Tinderissä tykkään about 90 prosentista ja mitään vastakaikua ei kuulu
Kommentit (19)
Ei ole mitään motiivia matchata tavista tai rumaa kun ihan kulman takana voi olla joku mallimies.
ihan normaalia jos ei ole rikas tai sitten rokotettu.
Kun ne naiset tietää että miehet pyyhkii siellä randomisti suurinta osaa naisia?
En muistanut koko tinderiä, muistaakseni sen laitoin joku viikko sit
Mä oon antanu kaikkeni. Takki aivan tyhjä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään motiivia matchata tavista tai rumaa kun ihan kulman takana voi olla joku mallimies.
Näinhän se on. Turhaa vaan aikaa käyttää tuohon.
Anna kun arvaan, biossa on joku hassunhauska teksti "lieka riittää keittiöstä makkariin ;)" tai vaihtoehtoisesti aina yhtä innostava "et nalkuta ja perse on timmissä, annat kakkoseen" -tyylinen alfauroksen tekstittely. Kyllä siinä kummasti hei naiset innostuu!
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, biossa on joku hassunhauska teksti "lieka riittää keittiöstä makkariin ;)" tai vaihtoehtoisesti aina yhtä innostava "et nalkuta ja perse on timmissä, annat kakkoseen" -tyylinen alfauroksen tekstittely. Kyllä siinä kummasti hei naiset innostuu!
Kuka tuommoista laittaa? ei kukaan. Naisilla ei tarvitse olla mitään tekstiä ja tykkäyksiä tulee pilvin pimein, on mistä valita.
Naisille kelpaa vain paras 5%. Onneksi elämässä on karma ja eivät sitten vanhempana kelpaa itse kenellekään :).
Ton takia lähdin Tinderin yllätysmunasta pois. Ketään ei kiinnosta pysähtyä ja jutella...
T. Kaunis ja hoikka
En ole koskaan käyttänyt Tinderiä eikä olisi mun juttu ollenkaan, mutta luulisin, että tämä perustuu samaan asiaan, minkä takia itse "nirsoilin" aikoinaan ennen Tinderiä joillain muilla deittipalstoilla. Naiset tietävät, että miehet "tykkäävät" siellä kaikista naisista, vaikka todellisuudessa heille kelpaisi tykkäämistään naisista noin 0,1%. Se siis tuntuu myös naisista ajanhukalta.
Itse katsoin aina läpi miehen profiilin nähdäkseni, onko meillä jotain yhteistä, minkä takia hän olisi oikeasti kiinnostunut minusta vai onko kyseessä kaikille naisille lähetetty tusinaviesti.
Miksi kukaan nainen haluaisikaan miehen, jolle tuntuu kelpaavan lähes kuka tahansa nainen? Itse tykkään ehkä yhtä sadasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuommoista laittaa? ei kukaan. Naisilla ei tarvitse olla mitään tekstiä ja tykkäyksiä tulee pilvin pimein, on mistä valita.
Mua ainakin ahdisti kun ensimmäisessä yhdessä yössä oli tullut se 100 + tykkäystä.
Onko miehet oikeasti niin epätoivoisia? Kun en millään usko että ne kaikki jotenkin maagisesti juuri muhun keksi nyt kerralla ihastua. Ei se mielestäni ole naisillekaan kivaa kun kuka tahansa kelpaa, tai ainakaan minulle.
Oletko oikeasti kiinnostunut 90% naisten profiileista?
Voi satsatkaa niihin edustuskäyttöön haluaviin naisiin, kerta niitä kumminkin haette. https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=fedb4a62e2434e6fed74ab1… tai https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968 => women
Vierailija kirjoitti:
Naisille kelpaa vain paras 5%. Onneksi elämässä on karma ja eivät sitten vanhempana kelpaa itse kenellekään :).
Naiset kykenevät perustamaan yhteisöjä. Miehet eivät niinkään.
Vierailija kirjoitti:
No etkö itse ottaisi mieluummin kaunottaren kuin persjalkaisen taviksen?
Sitä se on kun tykkää kaikista. Kukaan ei tykkää sinusta. Katos kun Rakkaudessa etsitään sitä yhtä erityistä.
Nirsoja ovat naiset sanon minä.