Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaa, kukaan mies ei sitten tullutkaan juttelemaan

Vierailija
06.08.2022 |

Joskus täällä palstalla väitettiin, että kumppanin löytää kun vain menee venelaiturille istuskelemaan. No, testasin tätäkin kesän aikana. Menin venelaiturille istuskelemaan, mutta kukaan ei tullut juttelemaan. Saati, että olisin löytänyt suhteen. Olen myös istunut yksin kahvilan ja baarin terassilla, mutta ihan rauhassa sain olla.

En tarkoita, että miesten pitäisi tulla juttelemaan juuri minulle, tai että juuri miesten edes kuuluisi tehdä aloite. Kommentoinpa vain palstalla väitettyä. Että kuulemma naiselle tullaan aina juttelemaan ja siksi naisen on helppo saada suhde (kunhan hyväksyy vain sen juttelijan kumppaniksi). Testasin tätä, ja hiljaista on ollut. Ja ihan heterolta varmaankin näytän, olen normaalipainoinen ja pitkätukkainen, en näytä myrtsiltä enkä tätimäiseltä - mutta toisaalta tälläkään ei kai palstan mukaan pitäisi olla väliä, koska ei väitettykään, että vain hyvännäköiset naiset saavat seuraa. Väitettiin, että nainen kuin nainen löytää suhteen kun vain menee jonnekin istuskelemaan. Erikseen mainittiin venelaiturilla, siellä kuulemma tullaan aina juttelemaan. No, minulle ei ainakaan tultu.

Kommentit (384)

Vierailija
41/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin mies voi lähestyä naista, täytyy olla katsekontakti alla. Jos nainen ei ota katsekontaktia ensin ja ehkä pienellä hymyllä signaloi vihreää valoa niin jokainen normaali mies jättää rauhaan.

Ihmisillä on hienovaraiset ja tarkat soidinmenot, suurin osa ei vaan niitä tiedosta.

Sitten varmaan kannattaa mainita kaikissa keskusteluissa, että miehet kyllä tulevat juttelemaan, kunhan nainen ensin tietää antaa tietynlaisen merkin, jota kuitenkaan ei ikinä kerrota mikä se on - ja sinäkin toteat, että osa ei tiedä tästä salakielestä mitään. Kannattaisiko ne koodikielet kertoa kaikille, sen sijaan että muissa keskusteluissa väitetään, että nainen kuin nainen saa aina seuraa, kunhan vain menee istumaan jonnekin julkiselle paikalle. Eihän se pidä paikkaansa, jos nainen saa seuraa vain, jos osaa jonkin salakielen.

Jos naisesta edes vähän huokuu, että on ns. haku päällä, niin kyllä saa seuraa. Se, että istut jossain naama norsunvitulla ei kumoa tätä.

Ai eikö metoo estäkään lähestymästä? Olette te naurettavia.

Vierailija
42/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mankka kirjoitti:

Sori, mutta moni meistä ei uskalla lähestyä naista enää siinä mielessä kuten ennen. Metoo on saanut yllättävän monet miehet varpailleen koska pelkäävät leimautuvan ahdistelijaksi jos lähestyminen ei mene juuri 100%:sti nappiin ja jonkun koodin mukaan. Riskit ovat nykymaailmantilanteessa monelle liian suuret. Kymmenen vuoden päästä tilanne voi olla aivan toinen. Pelimerkit ovat tällä hetkellä kaikki naisilla.

On asiallisia ja epäasiallisia iskuyrityksiä. Asiallisia on kaikki ne, joissa mies käyttäytyy kohteliaasti eikä iske naista, joka on raskaana kysymättä ensin edes onko tää nainen sinkku! Kyllä, näin kävi mulle useaan otteeseen raskausaikana. Ne oli töykeitä! Kivoin oli joku mies (en ollut tällöin raskaana), joka lähestyi mua kaupas varovasti hyllyjen välist ja aloitti: "Älä säikähdä, mut sä näytät tosi kivalt nii oli pakko tulla kysyy..." se on hyvä alotus. Sit jos joku tupsahtaa sillee yhtäkkii naamaan eteen: "Moi"/juoksee kiinni, sitä säikähtää ja saattaa sen takia tulla järkyttyny reaktio ku on sillee puulla päähän lyöty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymistapa on sinänsä oikea, mutta unohdit yhden tärkeän seikan: alkoholin. Ensi kerralla menet viini/viinapullon ja kahden lasin kanssa laiturille ja johan löytyy seuraa. Jotain koktailpiirakoita voisit myös ottaa tarjolle, viinirypäleitä ja valikoima hyviä juustoja.

Vierailija
44/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestymistapa on sinänsä oikea, mutta unohdit yhden tärkeän seikan: alkoholin. Ensi kerralla menet viini/viinapullon ja kahden lasin kanssa laiturille ja johan löytyy seuraa. Jotain koktailpiirakoita voisit myös ottaa tarjolle, viinirypäleitä ja valikoima hyviä juustoja.

