Näin eilen niin voimakkaan energiakentän kädessäni, että fyysinen olomuoto peittyi. Osaisiko joku analysoida havaintoani?
Jälleen kerran illan pimeinä hetkinä maatessani sängyllä katselin käsiäni.
Olen nähnyt niissä usein energiaa. Olen nähnyt molempien käsieni sormieni välillä selvät langat, jotka venyvät käsiäni liikuttaessa.
Olen nähnyt pienen energiakentän loistavan ympärilläni.
Eilen näin jotain aika absurdia. Molemmat käteni hohtivat vaaleaa kenttää mutta keskittyessäni ja syventyessäni vain enemmän tarkkailuun, niin toinen käteni "valastui" täysin vaalean energian peittoon. Katselin sitä tunteja eri näkökulmista, vaalealta ja tummalta taustalta. Eri paikoilta ja eri asennoista. Liikuttelun käsiäni ja sormiani mutta käteni hehkui energiana.
Fyysinen olomuoto ei ollut enää yhtä näkyvä kuin tuo energia joka huokui.
Toinen käsi ei aivan samanlailla hohtanut vaikka yritin mutta oli selvä iso energiakenttä ympärillä molemmissa käsissä.
Liikutuin kyyneliin koska se näytti niin kauniilta. Olisin voinut jatkaa sitä koko yön mutta oli pakko mennä nukkumaan.
Kommentit (446)
Oletko koskaan nähnyt hallusinoinut, että kätesi (ainakin sormesi) sulaisivat pois?
Vierailija kirjoitti:
Tässä hieman valheita Jeesuksesta:
https://www.gotquestions.org/Suomi/onko-Jeesus-ollut-olemassa.html
Korjasin. On täysin selvää, että Raamatun Jeesusta ei ole koskaan ollut olemassa, ja historiallisen Jeesuksenkin olemassaolo on erittäin häilyvää. Todennäköisesti kyse on useammasta kuin yhdestä henkilöstä, ja kokoelma vanhoja uskonnollisia myyttejä ja taruja.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan nähnyt hallusinoinut, että kätesi (ainakin sormesi) sulaisivat pois?
Siis nukkumisen yhteydessä. Vaikea selittää, koska en ole itse kokenut kysymääni, mutta tuli mieleen ko. kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin nähdä auroja, mutten onnistu. Olisi kiva tietää, miten sä onnistut siinä. Jos on jitain vinkkejä, niin kerro.
Muuten olen kyllä kokenut ruumiistairtautumisenkin ja nähnyt henkiä. Se vaan ei ole ollut ns omqa tekoani, en osaa tehdä sellaista tahdonvoimalla, vaan niitä kokemuksia on vaan annettu mulle. Haluaisin eniten juurikin oppia näkemään energiakenttiä.
Rupea tekemään energiaharjoituksia ja meditoimaan. Esim. täällä simppelit ohjeet:
https://www.reddit.com/r/witchcraft/comments/s3o339/energy_work_exercis…
En missään tapauksessa aio lukea ohjeita noituus-palstalta. Mulla on tosiaan paljon yliluonnollisia kokemuksia henkimaailman suhteen ja tiedän, että noituus houkuttelee pahoja henkiä, sellaista pitää välttää ehdottomasti. Samaa neuvon muillekin!
Suurin osa noituutta harrastavista on ns. white witch eli käyttää noituutta ainoastaan hyvään. Ikinä ei kannata koittaa tehdä pahoja taikoja, koska silloin ikävät asiat palautuu aina lähettäjälle itselleen jossain muodossa. Toki noituus voi alkuun tuntua pelottavalta, mutta loppujen lopuksi se ei ole mitään muuta kuin energian tietoista hallintaa, kannattaa kuitenkin opetella suojaamaan oma energiansa. Kaikki universumissa on energiaa. Meditointia kannattaa ehdottomasti harrastaa sillä se auttaa sinua saavuttamaan korkeamman tietoisuuden ja on myös hyväksi terveydelle. Jos muinaiset meditointimantrat tuntuvat liian vierailta voi vain keskittyä hengittelemään syvään ja rentouttamaan kroppaan. Kristitty voi ajatella vaikka Jeesusta meditoidessaan.
