Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin eilen niin voimakkaan energiakentän kädessäni, että fyysinen olomuoto peittyi. Osaisiko joku analysoida havaintoani?

Vierailija
06.08.2022 |

Jälleen kerran illan pimeinä hetkinä maatessani sängyllä katselin käsiäni.
Olen nähnyt niissä usein energiaa. Olen nähnyt molempien käsieni sormieni välillä selvät langat, jotka venyvät käsiäni liikuttaessa.
Olen nähnyt pienen energiakentän loistavan ympärilläni.

Eilen näin jotain aika absurdia. Molemmat käteni hohtivat vaaleaa kenttää mutta keskittyessäni ja syventyessäni vain enemmän tarkkailuun, niin toinen käteni "valastui" täysin vaalean energian peittoon. Katselin sitä tunteja eri näkökulmista, vaalealta ja tummalta taustalta. Eri paikoilta ja eri asennoista. Liikuttelun käsiäni ja sormiani mutta käteni hehkui energiana.
Fyysinen olomuoto ei ollut enää yhtä näkyvä kuin tuo energia joka huokui.
Toinen käsi ei aivan samanlailla hohtanut vaikka yritin mutta oli selvä iso energiakenttä ympärillä molemmissa käsissä.

Liikutuin kyyneliin koska se näytti niin kauniilta. Olisin voinut jatkaa sitä koko yön mutta oli pakko mennä nukkumaan.

Kommentit (446)

Vierailija
41/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vähän sama kuin selvännäkijä jolle toimittaja näytti lapsen kuvaa ja kysyi mitä näet. Selvännäkijä sanoi että voi voi. Hän on kuollut. Toimittaja sanoi että se olen minä. Eli huuhaa ja pöllöteoriroita. Sitä kuvitellaan kaikkea, mikä ei ole totta.  Tai netissä on videoita joilla jotku torjuu vastustajan Chi energialla ja sehän nyt on ihan hölypölyä. Pimeessä huoneess kun on niin näkee ikäänkuin kaikki olisi energiaa. Jotenkin se liittyy silmiin.

Jep. Monelle se on ikäänkuin egon buustausta, että olisi jotain erityislahjoja, mutta aivan tavallisia tallaajia kaikki ollaaan, ehkä joku Jeesus pystyi ihmeisiin. Olin kerran jossain energiahoidossa ja huonoiten sijoitetut 300 euroa. Aivan ihmetouhua ja mitään ei tapahdu.

Egon boostausta on tulla pyytämättä mutupätemään aiheista jotka ei kosketa itseä mitenkään. Että joku näki jotain mihin en usko? Hänen ja muiden on saatava tietää JUURI MINUN kantani asiaan. Minäpäs menen väittämään heille vastaan. Ego much?

Vierailija
42/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Minulla on sininen aura.

Ennen minulla oli 2 punaista auraa, toinen suurempi ja toinen pienempi.

Sininen väri on hieman haalistunut.

Aurassa on myös kirkkaampia osia, jotka passiivisena aikana saavat ruskehtavaa sävyä.

Oliko siinä aurassa myös viivoja sivummalla ja kirjaimia, esim: p o l i i s i ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua hieman jopa naurattaa ettei minua taideta uskoa. Ajattelin, jos täältä saisin jonkinlaisia vastauksia heiltä, jotka ovat kokeneet samaa.

En ollut unessa vaan täysin hereillä. Tiedän mitä olen nähnyt ja kokenut. Minusta se oli kaunista.

Harmi, ettei saman kokeneita tähän ketjuun löydy.

Minulla olisi muutakin asiaa tähän liittyen mutta jos en saa keskustelua edes alkuunkaan samalle taajuudelle niin ehkä tämä jää tällä kertaa tähän.

Ap

Mulla kyllä kiinnostais kuulla, vaikken samaa oo kokenu, en oo nähny omaa auraa. Mutta joskus valkoisessa huoneessa kun on keskustelu ja satun toljottaan pitkät päällä, niin ihminen saattaa melkein kadota kirkkauteen. Veikkaan että se vois olla tätä

Jep, tuo on aivan normaali optinen ilmiö. Toki ihminen saattaa tietyssä mielentilassa kuvitella olevansa erityinen energiaa hohtava henki. Suuruusfantasiat vähän kielii psykoosista.

Vierailija
44/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö sillä poksauttamaan sähkölaitteita ja sen sellaista, niinkuin The Boys sarjassa se neitokainen joka viskelee valopalloja?

Vierailija
45/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeniä kenties kyseessä? Siihen voi liittyä voimakkaitakin aurailmiöitä. Itse näen esim. kasvien , kukkien puiden reunat hohtavina, sekä joskus nen tyypilliset tähtimäisesti laajenevat värikkäät kuviot etenkin ennen päänsärkyvaihetta, jälkimmäiset vain silmien ollessa suljettuina. En myös kestä kirkasta auringonvaloa, jos migreeni on tulossa, tai jo päällä.

Vierailija
46/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vähän sama kuin selvännäkijä jolle toimittaja näytti lapsen kuvaa ja kysyi mitä näet. Selvännäkijä sanoi että voi voi. Hän on kuollut. Toimittaja sanoi että se olen minä. Eli huuhaa ja pöllöteoriroita. Sitä kuvitellaan kaikkea, mikä ei ole totta.  Tai netissä on videoita joilla jotku torjuu vastustajan Chi energialla ja sehän nyt on ihan hölypölyä. Pimeessä huoneess kun on niin näkee ikäänkuin kaikki olisi energiaa. Jotenkin se liittyy silmiin.

Jep. Monelle se on ikäänkuin egon buustausta, että olisi jotain erityislahjoja, mutta aivan tavallisia tallaajia kaikki ollaaan, ehkä joku Jeesus pystyi ihmeisiin. Olin kerran jossain energiahoidossa ja huonoiten sijoitetut 300 euroa. Aivan ihmetouhua ja mitään ei tapahdu.

Egon boostausta on tulla pyytämättä mutupätemään aiheista jotka ei kosketa itseä mitenkään. Että joku näki jotain mihin en usko? Hänen ja muiden on saatava tietää JUURI MINUN kantani asiaan. Minäpäs menen väittämään heille vastaan. Ego much?

Mureniko nyt  kuvitelmat että on jokin ihmeolento, kun noin menee nahan alle toisen asialliset kommentit?

Vierailija
47/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa kun puhuu näistä tutuille tai läheisille niin soittavat ambulanssin. Joutuu pakkolääkitykselle.

Olisikohan ihan syystäkin?

Vielä kun saisi jumalauskoville saman hoidon. Saisi ihan yksin tyhjillä kaduilla kulkea.

Missä muuten luulet, et saa asiasta keskustella ilman, että saisi diagnoosin? Japani, Kiina? Ei. USA? Ei. Venäjä.. osittain joo. India? Ei. Euroopa? Ei. Australia? Ei.

Osissa maissa henkiasiat ovat osa kulttuuria, mutta ei just sinun omat. Saat hullun paperit myös siellä. Jokainen kun luulee, että vain hänen näkemyksensä on oikea.

Vierailija
48/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mureniko nyt  kuvitelmat että on jokin ihmeolento, kun noin menee nahan alle toisen asialliset kommentit?

Hyväksyttävät argumentit on käytetty ja keskustelu päättyy sanoihin Menikö tunteisiin? tai vastaavaa. Se olikin yllättävän nopeasti kohdaltasi ohi. Ensi kerralla ehkä jo vähän pidemmälle?

Muita keskustelun lopettavia argumentteja ja sananparsia mm seuraavat:

- Höpöhöpö

- Voi kultapieni

Vierailija
49/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin rajatietoketjuihin tulee aina hirveän raivokkaita mitätöinti- ja vähättelyvastauksia (yleensä hyvin samaan tapaan kirjoitettuja...) ja massapeukutuksia, ja esim. Mystikon ketjua yritetään säännöllisesti sabotoida. Ei ole tervettä hommaa sellainen. Jonkun ego ei kestä keskustelua, hohoh.

Vierailija
50/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin nähdä auroja, mutten onnistu. Olisi kiva tietää, miten sä onnistut siinä. Jos on jitain vinkkejä, niin kerro.

Muuten olen kyllä kokenut ruumiistairtautumisenkin ja nähnyt henkiä. Se vaan ei ole ollut ns omqa tekoani, en osaa tehdä sellaista tahdonvoimalla, vaan niitä kokemuksia on vaan annettu mulle. Haluaisin eniten juurikin oppia näkemään energiakenttiä.

Rupea tekemään energiaharjoituksia ja meditoimaan. Esim. täällä simppelit ohjeet:

https://www.reddit.com/r/witchcraft/comments/s3o339/energy_work_exercis…

En missään tapauksessa aio lukea ohjeita noituus-palstalta. Mulla on tosiaan paljon yliluonnollisia kokemuksia henkimaailman suhteen ja tiedän, että noituus houkuttelee pahoja henkiä, sellaista pitää välttää ehdottomasti. Samaa neuvon muillekin!

Juuri tuollainen hysteria vie mielenterveyden ja maalaa huonoa kuvaa hengellisistä ihmisistä. Nuo ohjeet olisivat voineet olla missä tahansa muuallakin, esim. chakra- tai energiameditointisivustolla, mutta sinä tartuit ryhmän nimeen, yhteen sanaan, ja aloitit pelonlietsonnan. Tällaista se on, kun ennakkoluuloiset ja ignorantit ihmiset heittävät lapsen pois pesuveden mukana.

