KREETALLA SATAA KOKO VIIKON, ja menemme sinne ensi yönä
Just mun tuuria!!! Tuntuu, että Jumala rankaisee mua!! En oo kolmeen vuoteen ollu etelässä ja nyt Forecan mukaan siellä sataa useimpina päivinä. Yhteensä sadetta tulee 16 milliä viikon aikana. Joka päivä on viileää ja pilvistä, eikä kuumaa. Kreetalla ei pitäisi sataa elokuussa, joten onko tämä mahdollista??!!! Voiko siellä oikeasti sataa???
Kommentit (74)
Kaatamalla sataa joo:
Accuweather ainakin ennustaa aurinkoista ja 30 koko ensi viikoksi. Älä nyt stressaa ja ajattele pahinta, tuskin se toteutuu! Hyvää matkaa!
Vierailija kirjoitti:
Kaatamalla sataa joo:
Vittuų mä halusin +35 astetta ja rantaloman enkä mitää +25, vettä, pilviä ja tuulta!!!!! Muutenkaan ei ole varaa käydä usein ulkomailla.
Hania Kreeta... sadetta 8.8 maanantai.. torstai,perjantai lauantai sunnuntai. Puolipilvistä. 28 astetta lämmintä alin 23..en nyt hirveästi valittais. kesäsade jees.
Vierailija kirjoitti:
Accuweather ainakin ennustaa aurinkoista ja 30 koko ensi viikoksi. Älä nyt stressaa ja ajattele pahinta, tuskin se toteutuu! Hyvää matkaa!
Kiitos!
Hei älä vielä masennu! Oon ollut Kreikassa monet kerrat ja parillakin reissulla ollut edeltävästi tuollaisia ennustuksia joissa joka päivälle vesipisaraa. Ja oikeasti ollut ihan rantakelit! Siis on saattanut tulla 2-3 sadekuuroa viikon aikana, mutta ne on lyhyitä kuuroja joiden ajaksi saattaa riittää että kerää kamat aurinkovarjon suojaan, ennen ja jälkeen paistaa ja lämpöä riittää. Ihan eri asia kuin Suomen kesässä, jossa sateella tulee tunne että on lokakuu.
luuletko saavasi sääliä? se on sinun oma henkilökohtainen voi voi.
Nauti. Kerrankin viikko ettei tarvitse helteestä urputtaa
Jo menette?Miksi asia puhut meille? Miksi et puhu asiasta kansa matkustajasi kanssa?Sää ennusteet olisi matkatoimiston sivut ollut nähtävillä! Koulut alkaa,dunit alkaa, vuorotyön.Talvilomaan on pikä aika viellä. Asia ei meitä kosketa. Kohta alkaa tv 1 uutiset. hauskaa ilta kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Hei älä vielä masennu! Oon ollut Kreikassa monet kerrat ja parillakin reissulla ollut edeltävästi tuollaisia ennustuksia joissa joka päivälle vesipisaraa. Ja oikeasti ollut ihan rantakelit! Siis on saattanut tulla 2-3 sadekuuroa viikon aikana, mutta ne on lyhyitä kuuroja joiden ajaksi saattaa riittää että kerää kamat aurinkovarjon suojaan, ennen ja jälkeen paistaa ja lämpöä riittää. Ihan eri asia kuin Suomen kesässä, jossa sateella tulee tunne että on lokakuu.
Kiitos! En oo ollu ennen Kreetalla. Toivottavasti on näin.
olisit mennyt Rodokselle. Kreeta on parempi saari, mutta Rodos on aurinkoisempi.
Vierailija kirjoitti:
luuletko saavasi sääliä? se on sinun oma henkilökohtainen voi voi.
Ei, halusin vain muiden kokemuksia ja mielipiteitä, että voiko siellä oikeasti sataa. Minulle vastattiin, että ne ovat tod.näk. lyhyitä kuuroja.
Vierailija kirjoitti:
olisit mennyt Rodokselle. Kreeta on parempi saari, mutta Rodos on aurinkoisempi.
Seuraavalla kerralla pidän mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Jo menette?Miksi asia puhut meille? Miksi et puhu asiasta kansa matkustajasi kanssa?Sää ennusteet olisi matkatoimiston sivut ollut nähtävillä! Koulut alkaa,dunit alkaa, vuorotyön.Talvilomaan on pikä aika viellä. Asia ei meitä kosketa. Kohta alkaa tv 1 uutiset. hauskaa ilta kaikille.
Halusin kokemuksia ja mielipiteitä. Ei säätä voi ennustaa kuin muutamaa päivää etukäteen. Eurooppalaiset lomailevat elokuussa.
Ilmastonmuutos tekee säistä epävakaita ja outoja. Sinun lentomatkailusi pahentaa ilmastonmuutosta. Joten älä valita ap, vaan ala matkailla maata pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavalla kerralla pidän mielessä.
No, sinulla on kuitenkin aika pieni todennäköisyys sille Kreetallakin, että sää olisi huono.
Juu,ei Kreetalla ei oikeasti voi sataa. Kyllä vesi kiertää aina sen alueen.
Eikä sada