Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoo että tunteet kuolleet

Vierailija
06.08.2022 |

Mitähän ihmettä minun tulisi tehdä? Pitäisikö minun lähteä lasten kanssa? Mies sanoo että hän ei halua enää läheisyyttä kanssani, ja että tunteet ovat kuolleet, kokee minut ystävänä. Onko toivoa? Pitkä suhde. On toki asioita miehen mukaan taustalla siinä ett mikä ajanut tunteet sammumaan. Mutta mies ei suostu pariterapiaan. Mitä teen? Tämä tilanne raastaa todella. Itse rakastan häntä.

Kokemuksia kaivataan

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tietysti olla, että tunteet ovat oikeasti kuolleet, mutta hyvin voi olla myös ikäkriisi. Tai ainakin minusta tuntuu siltä, että ihmiset helposti projisoivat omia ongelmiaan kumppaniinsa ja parisuhteeseen. "Olisin onnellinen, jos saisin olla ilman tuota toista".

Sitten kun on uupumusta, masennusta tai muuta kriisiä niin ei niiden keskellä pysty tuntemaan paljon mitään muuta. Paitsi ehkä jos tulisi joku uusi ihastus, joka laittaa liikkeelle ison tunnemyrkyn. Se oma turvallinen kumppani ei niin innosta.

Minulla oli aikanaan pitkä ahdistusongelma. Ahdistus oli välillä niin suurta, etten olisi halunnut sängystä nousta. Silloin tuli päähän myös se, etten haluaisi miesystävääni enää ja haluaisin vain työntää hänet pois. Jotenkin pääni näki asian niin, että ahdistus helpottaisi, jos miestä ei olisi. Onneksi olin käynyt jo jonkun aikaa terapiassa niin työkaluja itsereflektioon oli. Tajusin, ettei ongelmani ole suhteeni vaan ongelma on muualla. Kun sain ahdistusta aisoihin, myös rakkaus miestä kohtaan palasi takaisin. Emme toki ole olleet yhdessä vielä montaa vuotta. Mutta olen silti onnellinen, etten kaatanut suhdetta oman kriisini takia.

Kiitos kommentistasi. No tätä olen vähän miettinyt itsekin. Jotain tämän tapaista. Ja koen että se saattaa olla eräänlainen pakokeino, että ei vaan pysty kohdata jotain asioita. Näen että puolisollani ja on itsekin sanonut että on masennusta, ja on selkeästi työuupumustakin. Mutta apua hän ei suostu ottamaan vastaan. Varmaan se helpoin keino olis vaan etsiä uusi suhde mutta sen paskan jonka jätät taaksesi löydätkyllä edestäsi..

Olen nyt miettinyt että keskityn vain omaan elämääni, minä en kenessäkään jaksa alkaa roikkumaan. Minä keskityn nyt itseeni ja lapsiin ja tehkööt mies mitä haluaa. Toivon että katuu päätöstään myöhemmin koska näin rakastavaa ja lojaalia naista tuskin löytää aivan heti. Toki toivon että mies tulee järkiinsä vielä mutta minä en voi jäädä tähän odottelemaan

Ap

Vierailija
62/71 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä miehellä oli jo toinen kun noin sanoi. Siihen päättyi riitaisasti 22 vuoden suhde ja lapset jäi kakkoseksi toisen naisen takia isälle.

Juu ihan varmasti jäi. Vain (narsisti)mamma on kykenevä rakastamaan ja laittamaan lapset kaiken edelle (paitsi oman leveän pyllynsä). Kai olet oikein paljon muistanut mustamaalata isää ja toista naista lapsillesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on joku uusi katsottuna

Vierailija
64/71 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

..miehet

Vierailija
65/71 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatun nosto miehelle: On rehellinen! Rakkaus on ikuista,kohde voi muuttua milloin vain. Yksin voi hakea avioeroa,siihen ei tarvita kahta ja ei mitään syytä!

Vierailija
66/71 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä tarkoittaa jos mies sanoo että tunteet kuolleet mutta silti rakastaa

Vierailija
67/71 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen kukasta kukkaan hyppijä, oli sitten mies tai se eron ottanut nainen, on vanhetessaan surke näky. Jo senkin vuoksi kannattaa harkita tarkkaan ja antaa aikaa.

Eipä ihmiset taida vanhoina hypellä kukasta kukkaan.

Vierailija
68/71 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kamala paikka kun itselläsi vielä tunnetta.Silti sinuna lähtisin suhteesta jo ihan lasten takia.Iloinen ja elämänhaluinen äiti on parasta lapsille.Löydät kyllä itsesi uudelleen kunhan aikaa kuluu ja löydät kyllä ihmisen jolta saat vastarakkautta.

- itsellä vuosi erosta

Vierailija
69/71 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eroatte nyt vaan ja pysytte ystävinä. On reilua kertoa eikä roikottaa toista. Mielestäni ihmissuhteiden ei tarvi kestää läpi elämän, ainakaan samanlaisina. Meille on markkinoitu se että ikuinen avioliitto on jotenkin onnistunein, parikymppisestä hautaan. Mutta eihän se niin mene.

Vierailija
70/71 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
71/71 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi