Näin eilen niin voimakkaan energiakentän kädessäni, että fyysinen olomuoto peittyi. Osaisiko joku analysoida havaintoani?
Jälleen kerran illan pimeinä hetkinä maatessani sängyllä katselin käsiäni.
Olen nähnyt niissä usein energiaa. Olen nähnyt molempien käsieni sormieni välillä selvät langat, jotka venyvät käsiäni liikuttaessa.
Olen nähnyt pienen energiakentän loistavan ympärilläni.
Eilen näin jotain aika absurdia. Molemmat käteni hohtivat vaaleaa kenttää mutta keskittyessäni ja syventyessäni vain enemmän tarkkailuun, niin toinen käteni "valastui" täysin vaalean energian peittoon. Katselin sitä tunteja eri näkökulmista, vaalealta ja tummalta taustalta. Eri paikoilta ja eri asennoista. Liikuttelun käsiäni ja sormiani mutta käteni hehkui energiana.
Fyysinen olomuoto ei ollut enää yhtä näkyvä kuin tuo energia joka huokui.
Toinen käsi ei aivan samanlailla hohtanut vaikka yritin mutta oli selvä iso energiakenttä ympärillä molemmissa käsissä.
Liikutuin kyyneliin koska se näytti niin kauniilta. Olisin voinut jatkaa sitä koko yön mutta oli pakko mennä nukkumaan.
Kommentit (446)
Vierailija kirjoitti:
Jos käsi olisi ollut voimakkaassa energiakentässä, se olisi palanut.
Eli käsi ei ole ollut energiakentässä.
Kaikki on energiakentässä
Vierailija kirjoitti:
Muista ne lääkkeet!
Jos ap:lla on jotain lääkkeitä aurojen näkemisiinsä niin varmaan parempi olisi jättää ne ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin nähdä auroja, mutten onnistu. Olisi kiva tietää, miten sä onnistut siinä. Jos on jitain vinkkejä, niin kerro.
Muuten olen kyllä kokenut ruumiistairtautumisenkin ja nähnyt henkiä. Se vaan ei ole ollut ns omqa tekoani, en osaa tehdä sellaista tahdonvoimalla, vaan niitä kokemuksia on vaan annettu mulle. Haluaisin eniten juurikin oppia näkemään energiakenttiä.
Rupea tekemään energiaharjoituksia ja meditoimaan. Esim. täällä simppelit ohjeet:
https://www.reddit.com/r/witchcraft/comments/s3o339/energy_work_exercis…
En missään tapauksessa aio lukea ohjeita noituus-palstalta. Mulla on tosiaan paljon yliluonnollisia kokemuksia henkimaailman suhteen ja tiedän, että noituus houkuttelee pahoja henkiä, sellaista pitää välttää ehdottomasti. Samaa neuvon muillekin!
Suurin osa noituutta harrastavista on ns. white witch eli käyttää noituutta ainoastaan hyvään. Ikinä ei kannata koittaa tehdä pahoja taikoja, koska silloin ikävät asiat palautuu aina lähettäjälle itselleen jossain muodossa. Toki noituus voi alkuun tuntua pelottavalta, mutta loppujen lopuksi se ei ole mitään muuta kuin energian tietoista hallintaa, kannattaa kuitenkin opetella suojaamaan oma energiansa. Kaikki universumissa on energiaa. Meditointia kannattaa ehdottomasti harrastaa sillä se auttaa sinua saavuttamaan korkeamman tietoisuuden ja on myös hyväksi terveydelle. Jos muinaiset meditointimantrat tuntuvat liian vierailta voi vain keskittyä hengittelemään syvään ja rentouttamaan kroppaan. Kristitty voi ajatella vaikka Jeesusta meditoidessaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen tosissani. Tiesin, että tänne eksyisi ihmisiä pilkkaamaan mutta luotan myös siihen, että joku joka asiasta voisi tietää niin haluaa kertoa oman kokemuksena.
Ap
Hei Ap.
Oletko koskaan "tiivistänyt" tuota energiaa käsiesi välissä olevaksi palloksi?
Muistan kun ensimmäisen kerran itse koin tuon "energiapallon" käsieni välissä ulkona suoritettavan chi kung harjoituksen aikana niin säikähdin ja samalla "pallo" tietysti hävisi.
Olin kuitenkin oppinut tuon yksinkertaisen tekniikan ja pystyin täten aikaansaamaan energiapallon tuolla tekniikalla.
Pallo tuntuu käsien välissä lähes siltä, että puristelisi löysää rantapalloa tms.
Kokeile tuota mikäli kiinnostaa,
p.s on ikävää havaita, että niin monet ihmiset tässäkin ketjussa ovat valmiit välittömästi tuomitsemaan/mitätöimään asioita,tai jopa asettamaan kyseenalaiseksi kokijan mielenterveyden, joista heillä ei ole kokemusta ja joita he eivät täten ymmärrä.
Ap, oletko varma ettet ole vahingossa saanut/ ottanut jtn huumetta? Rasvaliukoisissa voi olla vuosiakin että on yhtäkkiä trippi päällä.
Mä voin lukea etänä sun energioista mistä on kyse. 120 e. Onko sulla sähköpostia, jonne voin laittaa maksutiedot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käsi olisi ollut voimakkaassa energiakentässä, se olisi palanut.
Eli käsi ei ole ollut energiakentässä.
Kaikki on energiakentässä
Mutta ei voimakkaassa, joka säteilee näkyvästi. Silloin kyllä köy yleensä hyvin huonosti käsille.
