Kaiken negatiivisuuden keskellä, kertokaa jokin mukava tai iloinen asia elämästänne
Ottaa päähän lukea vain negatiivisia asioita ja vihaa. Huono mieli itsellä muutenkin. Kertokaa jotain iloista mitä teillä on tai mistä tykkäätte.
Kommentit (33)
On kiva että ranta on noin 600 sadan metrin päässä rauhallinen ei sinilevää ja vesi lämmintä. Kiva oli uida kesä-heinäkuussa monta kertaa. Sitten kipeyty nilkka, kaks viikkoo kämpän vankina ja tuli sinilevää. Mut tulipa uitua.
Yrityksen perustaminen rullaa hyvin
Treenit kulkee
Auto on kunnossa
Talo on kunnossa
Naisia on tyrkyllä
Lemmikeillä asiat hyvin
Raha-asiatkin kunnossa vaikka en miljonääri olekkaan
Päässyt yli viisivuotias sitten eron jälkeen.
Mies petti ja valehteli niin paljon, että se hajotti mut täysin.
Nyt tuntuu siltä, että olisin valmis taas tutustumaan uusiin ihmisiin. Ehkä jopa rakastumaan.
Kissa sai viisi pentua! 👍 neljä harmaa-valkoista ja yhden kilpikonnanvärisen.
Sain vesilaskun. Odotin jotain 200 eur laskua, mutta ilokseni se olikin alle 50 eur. Olin tosi tyytyväinen laskuun.
Vapaa viikonloppu ja maanantaina alkaa kesäloma :)
Kukaan ei lue tätä eikä ketään kiinnosta, mutta heinäkuu ja nyt elokuun alku ovat olleet ehkä koko elämäni parasta aikaa. Ainut negatiivinen asia on ollut helle. Mutta ilmastointilaite on auttanut siihen. Mutta se on äänekäs.
Anyway, heinäkuussa ilmestyi todella paljon mangaa, joten olen lukenut kirjoja koko tämän ajan. Sain selville, että lempikirjailijani on tehnyt rom-com mangan shogiteemalla! Minä! Rakastan! Shogia! :D Olen niin iloinen tuosta mangasta. Siitä taisi tulla lempikirjani. Jos sellaista edes voi olla. JA! Tästä mangasta tuli anime! JA SE ON AIVAN IHANA! :3 OP ja ED ovat täydellisiä, ääninäyttelijät ovat ihan parhaita ja minä tykkään todella paljon! Artistin työtä on kunnioitettu ja liikaa ei ole muutettu.
Kävin ensimmäistä kertaa animeconissa, Kuopion Nekoconissa ja lainausmerkkien lainausmerkeissä ""cosplayasin"". En olisi ikinä uskonut, että uskaltaisin mennä tuollaiseen isoon tapahtumaan ja aluksi tuntui, että saan sydärin ja pyörryn, mutta hengissä siitä selvittiin.
Ostin pari Nendoroidia ja rakensin ne laitoin esille. Ennakkotilasin pari figuuria ja ostin yhden.
Minä olen ollut todella iloinen pieni otaku. ^.^ M27
Olen päättänyt hillitä alkoholinkäyttöäni radikaalisti ja nyt tuntuu siltä, että onnistun.
Löysin kirppikseltä ihania designerjuttuja!