Yhtä vähän kuin nykyihmiset haluavat uskoa Jeesukseen, yhtä vähän he haluavat uskoa persoonalliseen Paholaiseen. Kuitenkin Paholaista sanotaan raamatussa tuhanten juonten mestariksi. Hänen valtaansa on annettu osa tämän hetkisestä maailmasta, kunnes tulee Jeesus Kuninkaitten kuninkaana ja murskaa hänet.
Meditaatio, ns. white noituus jne, ovat osa noita juonia, joilla sidotaan ihminen verkkoon jonka lanka on valhetta, kuin hämähäkin seitti, kaunis ja houkutteleva, lähes näkymätön, mutta tappava. Seitissä ei ole rauhaa ja totuutta jota Jumala tarjoaa.
Vie tuo uskispaskasi vıttuun täältä.
Noinko puhuu "valkoinen noituutta harrastava"? Tuo ei kauniilta tai hyvää tekevältä kuullosta.
Ei. Noin puhuu aikuinen mies.
Noin puhuu önkäikäinen lapsi , vastaus kaikkeen on EI!
Siinähän puhuu sitten. Ei kiinnosta vıtunkaan vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis ap sinulla silmän aistinsolut, jotka fyysisten ominaisuuksiensa puolesta on lukittu aistimaan vain tiettyjä aallonpituuksia, aistivat aallonpituuksia tämän alueen ulkopuolelta? Mutta vain joskus ja iltaisin?
Joo, ei tapahtunut, mutta aivoissasi voi kyllä olla linjat sen verran solmussa että kuvittelit näin tapahtuneen.
Et selvästikään ymmärrä tästä asiasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua hieman jopa naurattaa ettei minua taideta uskoa. Ajattelin, jos täältä saisin jonkinlaisia vastauksia heiltä, jotka ovat kokeneet samaa.
En ollut unessa vaan täysin hereillä. Tiedän mitä olen nähnyt ja kokenut. Minusta se oli kaunista.
Harmi, ettei saman kokeneita tähän ketjuun löydy.
Minulla olisi muutakin asiaa tähän liittyen mutta jos en saa keskustelua edes alkuunkaan samalle taajuudelle niin ehkä tämä jää tällä kertaa tähän.
ApSinusta voisi olla hyötyä tieteellisesti. Jos haluat joskus keskustella aiheesta, kirjoita minulle osoitteeseen marmelotti38@gmail.com, kiitos.
Mikäs homma tämä on? Joku tutkimusprojekti vai mikä?
Raamattuun ohjeet ja käskyt:
"Älkää merkeistä ennustelko älkääkä harjoittako noituutta." 3. Moos. 19:26
"Älkää kääntykö vainajahenkien puoleen älkääkä kysykö neuvoa tietäjiltä, ettette saastuttaisi itseänne. Minä olen Herra, teidän Jumalanne." 3. Moos. 19:31
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia."
Aika selkeät ovat neuvot tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tosissani. Tiesin, että tänne eksyisi ihmisiä pilkkaamaan mutta luotan myös siihen, että joku joka asiasta voisi tietää niin haluaa kertoa oman kokemuksena.
ApHei Ap.
Oletko koskaan "tiivistänyt" tuota energiaa käsiesi välissä olevaksi palloksi?
Muistan kun ensimmäisen kerran itse koin tuon "energiapallon" käsieni välissä ulkona suoritettavan chi kung harjoituksen aikana niin säikähdin ja samalla "pallo" tietysti hävisi.
Olin kuitenkin oppinut tuon yksinkertaisen tekniikan ja pystyin täten aikaansaamaan energiapallon tuolla tekniikalla.
Pallo tuntuu käsien välissä lähes siltä, että puristelisi löysää rantapalloa tms.
Kokeile tuota mikäli kiinnostaa,
p.s on ikävää havaita, että niin monet ihmiset tässäkin ketjussa ovat valmiit välittömästi tuomitsemaan/mitätöimään asioita,tai jopa asettamaan kyseenalaiseksi kokijan mielenterveyden, joista heillä ei ole kokemusta ja joita he eivät täten ymmärrä.
Olen eri henkilö, mutta tajusin että nuo tuomitsevat ja mitättömät kommentit ovat etupäässä kateellisten kirjoittelemia purkauksia. En aluksi tajunnut tätä, mutta kun asia selvisi, olin yllättynyt. En ole koskaan oikein ymmärtänyt kateutta, mutta se näyttää olevan aika yleistä.
