Te, jotka sheivaatte silti, vaikka siitä tulee näppylöitä, miksi?
Kommentit (16)
Miksi ihmeessä täytyy yleensäkin sheivata? Miesten vuoksi? En koskaan sheivaile mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule näppylöitä
Kysyttiinkin niiltä, joille tulee näppylöitä
Muista käyttää puhdasta terää, vaahtoa ja desinfiointiainetta. Liike vain karvojen myötäisesti eli vain yhteen suuntaan ilman edestakas hankaamista.
Miksi sheivaisin? Kokeile OneBladea niin ei tuu näppylöitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä täytyy yleensäkin sheivata? Miesten vuoksi? En koskaan sheivaile mitään.
Minä sheivaan itseni vuoksi, ja toki koen itseni niin viehättävämpänä. Ja mulle ei tule näppylöitä, enkä koe sitä vaivalloisena
Ei niitä loputtomiin tule. Iho tottuu. Ja desinfiointiaine sheivauksen jälkeen auttaa myös. Käytän käsidesiä siihen.
Tosi vähän niitä näppylöitä tulee ja ne vähätkin häviävät paivässä. Paljon vähemmän ne haittaa minua kuin karvat. Nättiys ei kiinnosta, en juoksentele julkisilla paikoilla alaosattomissa.
Vierailija kirjoitti:
Muista käyttää puhdasta terää, vaahtoa ja desinfiointiainetta. Liike vain karvojen myötäisesti eli vain yhteen suuntaan ilman edestakas hankaamista.
Kysyttiinkö tätä?
Eo kuulu poika sulle. Kysy äidiltäsi
Vierailija kirjoitti:
Näyttää aika kamalalta jos uimapuvun reunojen alta tursuaa karvoja. Minun mielestäni. Mutta kukin tavallaan.
lahkeelliset uikkarit on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sheivaan itseni vuoksi, ja toki koen itseni niin viehättävämpänä. Ja mulle ei tule näppylöitä, enkä koe sitä vaivalloisena
Sama täällä. Koen oloni viehättävämmäksi sheivattuna.
Vierailija kirjoitti:
lahkeelliset uikkarit on keksitty.
Nekin näyttää kamalalta.
Vierailija kirjoitti:
Itseä ainakin karvat kutittaa ja tuntuvat epämukavilta
Ei tule näppylöitä