Ja antavan topin.

Vierailija
45/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mankka kirjoitti:

Sori, mutta moni meistä ei uskalla lähestyä naista enää siinä mielessä kuten ennen. Metoo on saanut yllättävän monet miehet varpailleen koska pelkäävät leimautuvan ahdistelijaksi jos lähestyminen ei mene juuri 100%:sti nappiin ja jonkun koodin mukaan. Riskit ovat nykymaailmantilanteessa monelle liian suuret. Kymmenen vuoden päästä tilanne voi olla aivan toinen. Pelimerkit ovat tällä hetkellä kaikki naisilla.

On asiallisia ja epäasiallisia iskuyrityksiä. Asiallisia on kaikki ne, joissa mies käyttäytyy kohteliaasti eikä iske naista, joka on raskaana kysymättä ensin edes onko tää nainen sinkku! Kyllä, näin kävi mulle useaan otteeseen raskausaikana. Ne oli töykeitä! Kivoin oli joku mies (en ollut tällöin raskaana), joka lähestyi mua kaupas varovasti hyllyjen välist ja aloitti: "Älä säikähdä, mut sä näytät tosi kivalt nii oli pakko tulla kysyy..." se on hyvä alotus. Sit jos joku tupsahtaa sillee yhtäkkii naamaan eteen: "Moi"/juoksee kiinni, sitä säikähtää ja saattaa sen takia tulla järkyttyny reaktio ku on sillee puulla päähän lyöty.

En koskaan mene juttelemaan iskuyritys mielessä, ihan muuten vaan mukavikseni. Joskus sitten jotakin ystävyyttä kehittyykin.

Vierailija
46/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisuuksia lisää entisestään, jos laiturin nokassa on kahdelle katettu pöytä valmiina.

Vierailija
47/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ap, minä olen istuskellut yksin baarit, ravintolat, keikat, festarit, liikennevälineet, museot sun muut tapahtumapaikat naisena, kahdella eri mantereella ja neljässä eri maassa. Useissa maissa olen käynyt 10 kertaa. Ainoa juttelemaan tullut mies oli uskonnollinen mies, joka halusi Helsingin metrossa vängätä sitä vastaan, että en saa lukea työmatkalukemisenani ollutta astrofysiikan kirjaa, kun sitä ei ole Raamatussa :D

Että se siitä :D Edelleen sinkkuna, muttei ehkä tarpeeksi kinkkuna?

Vierailija
48/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin olit liikenteessä? Arvatenkin keskellä päivää.

Vierailija
49/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin testasin kesällä, istuskelin yksinään terasseilla ja puistonpenkeillä ja kävelin ympäri rantaraitteja, kövin Suomenlinnassa retkillä, osallistuin puistokonsertteihin yms. Vietin päivästä ehkä 8 h yksin ulkona ihmisten ilmoilla. Kertaakaan kukaan mies ei tullut juttelemaan. Suomessa miehet eivät lähesty kertakaikkiaan lainkaan, joten voidaan lopettaa sellaiset väitteet kokonaan.

Vierailija
50/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV mies: Nainen saa heti seuraa, kun menee ulos istumaan.

AV nainen menee ulos istumaan; ei saa seuraa: Testasin, ei toimi.

AV mies: No kun ei ne miehet lähesty naisia kun metoo ja myrtsi ilme ja nainen räplää kännykkää ja ei hymyile ja ei puhu soidinmenojen salakieltä.

AV nainen/AV naiset: Ai, ei tästä ollut puhetta? Naisenhan piti saada seuraa vaan olemalla paikalla?

AV mies: No niin ne naiset saakin, mut miehet ei!

AV naiset: Eli vaikka ei hymyile?

AV mies: Pitää hymyillä!

AV naiset: Eihän se väittämä sitten pidä paikkaansa, että naiset saa seuraa, kun vaan ovat ulkona näytillä odottamssa?

AV mies: No kun ei ne miehet lähesty naisia kun metoo ja myrtsi ilme ja nainen räplää kännykkää ja ei hymyile ja ei puhu soidinmenojen salakieltä.

Jo toista alusta!

Vierailija
51/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ap, minä olen istuskellut yksin baarit, ravintolat, keikat, festarit, liikennevälineet, museot sun muut tapahtumapaikat naisena, kahdella eri mantereella ja neljässä eri maassa. Useissa maissa olen käynyt 10 kertaa. Ainoa juttelemaan tullut mies oli uskonnollinen mies, joka halusi Helsingin metrossa vängätä sitä vastaan, että en saa lukea työmatkalukemisenani ollutta astrofysiikan kirjaa, kun sitä ei ole Raamatussa :D

Että se siitä :D Edelleen sinkkuna, muttei ehkä tarpeeksi kinkkuna?

Oispa kiva tietää miksi tätä alapeukutetaan? Näin on meikälaisen elämä, ihan omasta mielestä täysin normaali nainen ja lapseton. En tosin enää 25v, ehkä sillä on väliä?

Tosin ei minua lähestytty silloin 25-vuotiaanakaan missään. Olen elänyt sinkkuna 17 vuotta. Sinä aikana on tosiaan ollut vain tuo metrojankkaaja, joka lähestyi.

Vierailija
52/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinka kauan juustoja on tarkoitus seisottaa lämpimässä seuraa odotellen? Veikkaan, että jokainen kuvittelisi tällaisen naisen odottavan jo sovittua seuralaista. Aika kännissä saa olla, jos pitää koko kesä lipittää viiniä laiturilla odotellen, että joku kiinnostuu alkoholista ja tulee pyytämään lasillista.

Vierailija
53/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin olit liikenteessä? Arvatenkin keskellä päivää.

Pääsääntöisesti loppuiltapäivästä ja alkuillasta. Mutta mitä väliä ajankohdalla on? Väitehän kuului, että nainen saa seuraa kunhan vaan menee tyrkylle, jonnekin istuksimaan. Ei ollut puhetta, että miehiin on koodattu jokin tietty kellonaika, jolloin he lähestyvät ketä tahansa naista.

Vierailija
54/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinka kauan juustoja on tarkoitus seisottaa lämpimässä seuraa odotellen? Veikkaan, että jokainen kuvittelisi tällaisen naisen odottavan jo sovittua seuralaista. Aika kännissä saa olla, jos pitää koko kesä lipittää viiniä laiturilla odotellen, että joku kiinnostuu alkoholista ja tulee pyytämään lasillista.

Mä olen testannut tota miehenä Turussa Aurajokirannassa: viinapullo auki ja 15 minuutin sisään kavereita riittää. Kaverit ei tosin olleet naisia tai edes mitään yhteiskunnan tukipilareita, mutta. Miksi ei toimisi naisilla muka?

Vierailija
55/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit varmaan hymyillä ja näytit olevasi uppoutunut ajatuksiisi.

Vierailija
56/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun perusteella kuulostaa, että väite "naisilla on helppoa kun heille aina tullaan juttelemaan" sisältää niin monta ehtoa, että käytännössä melkein kukaan nainen ei onnistu täyttmään niitä kaikkia. Milloin on vääränlainen oheistoiminta, milloin hymyillään liian vähän tyhjälle ilmalle ympärillä, milloin on väärä kellonaika tai liian vähän ruokaa mukana, milloin pitäisi olla alkoholia ja milloin jokin tietty koodikieli, jolla elehditään. Tämähän alkaa kuulostaa siltä, että juuri kukaan nainen ei täytä ehtoja, eli lopputuloksena miehet eivät menekään lähestymään naisia. Ja ei se mitään - ei miehillä mitään velvoitetta siihen olekaan. Mutta sellaiset väitteet (että naisia aina lähestytään) voidaan lopettaa niin kaikissa deittiketjuissa kuin katkerien sinkkumiesten itsesäälivuodatuksissakin.

Vierailija
57/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilasitte lähestymis kulttuurin Metoo pelleilyllä. Vääränlainen mies lähestyy naista = automaattisesti ahdistelua naisten mielestä.

Yyy olen uhri

Vierailija
58/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen testannut tota miehenä Turussa Aurajokirannassa: viinapullo auki ja 15 minuutin sisään kavereita riittää. Kaverit ei tosin olleet naisia tai edes mitään yhteiskunnan tukipilareita, mutta. Miksi ei toimisi naisilla muka?

Alkuperäinen väite alkaa muokkautua jo täysin toisenlaiseksi, jos pointti ei olekaan se, että miehet lähestyvät naisia, vaan he lähestyvät alkoholia. Siinäpä oiva neuvo kaikille seuraa etsiville sinkkunaisille: avaa viinapullo ja houkuttele sillä viinanhimoisia miehiä, niin saatat saada ryyppykaverin.

Vierailija
59/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen menee istumaan yksin baaritiskille niin varmasti saa juttuseuraa miehistä. Tilaavat juoman itselleen ja ehkä jopa sinulle.

Vierailija
60/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit varmaan hymyillä ja näytit olevasi uppoutunut ajatuksiisi.

Kertokaa vielä, miten pystyy näyttämään siltä, että ei ajattele mitään? Vai onko sen taukoamattoman tekohymyn tarkoitus viestiä, että päässä ei liiku mitään, ja siksi hymyilyttääkin koko ajan? Tässäpä taas kiinnostava tieto miehistä: nainen on siis kiinnostava näyttäessään vajaaälyiseltä.