No ei todellakaan ole. Ihmiset eivät vaan pidä hörhöilystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin nähdä auroja, mutten onnistu. Olisi kiva tietää, miten sä onnistut siinä. Jos on jitain vinkkejä, niin kerro.
Muuten olen kyllä kokenut ruumiistairtautumisenkin ja nähnyt henkiä. Se vaan ei ole ollut ns omqa tekoani, en osaa tehdä sellaista tahdonvoimalla, vaan niitä kokemuksia on vaan annettu mulle. Haluaisin eniten juurikin oppia näkemään energiakenttiä.
Rupea tekemään energiaharjoituksia ja meditoimaan. Esim. täällä simppelit ohjeet:
En missään tapauksessa aio lukea ohjeita noituus-palstalta. Mulla on tosiaan paljon yliluonnollisia kokemuksia henkimaailman suhteen ja tiedän, että noituus houkuttelee pahoja henkiä, sellaista pitää välttää ehdottomasti. Samaa neuvon muillekin!
Suurin osa noituutta harrastavista on ns. white witch eli käyttää noituutta ainoastaan hyvään. Ikinä ei kannata koittaa tehdä pahoja taikoja, koska silloin ikävät asiat palautuu aina lähettäjälle itselleen jossain muodossa. Toki noituus voi alkuun tuntua pelottavalta, mutta loppujen lopuksi se ei ole mitään muuta kuin energian tietoista hallintaa, kannattaa kuitenkin opetella suojaamaan oma energiansa. Kaikki universumissa on energiaa. Meditointia kannattaa ehdottomasti harrastaa sillä se auttaa sinua saavuttamaan korkeamman tietoisuuden ja on myös hyväksi terveydelle. Jos muinaiset meditointimantrat tuntuvat liian vierailta voi vain keskittyä hengittelemään syvään ja rentouttamaan kroppaan. Kristitty voi ajatella vaikka Jeesusta meditoidessaan.
Yhtä vähän kuin nykyihmiset haluavat uskoa Jeesukseen, yhtä vähän he haluavat uskoa persoonalliseen Paholaiseen. Kuitenkin Paholaista sanotaan raamatussa tuhanten juonten mestariksi. Hänen valtaansa on annettu osa tämän hetkisestä maailmasta, kunnes tulee Jeesus Kuninkaitten kuninkaana ja murskaa hänet.
Meditaatio, ns. white noituus jne, ovat osa noita juonia, joilla sidotaan ihminen verkkoon jonka lanka on valhetta, kuin hämähäkin seitti, kaunis ja houkutteleva, lähes näkymätön, mutta tappava. Seitissä ei ole rauhaa ja totuutta jota Jumala tarjoaa.
Noinko puhuu "valkoinen noituutta harrastava"? Tuo ei kauniilta tai hyvää tekevältä kuullosta.
Sinä olet se lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Hei, mä näen kanssa käsien ympärilläni energiaa pimeässä, olen nähnyt yöllä myös kumppanini energiakentän ja joskus jopa koko huone on täynnä tuota samaa energiaa mitä näen käsien ympärillä. Tuo valoilmiö kuullostaa kiinnostavalla, en ole itse ikinä kokeilu. Veikkaan että tietoisuutesi nousi hetkellisesti korkeammalle tasolle jolloin pystyit näkemään tuon energiaa. Pitää itsekin kokeilla josko pystyn samaan.
Jos se on sitä, miten näkemäänsä jaksaa keskittyä. Kun näkee, muttei katso, eikä kuitenkaan ole täysin ajatuksissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua hieman jopa naurattaa ettei minua taideta uskoa. Ajattelin, jos täältä saisin jonkinlaisia vastauksia heiltä, jotka ovat kokeneet samaa.
En ollut unessa vaan täysin hereillä. Tiedän mitä olen nähnyt ja kokenut. Minusta se oli kaunista.
Minulla olisi muutakin asiaa tähän liittyen mutta jos en saa keskustelua edes alkuunkaan samalle taajuudelle niin ehkä tämä jää tällä kertaa tähän.
ApSinusta voisi olla hyötyä tieteellisesti. Jos haluat joskus keskustella aiheesta, kirjoita minulle osoitteeseen marmelotti38@gmail.com, kiitos.
Siis oikeesti "tieteellisesti" hahaa.
Salatieellisesti paremminkin. Mitä tekemistä pimeydellä on valkeuden kanssa?
Tätä tarkoitan, annat Pahalle pikkusormen ja se vie koko käden!
