Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Talousjärjestelmän muutokset

Vierailija
05.08.2022 |

Yle julkaisi uutisen talousjärjestelmän nollauksesta

https://yle.fi/uutiset/3-11902107

Miksi talousjärjestelmä tulee nollata ja mitä se tarkoittaa? Onko merkonomeja paikalla jotka voisi selittää tämän yksinkertaisesti?

Kommentit (327)

Vierailija
301/327 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ihan vaikka googlata "Sanna Marin Klaus Schwab", niin saa oikein yhteiskuvia heistä.

Ihan oikeesti nyt, mitä sitten.

Nimenomaan, mitä sitten? Jos ei mitään, niin miksi te himopoistatte tätä linkkiä? Ei varmaan pitäisi olla mitään syytä.

https://akateeminenwebshop.com/kirjailija/Klaus+Schwab#!product_id=9782…

Mikä hitto siinä niin erinomaista on että joku tuo poistaa, ihan sama, yhdentekevää. 

WEF on kuitenkin hyvä asia ja kaikkien teollistuneiden maiden hallinto ja suurmmat yritykset jakaa keskenään tietoa ja suunnittelee asioiden eteenpäin menoa. Taaksepäin ei haluta mennä, tai piankin ollaan russakan kassa samalla viivalla.

No sensuroijat eivät tunnu ajattelevan noin. Syytähän ei tule kysymälläkään, jotain omituista höpötystä valtiolle alistumisesta, johtajien erinomaisuudesta ja salaliittoteorioista. Todella omituista käytöstä.

Vierailija
302/327 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/327 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, väsyivätkö Silakat taisteluun? Voidaanko siis keskustella mahdollisesti itse aiheesta?

Antaa jo aiheen ja tämän keskustelun olla.

Vierailija
304/327 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos teille Silakat! Sensuurivimmanne innoittaman postiluukustani kolahti äsken Schwab&Malleret: Covid-19: The great Reset!

Ei kun lukemaan!

Ole hyvä, hieno saavutus! Onnistuit siis sekä hankkimaan jostain 43 euroa ja vielä postikulujen verran rahaa päälle että ostamaan kirjan. Oliko ensimmäinen kerta?

Vastaus numero 6 sensuuriyritystesi takia, sama kohtelias ja asiallinen teksti kuten aiemminkin:

Ei ollut ensimmäinen kerta, olen vakituisissa töissä ja ollut jo aika kauan joten pystyn ostamaan ihan mitä haluan. Mielenkiintoinen kirja, suosittelen oikeasti sinullekin sen hankkimista.

Onko tässä jotain vialla kun ilmiannat aiheetta kerta toisensa jälkeen?

Vierailija
305/327 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu, että onko WEF yhteyksien salailussa tehty muutakin kuin moraalinen rike? Kyllä ehdokkaiden pitäisi kai sidonnaisuudet ilmoittaa avoimesti?

Vierailija
306/327 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeastaan, olisiko aiheellista seuraavien vaalien alla tuoda aihetta jollain tavoin esiin? Pitäisi ujuttaa suoraan lähetykseen johonkin kysymyksiä asiasta. Ylellä tuskin onnistuu kun siellä lienee seula minkä läpi ei pääse suoraan lähetykseen mitenkään mutta kyllä tämä pitäisi tuoda näkyvästi esille, eikä minkään Turtiaisen kautta.

Vierailija
307/327 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluu, että onko WEF yhteyksien salailussa tehty muutakin kuin moraalinen rike? Kyllä ehdokkaiden pitäisi kai sidonnaisuudet ilmoittaa avoimesti?

Jos tää olis hyvä juttu, niin sitähän luulis että siittä oikein haluttais kertoa ihmisille

Vierailija
308/327 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudutteko ensi talvea varten?

Vierailija
309/327 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaudutteko ensi talvea varten?

Hankala näin kaupunkilaisena on sen enempää varautua. Sähköpula saattaa kyllä näkyä täälläkin katkoina yms. mutta sittenhän sen näkee.

Vierailija
310/327 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ruodittu pääministeriin liittyviä asioita jopa räikeästi. Keskustelun yhteenvetona voidaan todeta, että mikäli lasketaan pois puhdas naisviha, palaute pääministeristä ja hallituksesta on ollut myönteistä. Kaikelle on kuitenkin aikansa ja tämän ketjun on aika sulkeutua.

Vierailija
311/327 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuosta gret resetistä löytyy lisätietoa?

Vierailija
312/327 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pidetään ketjua elossa, jotta resetin jakajat pysyy poissa muista ketjuista

Jos edes yhden kerran uskaltaisit kertoa mikä tässä kirjassa pelottaa sinua? Mikä on motiivisi toimia tällä tavoin?

