Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se on hirveä huoli siitä että ylimääräisen lapsilisän saisi mahdollisesti myös hyvätuloiset.

Vierailija
06.08.2022 |

On kyllä ihmeellistä touhua noiden vasemmistopuolueiden ajattelu.

Kommentit (965)

Vierailija
961/965 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitetäön miljardeja saksaan ja italiaan sekä omille matkusteleville eläteille mutta hei, annetaan säälistä muutama milli suomalaisillekkin.

Vierailija
962/965 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin yksi 0,33l keskiolut päivässä vielä maksaasi räjäyttää, mutta mikäli et vähennä energiansaantiasi ruoasta, se yksi keskiolut päivässä tuo rasvaa kroppaasi yhden kilon kuukaudessa. Sitä voi jokainen sitten miettiä, että jos kilo/kuukausi alkaa pötsi kasvaa, niin montako kuukautta itse kelläkin on siihen varaa, ilman että alkaa tulla haasteita ylipainon takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/965 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärstyttää kun jo nyt työttömät yh-t tienaavat enemmän kuin minä kokopäivätöissä ja heille annetaan taas lisää.

Eikö täällä ikinä kannusteta töihin.

Eikö täällä ikinä "sakotea" kotona istumisesta.

Eikö tätä paapomista voisi jo lopettaa, suomi tekee pian konkurssin.

Vierailija
964/965 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti rikkaampi on se joka saa kaikki rahat luukulta, eikä tarvitse menettää vapaa-aikaansa sen tähden, että pitäs itse tienata rahat.

Toinen tekee p-ruvella töitä elättääkseen lapsensa ja täytty kaikki maksaa itse, toinen saa kaiken tekemättä mitää.

Kommuuniaduminen, jossa perheelle huone kannustaa terveitä työntekoon ja yrittämään kohti parempaa. Nykyinen systeemi laiskistaa. Kyllä! Niin on monet sanoneet.

Joko palkat paremmiksi tai niin ettei sosiaalietuuksilla saa kaikkea samaa mitä työssäkäyvät!

Vierailija
965/965 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisät kaikilta pois olisi paras ratkaisu. Lasten hankkiminen on aina vapaaehtoista, mutta esim.ikääntyminen ja sen mukana tuomat vaivat ei.