Järkytyin. Äitini on säästänyt päiväpeiton, joka minulla oli lapsena
Kommentit (62)
Koska ei ole sellainen kertakäyttökulttuurin aivopesemä idiootti kuin lapsensa.
Miksi menneestä tarvitsisi päästää irti? Meissä kaikissa se kuitenkin elää. Sinussakin.
Jotkut vaan on sellaisia. Mä en ole voinut heittää mun mummon aamutakkia pois. Tuolla se on lipastonlaatikossa. Monta kertaa on ollut käsissä estä pistän roskiksee, mutta en sitten kuitenkaan.
Onnittelut. Sulla on ollut kyllä helppo elämä, kun tuollaisesta jaksaa järkyttyä.
Minusta taas on erittäin normaalia, että äiti säästä jonkin esineen lapsensa vauva-ajasta.
Rakastan vanhoja vauvojen peittoja .Itsekin ostin kirpparilta yhden suomalaisen filtin ,sininen ja niin kaunis.
Minä olin säästänyt lapsen ihan risaksi pidetyn lempihatun.
Kun sen kaappeja siivotessani näin, muistin hatun heti, ja että sillä oli joku nimikin. Nimeä en enää muistanut. :(
Nyt oli aika kypsä heittää hatturiepu pois.
Vierailija kirjoitti:
Kun sen kaappeja siivotessani näin, muistin hatun heti, ja että sillä oli joku nimikin. Nimeä en enää muistanut. :(
Miksi? Onko lapsi sitten edesmennyt?
Ap järkyttyi, koska äiti on hamsteri.
Joutuu jonain päivänä tyhjentämään kuolinpesän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi säästin?
Silloin ei ollut sydäntä heittää rakasta hattua roskiin.
Lapsi on elossa ja hyvinvoiva.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinä luulet olevasi? Onko nyt hyvä olo kun pääsit nimittelemään tuntemattomia internetissä? Laitapa puhelinnumerosi niin jutellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi säästin?
Ymmärsit ehkä tahalleen väärin. MIKSI HÄVITIT mukavan muiston?
Vierailija kirjoitti:
Ap järkyttyi, koska äiti on hamsteri.
Joutuu jonain päivänä tyhjentämään kuolinpesän.
Ei se peitto hamsteria tee. Hamstraaja olisi säästänyt kaiken rojun. On mullakin tallessa yksi vaate lapsen varhaisajalta eikä se tee minusta hamsteria. Ihan tavallista että jokin säästetään lapsensa jäljiltä muistona lapsuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinä luulet olevasi? Onko nyt hyvä olo kun pääsit nimittelemään tuntemattomia internetissä? Laitapa puhelinnumerosi niin jutellaan.
Sössön sössön. Ei tänne kukaan yhteystietojaan laita. Ota sinäkin ne aivot narikasta! Vai oletko ap? Sitten ymmärtää että ei paljon päässä bitti kulje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi säästin?
Ymmärsit ehkä tahalleen väärin. MIKSI HÄVITIT mukavan muiston?
...tai paremminkin esineen, johon liittyi ehkä muistoja
Lapseni sai, ollessaan 7 vuotias, isoäidiltään peiton. Aikansa käytti sitä. Sitten säilytin peittoa ilmatiiviissä pakkauksessa n. 20 vuotta, kunnes annoin peiton lapsenlapselle. Lapselleni ja lapsenlapselleni tämä oli suuria tunteita nostattava tapahtuma.
Haluaa muistella aikaa, jolloin olit vielä suloinen.