Millaisia rintaliivejä käytät yöllä, suosituksia kaipaan
Juu, ei tarvitse tulla kertomaan että et käytä. Käyttäjien suosituksia nyt haen. Isommalle povelle sopiva, ilman kaaritukia, sellaiset joista ei tissi karkaa.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Isopovisen ei kannata pitää liivejä edes päivisin kotona ollessaan. Rintalihakset kiinteytyvät paremmin ilman liivejä. Googlatkaa.
Kiinteytän rintojani mieluummin ihan lihaskuntotreenillä kuin roikottamalla niitä irrallaan pomppimassa.
Vierailija kirjoitti:
Isopovisen ei kannata pitää liivejä edes päivisin kotona ollessaan. Rintalihakset kiinteytyvät paremmin ilman liivejä. Googlatkaa.
Mitä rintalihasten kiinteytymisellä on tekemistä rintaliivien kanssa? Tai isopovisuudella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mullakin isot rinnat enkä ymmärrä miksi yöllä pitäisi liivejä käyttää.
Minulla on niin löysät tissit, että menevät ikävästi kainaloon ja sieltä minun alleni, jos käännyt selältä kyljelle.
😂
Ei kuule ole mitään hauskaa tuossa. Isot rinnat eivät ole niin kiva asia kuin teinipojat kuvittelevat.
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaa googlata mikä ero on rinta lihaksella ja rintakudoksella. Ovat kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on niin löysät tissit, että menevät ikävästi kainaloon ja sieltä minun alleni, jos käännyt selältä kyljelle.
Tämäkin siis voi olla ongelma. Luulin suurimmaksi ongelmaksi imettää vauvaa yöllä ja nukahtaa sen kanssa sänkyyn.
Mulle on käynyt noin, mutten ole nukahtanut vauvan päälle. Mun enkelit on aina olleet hyviä ja myös mun lapsella on vastaavat.
On sattunut todella huonoja juttuja, joissa olisi voinut käydä mitä vain. Me selvitään yleensä noista ilman lääkärikäyntiä.
Miksi alapeukut, olisi mielenkiintoista kuulla?
Olen vetänyt kuminauhan vanhojen sukkahousujeni läpi. Käytän nykyisin entisiä sukkahousujani tukemaan tubulaarisia putkirintojani
Vierailija kirjoitti:
Puuvillaisia toppimallisia saumattomia liivejä.
Samoin, suurinta mahdollista kokoa. Saumat noissa on, mutta kun niitä pitää nurin päin, ei saumat haittaa. Vaatii vähän tuunausta, mutta ihan käyttökelpoiset. Ei ne mitenkään tukevat ole, mutta pysyy paremmin paikallaan kuin joku kangaspala tai tyyny. Tukevammat olen löytänyt Miss Maryn puuvillaliiveistä.
20: tuo pätee teihin miehiin, mutta naisten rinnat eivät ole lihasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se rasva mihinkään kiinteydy.
Mieluiten käytän sellaista yöpaitaa, jossa on erillinen kiinteä rintaosio, siis sellainen kuminauhalla varustettu pussukka, jossa rinnat pysyvät hyvin paikoillaan. Tuollaisia yöpaitoja on vaan tosi vaikea löytää, toivoisin että joku valmistaja niitä ottaisi tuotantoon. Omani olen ostanut Marks&Spenceriltä, ja alkavat olla uusimisen tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Joko laihtumalla voi pienentää ( hieman) tai leikkauksella enemmän.
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan ala olemaan ilman liivejä päivällä kotonakaan. Meille voi tulla sukulaisia ja ystäviä ilmoittamatta käymään enkä todellakaan halua silloin olla ilman liivejä isot rinnat heiluen. Rintojen aluset myös hikoilee herkästi ilman liivejä ja iho ärtyy.
Jokaisen oma valinta koska pitää liivejä ja koska ei.
Jos ihan yksinkertainen käy, niin Sloggilla on puuvillaisia liivejä, toppeja, joissa se rinnan alle tuleva osa, joka myös kiertää ympäri, on riittävän leveä että pysyy semmoisena käytössä, eikä mene luiruksi/naruksi. Kun ovat puuvillaa niin on yöllä miellyttävä eikä hiosta. Ovat vähän urheiluliivin malliset, mutta on niitä pitsein koristeltujakin. Hyvin pysyy kärpäslätkät yön paikoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen isopovinen, eikä ne tissit nyt kovasti kauaksi karkaa, vaikka liivejä en yöllä käytäkään.
Niin kauas tissit karkaaavaaatt minä turhaan niitä tavoitaaaannn..
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ilmeisesti roiku niin paljon, että joutuisit asentoa vaihtaessa asettelemaan rinnat mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai rintarauhaskudos.
Vierailija kirjoitti:
Olen isopovinen, eikä ne tissit nyt kovasti kauaksi karkaa, vaikka liivejä en yöllä käytäkään.
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä.
Kun nimenomaan aloituksessa sanotaan ettei tartte tulla kertomaan ettei liivejä käytä öisin, pitää se siitä huolimatta tulla ilmoittamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Joko laihtumalla voi pienentää ( hieman) tai leikkauksella enemmän.
Laihtumalla voi pienentää rasvan määrää, mutta iho=nahka jää, ja roikkuu entistä iloisemmin :)
😂