Ei minulla ole mitään sitä vastaan, mikäli se on se oikea eikä mikään salaliittohörhojen maailmanlopun maalailu. Enkä minä ole poistanut mitään täältä, v. tuttaa vaan kun joka ketjuun tungetaan jotain great resettiä täysin huuhaa peustein.. Ei muuta kuin jatkoa vaan, mulle ei oo haittaa.

Asiallisiin muita aiheita käsitteleviin ketjuihin joku spämmää täyttä huuhaata sotkettuna rokotteet/koronat/ biolabrat/ trumpit ja lisänä kaikki russakan propakanda.

Onko Great Reset mielestäsi huuhaata?

Ihan totta se on, ikävä kyllä. Kamala suunnitelma se kyllä on.

Jos pidät huuhaana, niin sitten kannattaa kysyä iso kysymys, miksi Suomen johtohahmoja on mukana noissa kuvioissa? Mm. Sanna Marin on Klaus Schwabin "oppityttöjä", olen ymmärtänyt?

Nyt looppuu! Jätetään pääministeri pois tästä salaliittoilusta. Tätä keskustelua ei ole tarvetta enää jatkaa. Pääministeri ei ole tälläisessä mukana. Pelkkää putintrollausta.

Vaikka trolli oletkin, niin siinä sulle luettavaa

https://yle.fi/uutiset/3-11902107

Vierailija
313/327 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

World economic forumin sivuilta

Vierailija
314/327 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asian häveliäs salaileminen viittaa siihen, että tiedostetaan asian olevan jollain tasolla väärin.

Vierailija
315/327 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ruodittu pääministeriin liittyviä asioita jopa räikeästi. Keskustelun yhteenvetona voidaan todeta, että mikäli lasketaan pois puhdas naisviha, palaute pääministeristä ja hallituksesta on ollut myönteistä. Kaikelle on kuitenkin aikansa ja tämän ketjun on aika sulkeutua.

Ei täällä ole mitään naisvihaa, sen hokeminen on vain sinun manipulointiyritystäsi. Mikä sinun motiivisi oikein on? Oletko puhtaasti vain tunnepohjalta vain henkilökultissa mukana vai miksi koko ajan yrität viestittää ettei asiasta saisi puhua? Kerro rehellisesti nyt vastaus tähän kysymykseen, se tekee sinulle tunnetasolla hyvää.

Vierailija
316/327 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
317/327 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fackt check: 1. Tuota kirjaa ei oikeasti ole olemassa. 2. Tämä pääministerin väitetty kytkös on salaliittoteoria. 3. Tuo linkki ei ole oikea. 4. Katso edelliset!

Vierailija
318/327 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persutrollit viljelevät naisvihaa ja setäselittävät salaliittoteorioita suu vaahdossa ja ruolankuvat silmissä. Onkohan edes rokotukset kunnossa? Meillä on upea pääministeri, joka johtaa maata pyyteettömästi kriisien läpi kohti valoa, tämä uskomaton misogynia ja ilmastodenialismi hajottaa mun pään!!! Nyt riittää, kirjat esiin ja opiskelkaa totuutta!!!

Vierailija
319/327 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä teille ilmastoeokotedenialistiruplapersutrollit!

Mtvuutiset 17.8.: Vaikutusvaltainen lehti hehkuttaa Sanna Marinia: "Pääministeri, joka vie Suomea Natoon, seksikkäässä glitter-mekossa".

Vierailija
320/327 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pidetään ketjua elossa, jotta resetin jakajat pysyy poissa muista ketjuista

Jos edes yhden kerran uskaltaisit kertoa mikä tässä kirjassa pelottaa sinua? Mikä on motiivisi toimia tällä tavoin?

Ei minulla ole mitään sitä vastaan, mikäli se on se oikea eikä mikään salaliittohörhojen maailmanlopun maalailu. Enkä minä ole poistanut mitään täältä, v. tuttaa vaan kun joka ketjuun tungetaan jotain great resettiä täysin huuhaa peustein.. Ei muuta kuin jatkoa vaan, mulle ei oo haittaa.

Asiallisiin muita aiheita käsitteleviin ketjuihin joku spämmää täyttä huuhaata sotkettuna rokotteet/koronat/ biolabrat/ trumpit ja lisänä kaikki russakan propakanda.

Tämä on WEF:in perustajan tohtori Klaus Schwabin kirjoittama ihka oikea kirja jonka saa Akateemisesta kirjakaupasta. Tämä kirja tuli minulle henkilökohtaisesti eilen postissa kun tilasin sen tuosta. Se ei ole mitään salaliittokamaa tai huuhaata.

Joo, ihan oikea kirja.

Itse en kyllä missään nimessä ostaisi, koska en halua tukea Schwabin toimintaa.

Mulla kävi onni ja löysin tuon kirjan sattumalta. Kukaan ei noutanut työpaikan löytötavaroista, niin sain pitää sen. :D

No se oli sulle tarkotettu!