Vierailija
51/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu NARCISSTIC PERSONALITY DISORDERISTA moinen suuruusharha, mätäpää!

Vierailija
52/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyttävät argumentit on käytetty ja keskustelu päättyy sanoihin Menikö tunteisiin? tai vastaavaa. Se olikin yllättävän nopeasti kohdaltasi ohi. Ensi kerralla ehkä jo vähän pidemmälle?

- Höpöhöpö

- Voi kultapieni

Eiköhän tämä keskustelu ollut ohi jo kun ei osata kommentoida vaan menee niin tunteisiin kun pilvilinnat kaatui ja mureni ja palautettiin maanpinnalle.

Vierailija
53/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosissa sä vain olit/olet edelleen.

Vierailija
54/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näihin rajatietoketjuihin tulee aina hirveän raivokkaita mitätöinti- ja vähättelyvastauksia (yleensä hyvin samaan tapaan kirjoitettuja...) ja massapeukutuksia, ja esim. Mystikon ketjua yritetään säännöllisesti sabotoida. Ei ole tervettä hommaa sellainen. Jonkun ego ei kestä keskustelua, hohoh.

Mikä hiton mystikko? Tavallinen kadun tallaaja niinkuin muutkin. Ei ole mystikoita eikä guruja eikä mitään keksittyjä juttuja. On vain tietoisuus.

Vierailija
55/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 Cor 11

14 And no wonder, for Satan(AA) himself masquerades as an angel of light. 15 It is not surprising, then, if his servants also masquerade as servants of righteousness. Their end will be what their actions deserve.(AB)

Vierailija
56/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Minulla on sininen aura.

Ennen minulla oli 2 punaista auraa, toinen suurempi ja toinen pienempi.

Sininen väri on hieman haalistunut.

Aurassa on myös kirkkaampia osia, jotka passiivisena aikana saavat ruskehtavaa sävyä.

Mulla joskus sininen, mutta usein vihreä. Väri vaihtelee hieman. Olen nähnyt energiakenttiä sekä itselläni että muilla. Ei tuossa ole mitään sen ihmeellisempää. Käsistä sen näkee itsellä helpoiten.

Kaikki näkevät niitä (hämärässä valaistuksessa etenkin). Edelleenkin normaali ilmiö. Niitä voi kutsua auroiksi jos haluaa, mutta eivät ole mitään valaistuneiden hyypiöiden ylimaallista salatiedettä.

Vierailija
57/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Höpöhöpö

- Voi kultapieni

Eiköhän tämä keskustelu ollut ohi jo kun ei osata kommentoida vaan menee niin tunteisiin kun pilvilinnat kaatui ja mureni ja palautettiin maanpinnalle.

Niin itsehän en edes usko näihin juttuihin, olette muuten vain ärsyttäviä dorkia, joilla ei ole mitään paikkaa avoimessa keskusteluympäristössä.

Vierailija
58/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jotain erityisherkkiä ja etälukevia hiutaleita. Miksi joku kuvittelee olevansa paljon muiden yläpuolella? Nämä lumihiutaleet aina kertovat eteerisinä, kuinka ovat niin todella paljon parempia ja haavoittuvaisempia ja tuntevampia ja aistivampia kuin muut. Mistä tuo kumpuaa? Suuruudenhulluutta? 

Vai onko vain halu kokea itsensä jotenkin erityiseksi? Eihän se mitään, se on ihan ok. Muistakaa kuitenkin, että vaikka olettekin erityis-vaikkamitä, olemme kaikki tasavertaisia. 

Vierailija
59/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas jotain erityisherkkiä ja etälukevia hiutaleita. Miksi joku kuvittelee olevansa paljon muiden yläpuolella? Nämä lumihiutaleet aina kertovat eteerisinä, kuinka ovat niin todella paljon parempia ja haavoittuvaisempia ja tuntevampia ja aistivampia kuin muut. Mistä tuo kumpuaa? Suuruudenhulluutta? 

Vai onko vain halu kokea itsensä jotenkin erityiseksi? Eihän se mitään, se on ihan ok. Muistakaa kuitenkin, että vaikka olettekin erityis-vaikkamitä, olemme kaikki tasavertaisia. 

Mistä oot saanu sellaisen kuvan, että tällaiset aattelis olevansa muiden yläpuolella?

Vierailija
60/446 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käsi olisi ollut voimakkaassa energiakentässä, se olisi palanut.

Eli käsi ei ole ollut energiakentässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi