Mies sanoo että tunteet kuolleet
Mitähän ihmettä minun tulisi tehdä? Pitäisikö minun lähteä lasten kanssa? Mies sanoo että hän ei halua enää läheisyyttä kanssani, ja että tunteet ovat kuolleet, kokee minut ystävänä. Onko toivoa? Pitkä suhde. On toki asioita miehen mukaan taustalla siinä ett mikä ajanut tunteet sammumaan. Mutta mies ei suostu pariterapiaan. Mitä teen? Tämä tilanne raastaa todella. Itse rakastan häntä.
Kokemuksia kaivataan
Kommentit (71)
Mies haluaa käydä vieraissa. Joko sallit sen tai liittonne on ohi.
Hyvä, että sanoi. Mitä mun ex ei sanonut. Kohteli vuosia kylmästi eikä suostunut sanomaan mikä mättää, kun yritin kysyä. En jotenkin tajunnut mistä kyse. Nyt tiedän.
Nyt voi ero tuntua pahalta, mutta kun on yksi kalenteri vuosi mennyt elät elämäsi parasta aikaa.
Ei tuota enää pelasteta. Ero on edessä.
Älä lähde, jos omat tunteesi eivät ole kuolleet.
Yritä edelleen houkutella miestä pariterapiaan. Jos hän ei edelleenkään suostu, yritä jutella hänen kanssaan muuten.
Voi olla, että tämä ei onnistu. Siinä tapauksessa joku lähtee pois, mutta sen on oltava mies.
Hänen on otettava ja kannettava vastuu liiton päättymisestä, hänhän on se, joka sitä haluaa. Älä anna miehen sysätä vastuuta ja syytä sinun niskoillesi.
Vierailija kirjoitti:
Älä lähde, jos omat tunteesi eivät ole kuolleet.
Yritä edelleen houkutella miestä pariterapiaan. Jos hän ei edelleenkään suostu, yritä jutella hänen kanssaan muuten.
Voi olla, että tämä ei onnistu. Siinä tapauksessa joku lähtee pois, mutta sen on oltava mies.
Hänen on otettava ja kannettava vastuu liiton päättymisestä, hänhän on se, joka sitä haluaa. Älä anna miehen sysätä vastuuta ja syytä sinun niskoillesi.
Juuri näin. Tee elämästäsi mahdollisemman hankala jotta voit joku päivä olla se voittaja!
Sillä on toinen ja siksi haluaa erota. Sori siitä, mutta kun mies ottaa eron, sillä on jo uusi valmiina. Ne eivät jää tyhjän päälle. Tämä on niin nähty.
Kysyppä siltä onko toinen, niin näet miten alkaa kiemurrella.
Ei ole toivoa kuvauksen perusteella valitettavasti. Mies haluaa erota. Erilleen asumaan mahdollisimman pian ettei ero vaikeudu ja pahene, lapset voivat olla kanssasi. Saat muualta hyvän elämän vielä ja toivoa uudesta. Käsittele eroa itse ja jonkun ystävällisen kanssa jos tarvii. Varmasti haluaa ajatella että asia olisi toisin, aivot eivät käsitä eroa joillakin pitkään aikaan. Asiat selkenevät ajan kanssa. Hyvin ikäviä nuo tilanteet, tuskin kukaan haluaa niitä.
Sano, että mitäs väänsit lapset, tästä lähdet enää vain konkurssin kautta.
Sano sille että sopii kunhan otat lapset mukaasi uuteen elämään. Siitä ei uusi nainen tykkää.
Sinä voit alkaa elää mukavaa sinkkuelämää, eikä köyhän yh-äidin kituuttamista.
Mies kuitenkin antaa minulle toivoa.. ja sen takia tämä Onkin niin vaikeaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä toivoa antaa, jos kerran sanoo, että tunteet on kuolleet?
Vierailija kirjoitti:
Sano sille että sopii kunhan otat lapset mukaasi uuteen elämään. Siitä ei uusi nainen tykkää.
Sinä voit alkaa elää mukavaa sinkkuelämää, eikä köyhän yh-äidin kituuttamista.
Kyllä se etävanhemman elämä on sitä kituuttamista, ei lähivanhemman.
Laihduttaminen voi auttaa tuomaan tunteet takaisin. Oletko pahasti ylipainoinen? M43
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sitten älä usko. Se on valheellista. Jos se olisi oikea toivo, se olisi jotenkin näkynyt selvästi ja sanoilla. Ei voi pitää toista kuin "löysässä hirressä" mies. Jos tunteita ei ole, niin homma on selvä. Ei tunteettoman kanssa varmaan tee mieli olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä toivoa antaa, jos kerran sanoo, että tunteet on kuolleet?
Siis hän sanoo että on syitä miksi tunteet ovat kuolleet, ja jollain tavalla itsekin elättelee jotain toivoa vielä siitä että asiat voisi muuttua ja voisi ihastua minuun uudelleen. Olemme nyt jokatapauksessa varmaan muuttamassa erilleen. En tiedä onko se lopullinen ero.
Pitkässä suhteessa voi vaan tuntua siltä, varsinkin kun on lapsia. Järjestä enemmän aikaa teille ihan kahdestaan. Lapset vaikka mummolle viikonloppuna.
Käy illalla ravintolassa ja kerro seuraavalla viikolla ukolle, että tapasit kivan tyypin ja olet ihastunut.
Meillä miehellä oli jo toinen kun noin sanoi. Siihen päättyi riitaisasti 22 vuoden suhde ja lapset jäi kakkoseksi toisen naisen takia isälle.