Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia rintaliivejä käytät yöllä, suosituksia kaipaan

Vierailija
06.08.2022 |

Juu, ei tarvitse tulla kertomaan että et käytä. Käyttäjien suosituksia nyt haen. Isommalle povelle sopiva, ilman kaaritukia, sellaiset joista ei tissi karkaa.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokopitkä bodystocking tai korseletti, ettei nukkuissa tulla kähmimään. Ei siihen ole kiva herätäkään. Jotkut tarttis siveysvyön jossa olis kellokytkin ja mielellään vielä kauko-ohjaus. Tulis vähän järjestystä taloon, kaikelle on aikansa, eikä se aika ole kahdeksan kaljan jälkeen.

Vierailija
42/61 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isopovisen ei kannata pitää liivejä edes päivisin kotona ollessaan. Rintalihakset kiinteytyvät paremmin ilman liivejä. Googlatkaa.

Ei se rasva mihinkään kiinteydy.

Ei niin. Joko laihtumalla voi pienentää ( hieman) tai leikkauksella enemmän.

Laihduttamalla saa kokoa pienemmäksi, mutta ei se kiinteytä. Päinvastoin, jäljelle jää roikkuvat löysät patalaput.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei edes ole isot rinnat, silti tykkään käyttää liivejä/napakkaa toppia yöllä. Eli aina liivit. En tykkää heiluvista rinnoista.

Vierailija
44/61 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitytöt käyttää rintsikoita nukkuessa ettei tule riippareita.

Vierailija
45/61 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isopovisen ei kannata pitää liivejä edes päivisin kotona ollessaan. Rintalihakset kiinteytyvät paremmin ilman liivejä. Googlatkaa.

No en todellakaan ala olemaan ilman liivejä päivällä kotonakaan. Meille voi tulla sukulaisia ja ystäviä ilmoittamatta käymään enkä todellakaan halua silloin olla ilman liivejä isot rinnat heiluen. Rintojen aluset myös hikoilee herkästi ilman liivejä ja iho ärtyy.

Jokaisen oma valinta koska pitää liivejä ja koska ei. 

No juuri rintsikat hiertävät rinnan alta ja tulee herkästi ihottumaa. Ilman liivejä ei tule. Ottakaa selvää. Rinnat voivat paremmin ilman liivejä. Tämä on fakta. Toki ulkona liivit ovat ok.

Vierailija
46/61 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ketju, mä en oikeesti tiennyt, että ihmiset käyttää liivejä nukkuessaan. 

Kiitos, taas opin uutta!

Vierailija
47/61 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan ala olemaan ilman liivejä päivällä kotonakaan. Meille voi tulla sukulaisia ja ystäviä ilmoittamatta käymään enkä todellakaan halua silloin olla ilman liivejä isot rinnat heiluen. Rintojen aluset myös hikoilee herkästi ilman liivejä ja iho ärtyy.

No juuri rintsikat hiertävät rinnan alta ja tulee herkästi ihottumaa. Ilman liivejä ei tule. Ottakaa selvää. Rinnat voivat paremmin ilman liivejä. Tämä on fakta. Toki ulkona liivit ovat ok.

Ilman liivejä rinnat roikkuu, ja syntyy isot ihopoimut, joka hikeentyy ja hautuu pahanhajuiseksi. Liivit estää sen. Sopivat liivit ei hierrä.

Vierailija
48/61 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tulee. Monella vanhuksella jotka ei liivejä käytä, rinnanaluset hautuvat rikki kun on iho ihoa vasten hautumassa.

Vierailija
49/61 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mullakin isot rinnat enkä ymmärrä miksi yöllä pitäisi liivejä käyttää.

Minulla on niin löysät tissit, että menevät ikävästi kainaloon ja sieltä minun alleni, jos käännyt selältä kyljelle. 

Tämäkin siis voi olla ongelma. Luulin suurimmaksi ongelmaksi imettää vauvaa yöllä ja nukahtaa sen kanssa sänkyyn.

Mulle on käynyt noin, mutten ole nukahtanut vauvan päälle. Mun enkelit on aina olleet hyviä ja myös mun lapsella on vastaavat.

On sattunut todella huonoja juttuja, joissa olisi voinut käydä mitä vain. Me selvitään yleensä noista ilman lääkärikäyntiä.

Mun poika on ajettu tieltä moottoripyörän kanssa ja olen itse ollut pahassa autokolarissa. Vain nämä kaksi asiaa kertoo jo paljon. Kummallekaan ei käynyt mitään.

Vierailija
50/61 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vanhat Triumphin kaarituettomat liivit yöllä. Ei paina eikä hierrä mistään, tosi miellyttävät päällä. 

Vierailija
51/61 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut äitiysliivejä/toppeja? En muuten ole käyttänyt öisin, mutta synnytyksen jälkeen ekat kuukaudet piti pitää liivejä koko ajan, kun maitoa suihkusi holtittomasti.

Vierailija
52/61 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut, olisi mielenkiintoista kuulla?

Ei kukaan aloituksen alapeukuttaja halua selittää?

Vierailija
53/61 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on niin löysät tissit, että menevät ikävästi kainaloon ja sieltä minun alleni, jos käännyt selältä kyljelle. 

Tämäkin siis voi olla ongelma. Luulin suurimmaksi ongelmaksi imettää vauvaa yöllä ja nukahtaa sen kanssa sänkyyn.

Mulle on käynyt noin, mutten ole nukahtanut vauvan päälle. Mun enkelit on aina olleet hyviä ja myös mun lapsella on vastaavat.

On sattunut todella huonoja juttuja, joissa olisi voinut käydä mitä vain. Me selvitään yleensä noista ilman lääkärikäyntiä.

Mun poika on ajettu tieltä moottoripyörän kanssa ja olen itse ollut pahassa autokolarissa. Vain nämä kaksi asiaa kertoo jo paljon. Kummallekaan ei käynyt mitään.

Jos joku kiilataan tien päältä moottoripyörää ajaessa, niin mitä luulet käyvän?

Vierailija
54/61 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suomalaiset naiset olisivat hoikempia niin rinnatkin olisivat terhakampia eikä rintojen alle tulisi ihopoimuka eikös vaan?

Hoikallakin voi olla riippurinnat, ja useimmiten imetys tai viimeistään ikääntyminen pistää terhakammatkin rinnat roikkumaan.

Vierailija
55/61 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kiilataan tien päältä moottoripyörää ajaessa, niin mitä luulet käyvän?

Ehkä ei mitään tai sitten pahasti.

Vierailija
56/61 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös isot rinnat ja ei ne ole vielä mihinkään karannut.. 🧐

mistä sinä tiedä missä ne käy, kun nukut

Vierailija
57/61 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki rintaliivejä voi käyttää nukkuessa. Ex-Spice girl Geri Halliwell on muuten sanonut käyttävänsä rintaliivejä myös öisin, sillä hän ei halua rintojensa alkavan roikkua.

Vierailija
58/61 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitää, E kuppi. Liivit ahdistaisivat. Sekö minua, että miestä, joka öisin tykkää kosketella.

Vierailija
59/61 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en saa päästäni pois kuvaa siitä satumaasta, jossa Nukkumatti jahtaa karkailevia rintoja öisin 😅

Vierailija
60/61 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman liivejä paras!