Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin eilen niin voimakkaan energiakentän kädessäni, että fyysinen olomuoto peittyi. Osaisiko joku analysoida havaintoani?

Vierailija
06.08.2022 |

Jälleen kerran illan pimeinä hetkinä maatessani sängyllä katselin käsiäni.
Olen nähnyt niissä usein energiaa. Olen nähnyt molempien käsieni sormieni välillä selvät langat, jotka venyvät käsiäni liikuttaessa.
Olen nähnyt pienen energiakentän loistavan ympärilläni.

Eilen näin jotain aika absurdia. Molemmat käteni hohtivat vaaleaa kenttää mutta keskittyessäni ja syventyessäni vain enemmän tarkkailuun, niin toinen käteni "valastui" täysin vaalean energian peittoon. Katselin sitä tunteja eri näkökulmista, vaalealta ja tummalta taustalta. Eri paikoilta ja eri asennoista. Liikuttelun käsiäni ja sormiani mutta käteni hehkui energiana.
Fyysinen olomuoto ei ollut enää yhtä näkyvä kuin tuo energia joka huokui.
Toinen käsi ei aivan samanlailla hohtanut vaikka yritin mutta oli selvä iso energiakenttä ympärillä molemmissa käsissä.

Liikutuin kyyneliin koska se näytti niin kauniilta. Olisin voinut jatkaa sitä koko yön mutta oli pakko mennä nukkumaan.

Kommentit (446)

Vierailija
21/446 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua hieman jopa naurattaa ettei minua taideta uskoa. Ajattelin, jos täältä saisin jonkinlaisia vastauksia heiltä, jotka ovat kokeneet samaa.

En ollut unessa vaan täysin hereillä. Tiedän mitä olen nähnyt ja kokenut. Minusta se oli kaunista.

Harmi, ettei saman kokeneita tähän ketjuun löydy.

Minulla olisi muutakin asiaa tähän liittyen mutta jos en saa keskustelua edes alkuunkaan samalle taajuudelle niin ehkä tämä jää tällä kertaa tähän.

Ap

--

Ymmärrän täysin mitä kerrot

Vierailija
22/446 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua hieman jopa naurattaa ettei minua taideta uskoa. Ajattelin, jos täältä saisin jonkinlaisia vastauksia heiltä, jotka ovat kokeneet samaa.

En ollut unessa vaan täysin hereillä. Tiedän mitä olen nähnyt ja kokenut. Minusta se oli kaunista.

Harmi, ettei saman kokeneita tähän ketjuun löydy.

Minulla olisi muutakin asiaa tähän liittyen mutta jos en saa keskustelua edes alkuunkaan samalle taajuudelle niin ehkä tämä jää tällä kertaa tähän.

Ap

Mulla kyllä kiinnostais kuulla, vaikken samaa oo kokenu, en oo nähny omaa auraa. Mutta joskus valkoisessa huoneessa kun on keskustelu ja satun toljottaan pitkät päällä, niin ihminen saattaa melkein kadota kirkkauteen. Veikkaan että se vois olla tätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/446 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kun puhuu näistä tutuille tai läheisille niin soittavat ambulanssin. Joutuu pakkolääkitykselle.

Vierailija
24/446 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä näen kanssa käsien ympärilläni energiaa pimeässä, olen nähnyt yöllä myös kumppanini energiakentän ja joskus jopa koko huone on täynnä tuota samaa energiaa mitä näen käsien ympärillä. Tuo valoilmiö kuullostaa kiinnostavalla, en ole itse ikinä kokeilu. Veikkaan että tietoisuutesi nousi hetkellisesti korkeammalle tasolle jolloin pystyit näkemään tuon energiaa. Pitää itsekin kokeilla josko pystyn samaan.

Vierailija
25/446 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle,

Ego lux sum mundi, stella splendida et matutina.

Vierailija
26/446 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle,

Ego lux sum mundi, stella splendida et matutina.

Mitä tämä tarkoittaa?

Vierailija
28/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippi näkee psykoosipäissään hallusinaatioita, ei mitään uutta auringon alla

Vierailija
29/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan älypuhelin sun kädessä, eikä mikään maaginen energia.

Vierailija
30/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä näen käteni hohtavan ja näen itsenikin hohtavan jos katson peilistä, erityisesti päälaen. Näen muiden ihmisten ja kasvien ympärillä energiaa.

Vierailija
31/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin nähdä auroja, mutten onnistu. Olisi kiva tietää, miten sä onnistut siinä. Jos on jitain vinkkejä, niin kerro.

Muuten olen kyllä kokenut ruumiistairtautumisenkin ja nähnyt henkiä. Se vaan ei ole ollut ns omqa tekoani, en osaa tehdä sellaista tahdonvoimalla, vaan niitä kokemuksia on vaan annettu mulle. Haluaisin eniten juurikin oppia näkemään energiakenttiä.