Siis ap sinulla silmän aistinsolut, jotka fyysisten ominaisuuksiensa puolesta on lukittu aistimaan vain tiettyjä aallonpituuksia, aistivat aallonpituuksia tämän alueen ulkopuolelta? Mutta vain joskus ja iltaisin?
Joo, ei tapahtunut, mutta aivoissasi voi kyllä olla linjat sen verran solmussa että kuvittelit näin tapahtuneen.
Psykoosissa olet. Hakeudu hoitoon ennen kuin mustat äänettömät helikopterit seuraavat ja hampaisiin on asennettu salakuuntelulaitteita.
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko varma ettet ole vahingossa saanut/ ottanut jtn huumetta? Rasvaliukoisissa voi olla vuosiakin että on yhtäkkiä trippi päällä.
Hahaha. Tätäkö on Suomessa huumevalistus, että tällaisia juttuja ihmiset luulee :D
Ap. Pidä nyt jalat maassa ja pysy realismissa. Voin kertoa ettei mitään erikoista ollut käsissäsi, vaan kyseessä on omien aivojesi tuottama harha. Tarkoitan pelkkää hyvää sinulle, että pysyisit terveenä.
Onko tällä palstalla jotenkin keskimääräistä enemmän hihhuleita? Olen koko elämäni aikana tutustunut vain muutamaan tällaiseen energiaihmiseen, mutta täällä näitä tuntuu riittävän.
Jos näette asioita joita ei ole, niin menkää hoitoon. Ei ole normaalia nähdä olemattomia.
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä palstalla jotenkin keskimääräistä enemmän hihhuleita? Olen koko elämäni aikana tutustunut vain muutamaan tällaiseen energiaihmiseen, mutta täällä näitä tuntuu riittävän.
Jos näette asioita joita ei ole, niin menkää hoitoon. Ei ole normaalia nähdä olemattomia.
No itse en puhu näistä asioista piireissä, joissa vastaanotto on tuota tasoa. Yllättävää? Meitä on siis enemmän kuin tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Jos niitä näkee niin eihän ne silloin ole olemattomia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin nähdä auroja, mutten onnistu. Olisi kiva tietää, miten sä onnistut siinä. Jos on jitain vinkkejä, niin kerro.
Muuten olen kyllä kokenut ruumiistairtautumisenkin ja nähnyt henkiä. Se vaan ei ole ollut ns omqa tekoani, en osaa tehdä sellaista tahdonvoimalla, vaan niitä kokemuksia on vaan annettu mulle. Haluaisin eniten juurikin oppia näkemään energiakenttiä.
Rupea tekemään energiaharjoituksia ja meditoimaan. Esim. täällä simppelit ohjeet:
Täältä häipyy alta aika yksikön uskovaisten ketjut joissa opetetaan rukoilemaan tms. Nyt siis noiuusketju, poistoon kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä häipyy alta aika yksikön uskovaisten ketjut joissa opetetaan rukoilemaan tms. Nyt siis noiuusketju, poistoon kiitos.
Siis noituus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään tapauksessa aio lukea ohjeita noituus-palstalta. Mulla on tosiaan paljon yliluonnollisia kokemuksia henkimaailman suhteen ja tiedän, että noituus houkuttelee pahoja henkiä, sellaista pitää välttää ehdottomasti. Samaa neuvon muillekin!
Suurin osa noituutta harrastavista on ns. white witch eli käyttää noituutta ainoastaan hyvään. Ikinä ei kannata koittaa tehdä pahoja taikoja, koska silloin ikävät asiat palautuu aina lähettäjälle itselleen jossain muodossa. Toki noituus voi alkuun tuntua pelottavalta, mutta loppujen lopuksi se ei ole mitään muuta kuin energian tietoista hallintaa, kannattaa kuitenkin opetella suojaamaan oma energiansa. Kaikki universumissa on energiaa. Meditointia kannattaa ehdottomasti harrastaa sillä se auttaa sinua saavuttamaan korkeamman tietoisuuden ja on myös hyväksi terveydelle. Jos muinaiset meditointimantrat tuntuvat liian vierailta voi vain keskittyä hengittelemään syvään ja rentouttamaan kroppaan. Kristitty voi ajatella vaikka Jeesusta meditoidessaan.
Harmi noi you tuben mainokset, mutta itse podcast on hyvä.
Alhainen verenpaine/verensokeri tai ihan vaan perus aistiharha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua hieman jopa naurattaa ettei minua taideta uskoa. Ajattelin, jos täältä saisin jonkinlaisia vastauksia heiltä, jotka ovat kokeneet samaa.
En ollut unessa vaan täysin hereillä. Tiedän mitä olen nähnyt ja kokenut. Minusta se oli kaunista.
Harmi, ettei saman kokeneita tähän ketjuun löydy.
Minulla olisi muutakin asiaa tähän liittyen mutta jos en saa keskustelua edes alkuunkaan samalle taajuudelle niin ehkä tämä jää tällä kertaa tähän.
Ap--
Ymmärrän täysin mitä kerrot <3 itse opiskelen enegiahoitajaksi ja kerran pimeässä tein hoitoa itselleni ja näin kun kädet alkoi hohtamaan valoa/seuras kättä. Oli niin kaunista että aivan itketti. Meillä on tämä maallinenkeho ja sitten energiakeho.
Ei ole.
Heikko itsetunto saa kaiken näyttämään kehuskelulta