREETALLA SATAA KOKO VIIKON, ja menemme sinne ensi yönä

Vierailija
06.08.2022 |

Just mun tuuria!!! Tuntuu, että Jumala rankaisee mua!! En oo kolmeen vuoteen ollu etelässä ja nyt Forecan mukaan siellä sataa useimpina päivinä. Yhteensä sadetta tulee 16 milliä viikon aikana. Joka päivä on viileää ja pilvistä, eikä kuumaa. Kreetalla ei pitäisi sataa elokuussa, joten onko tämä mahdollista??!!! Voiko siellä oikeasti sataa???

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aiheen vierestä, mut kannattaa varautua siihen, että hotellissa on torakoita. Oon tänä kesänä ollu kahdessa 5 tähden hotlassa ja molemmissa torakat juhli. Myrkytyskään ei auttanu. Ikinä aiemmin en oo reissuilla torakoihin törmänny ja tänä vuonna kahdesti. Eli hygieniataso on laskenu korona-aikana roimasti, ja nyton sit ötökkää jos jonninmoista.

Vierailija
22/74 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

luuletko saavasi sääliä? se on sinun oma henkilökohtainen voi voi.

Ei, halusin vain muiden kokemuksia ja mielipiteitä, että voiko siellä oikeasti sataa. Minulle vastattiin, että ne ovat tod.näk. lyhyitä kuuroja.

Voi sataa tai voi olla satamatta. Täälläkin piti tänään sataa ja ukkostaa, pisaraakaan vettä ei ole tullut eikä ukkonen jyrähdellyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on hyvin, ellet satu tulemaan kipeäksi koko viikoksi Kreetalla.

T. viikko mennyt koronassa

Vierailija
24/74 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän aiheen vierestä, mut kannattaa varautua siihen, että hotellissa on torakoita. Oon tänä kesänä ollu kahdessa 5 tähden hotlassa ja molemmissa torakat juhli. Myrkytyskään ei auttanu. Ikinä aiemmin en oo reissuilla torakoihin törmänny ja tänä vuonna kahdesti. Eli hygieniataso on laskenu korona-aikana roimasti, ja nyton sit ötökkää jos jonninmoista.

Meille ei kyllä oo vastaan tullu tänä kesänä.

Vierailija
25/74 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

luuletko saavasi sääliä? se on sinun oma henkilökohtainen voi voi.

Ei, halusin vain muiden kokemuksia ja mielipiteitä, että voiko siellä oikeasti sataa. Minulle vastattiin, että ne ovat tod.näk. lyhyitä kuuroja.

Voi sataa tai voi olla satamatta. Täälläkin piti tänään sataa ja ukkostaa, pisaraakaan vettä ei ole tullut eikä ukkonen jyrähdellyt.

Ihmettelin vain ennusteita, kun yleensä Kreetalla ei sada melkein ollenkaan elokuussa.

Vierailija
26/74 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä on todennäköisempää tällä hetkellä kun että sataa Kreetalla tähän aikaan vuodesta, on Koronatartunta. Suuri osa sairastuu matkan aikana tai jos vähän parempi onni, saavat tartunnan vasta paluulennolla.

Vierailija
27/74 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä maissa nämä?

Vierailija
28/74 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti matkastasi. Teit hyvän valinnan.

Vierailija
29/74 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä maissa nämä?

Rhodos ja Kypros. Ja oon reissannu etelässä muutaman kerran vuodessa 15 v ajan, ja nyt vasta torakoihin törmännyt. Ovat ryökäleet vielä isoja.

Vierailija
30/74 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mikä on todennäköisempää tällä hetkellä kun että sataa Kreetalla tähän aikaan vuodesta, on Koronatartunta. Suuri osa sairastuu matkan aikana tai jos vähän parempi onni, saavat tartunnan vasta paluulennolla.

Höpöhöpö ei yhtään sen suurempi riski kuin pääkaupunkiseudun metrossa

Vierailija
31/74 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin säähän ei voi muuttua vai?

Vierailija
32/74 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä tuuri teillä, ei jatkuvasti ahdistavan kuuma eikä pelkoa metsäpaloista. Loistokelit.

Vierailija
33/74 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää lomaa. Itse tulin just pari viikkoa sitten agia marinasta.

Vierailija
34/74 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikan kesäsade on maailman ihanin

Vierailija
35/74 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vttumaisempaa kuitenkin reissussa sairastaa

Vierailija
36/74 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Lentokoneessa ollaan kuiteinkin vähän pidempi aika kun metrossa, vaikka metrossakin voi helposti saada tartunnan, eteenkin jos ei käytä ffp2 tai ffp3 maskeja.

Se on ihan fakta asia että monet sairastuu nyt matkoilla. Tuttavapiirissäni myös useita ulkomaanmatka sairastumisia.

Vierailija
37/74 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kerrotko minne päin Kreetaa ja mahd. mihin hotelliin menet? Kreeta ihana saari, monta kertaa käynyt viimeisen 8 v aikana, mutta tuskin enää koskaan, omasta elämäntilanteesta johtuen, surku.

Vierailija
38/74 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olisit mennyt Rodokselle. Kreeta on parempi saari, mutta Rodos on aurinkoisempi.

Noi pienet sateet ovat vain plussaa. Yhtä hyvin muuten voi mennä gobin autiomaallelomaileen.

Vierailija
39/74 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, kerrotko minne päin Kreetaa ja mahd. mihin hotelliin menet? Kreeta ihana saari, monta kertaa käynyt viimeisen 8 v aikana, mutta tuskin enää koskaan, omasta elämäntilanteesta johtuen, surku.

Ja tämä tieto hyödyttää sua miten?

Vierailija
40/74 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Lentokoneessa ollaan kuiteinkin vähän pidempi aika kun metrossa, vaikka metrossakin voi helposti saada tartunnan, eteenkin jos ei käytä ffp2 tai ffp3 maskeja.

Se on ihan fakta asia että monet sairastuu nyt matkoilla. Tuttavapiirissäni myös useita ulkomaanmatka sairastumisia.

Tuttavapiirissäni on useita kotimaansairastumisia ihan ilman mitään matkaa.