Vierailija
32/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joko täysin sekaisin tai näit unta.

Muita vaihtoehtoja ei ole.

Vierailija
33/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin nähdä auroja, mutten onnistu. Olisi kiva tietää, miten sä onnistut siinä. Jos on jitain vinkkejä, niin kerro.

Muuten olen kyllä kokenut ruumiistairtautumisenkin ja nähnyt henkiä. Se vaan ei ole ollut ns omqa tekoani, en osaa tehdä sellaista tahdonvoimalla, vaan niitä kokemuksia on vaan annettu mulle. Haluaisin eniten juurikin oppia näkemään energiakenttiä.

Minä näin ensimmäiseni tosi säväyttävän meditaation jälkeen, jossa yhdistin sydänchakran, käpyrauhasen ja kruunuchakran toisiinsa. Se tapahtui yllättäen, mutta osaan nyt katsoa oikein kun tiedän miten se tapahtuu.

Täytyy löytää sopiva henkinen rauha, katsoa kohti muttei kuitenkaan kohti, valppaasti mutta silti rennosti, ei kohdistaa liikaa muttei antaa mennä sumeaksikaan.

Nyttemmin olen lopettanut alkoholin käytön, mutta Krapulapäivänä tai varsinkaan humalassa en onnistunut helposti näkemään mitään. T. 31

Vierailija
34/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sormien välit kasvaa umpeen, niitä kutsutaan astraaliräpylöiksi.

Vierailija
35/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupea tekemään energiaharjoituksia ja meditoimaan. Esim. täällä simppelit ohjeet:

https://www.reddit.com/r/witchcraft/comments/s3o339/energy_work_exercis…

Vierailija
36/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän sama kuin selvännäkijä jolle toimittaja näytti lapsen kuvaa ja kysyi mitä näet. Selvännäkijä sanoi että voi voi. Hän on kuollut. Toimittaja sanoi että se olen minä. Eli huuhaa ja pöllöteoriroita. Sitä kuvitellaan kaikkea, mikä ei ole totta.  Tai netissä on videoita joilla jotku torjuu vastustajan Chi energialla ja sehän nyt on ihan hölypölyä. Pimeessä huoneess kun on niin näkee ikäänkuin kaikki olisi energiaa. Jotenkin se liittyy silmiin.

Vierailija
37/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vähän sama kuin selvännäkijä jolle toimittaja näytti lapsen kuvaa ja kysyi mitä näet. Selvännäkijä sanoi että voi voi. Hän on kuollut. Toimittaja sanoi että se olen minä. Eli huuhaa ja pöllöteoriroita. Sitä kuvitellaan kaikkea, mikä ei ole totta.  Tai netissä on videoita joilla jotku torjuu vastustajan Chi energialla ja sehän nyt on ihan hölypölyä. Pimeessä huoneess kun on niin näkee ikäänkuin kaikki olisi energiaa. Jotenkin se liittyy silmiin.

Jep. Monelle se on ikäänkuin egon buustausta, että olisi jotain erityislahjoja, mutta aivan tavallisia tallaajia kaikki ollaaan, ehkä joku Jeesus pystyi ihmeisiin. Olin kerran jossain energiahoidossa ja huonoiten sijoitetut 300 euroa. Aivan ihmetouhua ja mitään ei tapahdu.

Vierailija
38/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupea tekemään energiaharjoituksia ja meditoimaan. Esim. täällä simppelit ohjeet:

https://www.reddit.com/r/witchcraft/comments/s3o339/energy_work_exercis…

En missään tapauksessa aio lukea ohjeita noituus-palstalta. Mulla on tosiaan paljon yliluonnollisia kokemuksia henkimaailman suhteen ja tiedän, että noituus houkuttelee pahoja henkiä, sellaista pitää välttää ehdottomasti. Samaa neuvon muillekin!

Vierailija
39/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kaikista todennäköisimmin ihan oire jostain sairaudesta. Käy neurologilla ja pyydä aivokuva. Sinulla saattaa olla vaikka aivokasvain. Itsellänikin löytyi sattumalta sellainen. Kuulostaa hyvin oudolta, ettet ole yhtään huolestunut näyistäsi. Sinulla saattaa olla myös psykoosi. Psykoosipotilaat ovat usein sairaudentunnottomia.

Vierailija
40/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Minulla on sininen aura.

Ennen minulla oli 2 punaista auraa, toinen suurempi ja toinen pienempi.

Sininen väri on hieman haalistunut.

Aurassa on myös kirkkaampia osia, jotka passiivisena aikana saavat ruskehtavaa sävyä.

Mulla joskus sininen, mutta usein vihreä. Väri vaihtelee hieman. Olen nähnyt energiakenttiä sekä itselläni että muilla. Ei tuossa ole mitään sen ihmeellisempää. Käsistä sen näkee itsellä helpoiten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän