Millaisen vaikutelman olet saanut ihmisistä, jotka tienaavat sijoittamalla?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Älykkäitä ja kykeneväisiä pitämään huolta asioistaan. Eivät käsi ojossa vaadi muilta (valtiolta, kunnalta) rahaa.
Nimenomaan näin on! Sijoittajia mollaavia löytyy paljon ja he ovat laiskoja omaa etuaan ymmärtämättömiä vellihousuja. Paheksuvat sijoittamista ikään kuin se olisi riistoa jonkun taskusta. Vasemmistoliiton äänestäjiä todennäköisimmin.
Monet kovasydämisiä ja vain rahaa arvostavia.
Ei siis kaikki, mutta monet.
Älykkäitä ihmisiä, tyhmät ei niissä hommissa menesty.
Hah hah, vuolaasti mainostavat voittojaansiitä ei puhuta kun mennään kovaa alamäkeä.
Vierailija kirjoitti:
Hah hah, vuolaasti mainostavat voittojaansiitä ei puhuta kun mennään kovaa alamäkeä.
Tämä👍
Mä olen sijoittaja, sen ansiosta pystyn mm tilaamaan ukrainalaisten avustuspisteelle sadalla eurolla ruokaa viikossa. En huutele julkisesti rahoistani enkä hyväntekeväisyydestäni. Mut pikkasen sieppaa kun yleistetään kaikki sijoittajat rahanahneiksi kakkapäiksi. Kateudesta se tietysti kumpuaa ja siitä ettei älytä itse koko asiasta mitään. Ihan ku vaan hyveellisyydestä itse olisitte vaurastumatta.
On kahdenlaisia ihmisiä jotka tienaavat sijoittamalla. Toiset ovat pitkäjänteisiä säästäjiä jotka haluavat turvata työnsä tulokset, ja sitten Jukka Lepiköitä jotka pyrkivät imemään eläkerahastojen rahat välistä tuottamatta mitään lisäarvoa kenellekään (iilimatoihin verrattavia olentoja).
Vierailija kirjoitti:
Älykkäitä ja kykeneväisiä pitämään huolta asioistaan. Eivät käsi ojossa vaadi muilta (valtiolta, kunnalta) rahaa.
Joo hyvä että ovat kotikoulutettuja ja syntyneet saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sijoittaja, sen ansiosta pystyn mm tilaamaan ukrainalaisten avustuspisteelle sadalla eurolla ruokaa viikossa. En huutele julkisesti rahoistani enkä hyväntekeväisyydestäni. Mut pikkasen sieppaa kun yleistetään kaikki sijoittajat rahanahneiksi kakkapäiksi. Kateudesta se tietysti kumpuaa ja siitä ettei älytä itse koko asiasta mitään. Ihan ku vaan hyveellisyydestä itse olisitte vaurastumatta.
On hyveellistä vaurastua rehellisesti ja huijaamatta, eli sinä et kuulu niihin limaisiin sisäpiiriläisiin jotka ajattelevat koko hommaa yhtenä feodaalisysteeminä. Jos joku kostuu jotain oikeasti tästä sijoittamisesta niin sehän on vain hieno juttu. Treidaajat pitäisi laittaa sitten oikeisiin töihin, shorttaajat eritoten.
Ajattelevia ihmisiä jotka saavat aikaan paljon vähin äänin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo hyvä että ovat kotikoulutettuja ja syntyneet saunassa.
Pakollinen vassarointi toteutettu. Hyvä sinä, toveripisteitä 3 kappaletta jaettuna nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan näin on! Sijoittajia mollaavia löytyy paljon ja he ovat laiskoja omaa etuaan ymmärtämättömiä vellihousuja. Paheksuvat sijoittamista ikään kuin se olisi riistoa jonkun taskusta. Vasemmistoliiton äänestäjiä todennäköisimmin.
Samaa mieltä kanssasi. Olen Kokoomuksesta oikealle mutta en silti hyväksy päivätreidaajia. Heistä on vain haittaa kaikille muille.
Fiksuja ihmisiä, joilla useimmilla on laaja talouselämän tietämys.