Pysähdy, huuda avuksesi Herraa kun vielä voit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ap sinulla silmän aistinsolut, jotka fyysisten ominaisuuksiensa puolesta on lukittu aistimaan vain tiettyjä aallonpituuksia, aistivat aallonpituuksia tämän alueen ulkopuolelta? Mutta vain joskus ja iltaisin?
Joo, ei tapahtunut, mutta aivoissasi voi kyllä olla linjat sen verran solmussa että kuvittelit näin tapahtuneen.
Et selvästikään ymmärrä tästä asiasta mitään.
Ei, vaan sinä et selkeästikään ymmärrä kuinka typerä tuo AP:n väite on.
Vierailija kirjoitti:
"Älkää kääntykö vainajahenkien puoleen älkääkä kysykö neuvoa tietäjiltä, ettette saastuttaisi itseänne. Minä olen Herra, teidän Jumalanne." 3. Moos. 19:31
Ymmärätkö itekkään mitä kopioit tänne. eletään vuotta 2022.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet se lapsi.
No en, mutta sinä olet kyllä täysi idıootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, mä näen kanssa käsien ympärilläni energiaa pimeässä, olen nähnyt yöllä myös kumppanini energiakentän ja joskus jopa koko huone on täynnä tuota samaa energiaa mitä näen käsien ympärillä. Tuo valoilmiö kuullostaa kiinnostavalla, en ole itse ikinä kokeilu. Veikkaan että tietoisuutesi nousi hetkellisesti korkeammalle tasolle jolloin pystyit näkemään tuon energiaa. Pitää itsekin kokeilla josko pystyn samaan.
Jos se on sitä, miten näkemäänsä jaksaa keskittyä. Kun näkee, muttei katso, eikä kuitenkaan ole täysin ajatuksissaan.
Sori epäselvyys, mun on hankala kirjoittaa ja yritän nopeasti kommentoida, mutta se onkin sitten sekavaa. Yritin sanoa, voisiko kuvailemasi tapa nähdä olla vajanaista aistimista.
Uskon Jeesukseen. Tämän uskon kautta ja lukemalla raamattua olen varma on olemassa ulottuvuuksia joista emme tiedä. Kuitenkin kuten tässä ketjussa jo on todettu, on asioita joiden ei ole tarkoitettu olevan normaalin ihmisen "arkea", koska niissä piilee vaaroja. Kuin kävelisi jyrkänteen reunaa kurkistellen alaspäin. Yhtäkkiä kurkistat liian kauas ja putoat tuntemattomaan syvyyteen. Omin voimin et enää voi päästä takaisin. Jeesus kyllä voi silloinkin pelastaa ja päästää jos huudat häntä avuksesi. Silti miksi lähteä kurkkimaan syvyyksiä joissa on vaara? Shakrat ym, shamanismit ym, jne ovat tuo jyrkänteen reuna.
Vierailija kirjoitti:
Uskon Jeesukseen. Tämän uskon kautta ja lukemalla raamattua olen varma on olemassa ulottuvuuksia joista emme tiedä.
Et ole, vaan kuvittelet asian täysin vailla mitään oikeita perusteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärätkö itekkään mitä kopioit tänne. eletään vuotta 2022.
Joo, ihan tarpeeksi pysyäkseni erossa siitä mikä on suoraan pimeydestä. Valkoinen noituus, New Age , reiki, shamanismi, joogan tasot, mietiskely jossa halutaan irti tästä maailmasta kohti nirvanaa jne. Ainakaan tahallani en juokse noihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti "tieteellisesti" hahaa.
Salatieellisesti paremminkin. Mitä tekemistä pimeydellä on valkeuden kanssa?
Tätä tarkoitan, annat Pahalle pikkusormen ja se vie koko käden!
Pysähdy, huuda avuksesi Herraa kun vielä voit.
No mä ajattelin asiaa neurobiologiana. En usko yliluonnolliseen, mutta on selvää ettemme ymmärrä luonnollista (esim. energia) ja siksi se menee meiltä "yli".
Se että emme ymmärrä mitä perustavanlaatuisesti olemme, ei sulje pois sitä että mystisimpiä asioita voisi pyrkiä tieteen avulla paremmin ymmärtämään - sitähän tiede pitkälti on, mysteerien selvittämistä, filosofisella systemaattisella lähestymistavalla... tapahtui se pienin askelin tai moukan tuurilla, on toinen asia.