Alaikäinen yritettiin riisuttaa väkisin koulun pihalla, video lähti levitykseen suuttunut isä selvitti asiaa ikävin seurauksin
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fe8d4fe8-a6b6-4e0d-94d2-9c5e76c2c88e
Ja taas kiusaaja oli se oikea uhri.
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän reaktion. Omaa lastani kiusattiin ja koulu ei puuttunut asiaan.
En viitsi kertoa, mitä ajatuksia päässä oli, kun näin kiusaajan yksin metsätiellä. En kuitenkaan tehnyt mitään. Ja minä sentään olen äiti, joiden kuvitellaan olevan niin lempeitä ja anteeksiantamus.
Tästä on 15 vuotta aikaa ja vieläkään en ole tuolle kiusaajalle anteeksi antanutOta yhteyttä nyt ja kerro että vieläkään et ole unohtanut miten v mainen osasi olla. Paremmin jos on naimisissa kirjoita puolisolle
No höpö höpö. Ei ole tarvetta moisiin lapsellisuuksiin.
Mutta joskus muistuu mieleen, ettei poika tiedä, kuinka lähellä oli...no jätetään sanomatta
Ei mitenkään lapsellista ! Itse eläkeläinen .Jos vieläkin sinua kaivaa asia, voisit toimia !Olisi sekin rangaistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vaan niin väärin, että kiusaajaa hyysätään, ihan pistää vihaksi
Siis mitä hyysätään? Kiusaaja sai teostaan tuomion.
Se, että kiusaamistilanteen jälkeen aikuinen mies tulee ja pahoinpitelee alaikäistä, ja saa siitä tuomion, ei ole kenenkään hyysäämistä. Tuosta kuuluukin tulla tuomio.
höpö höpö kiusaaja sai 280 euron sakon jonka vanhemmat maksavat eli täysin mitätön rangaistus... mutta näitä kiusaajien puolustajia on Suomi täynnä valitettavasti... opetuksena uhreille ja heidän puolustajilleen kannattaa kostaa niin ettei jää siitä kiinni eikä yleisellä paikalla... tämä siis vain johtopäätöksenä ei tietenkään yllytyksenä mihinkään ;)
Kiusaajan vanhemmat saivat taas kanssa kunnolla uhriutua, kun omaa enkeliä noin kohdellaan.
Ihana ja ritarillinen isä, harmi että tämä maailma on näin huono ja epäoikeudenmukainen paikka elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vaan niin väärin, että kiusaajaa hyysätään, ihan pistää vihaksi
Niin on. Mutta nyt myös kiusaaja tuomittiin oikeudessa, myös korvauksiin.
ai 280 euron sakko jonka vanhemmat maksavat, miten luulet tuon pysäyttävän kiusaajaa? aivan säälittäviä rangaistuksia... pysyvästi telkien taa joksikin aikaa on ainoa toimiva rangaistus iästä riippumatta...
No pääsi sentään iltapäivälehteen.
Nyt vain äkkiä kiusaajan nimeä ja osoitetta someen, niin eiköhän sieltä löydy joku jolla "menee tunteisiin".
Toivottavasti säikähti kunnolla.
Aika pahoja lapsia ihmisillä on. Käsittämätöntä tuollainen kiusaaminen. Pahinta hommassa on, että poliisi on voimaton eikä sossutkaan tee mitään. Kiusatut lapset ja nuoret eivät saa oikeutta, eikä tekijää saada millään tavoin vastuuseen ja rangaistua.
Miusta nää kiusaajat pitäs sulukea yhteisperäreiks nigerialaiseen vankilaan, siellä tehrään räkänokista miähiä ja tuhmista tyttölöistä huaria.
Vierailija kirjoitti:
Aika pahoja lapsia ihmisillä on. Käsittämätöntä tuollainen kiusaaminen. Pahinta hommassa on, että poliisi on voimaton eikä sossutkaan tee mitään. Kiusatut lapset ja nuoret eivät saa oikeutta, eikä tekijää saada millään tavoin vastuuseen ja rangaistua.
Pieniin psykopaatteihin ei toimi kuin väkivallan pelko ja se nykyisin kielletty.
Pikku psykot jopa nauttivat oikeuskäsittelyssä saamastaan huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kiusaajalle tullut viesti selväksi. Ei luulisi enää kiusaavan tuota poikaa. Itse maksaisin ilomielin sakot, jos sillä saa kiusaamisen loppumaan.
Täh? Mitä ihmettä?
Kiusaajalle ei siis loppupeleissä käynyt juuri kuinkaan, kiusatun isä sai siitä rangaistuksen, joten voisi kuvitella että kiusaajan isä tuskin enää reagoisi samalla tavalla (rangaistus seuraavalla kerralla olisi tuntuvasti kovempi). Kiusaaja voi sit lisäksi nyt lällätellä että tuleeko faijas taas pelastamaan hä?
Voi sanoa että seuraavalla kerralla et pääse näin vähällä. Näytti isä olevan niin matalatuloinen ettei varmaan epäröi tehdä asiaa uudelleen.
Mua hävettäisi tehdä mitään oikeusjuttua siitä että sain ravistelua ihan omasta syystäni. En ikinä kehtaisi ottaa mitään korvauksia siitä vastaan että joku ojensi minua, pahaista kakaraa juuri niin kuin piti tehdäkin.
Jos olisin tuo kiusaaja en kehtaisi enää liikkua yhtään missään, niin nolosti olisi toiminut. Itse olisin ensin tehnyt suunnitelman riisua toinen ihminen alasti ja kuvata tätä ja levittää video sitten ympäriinsä, joten palkaksi tästä toiminnastani olisin todellakin ansainnut vielä vähän enemmän mitä hänelle loppupeleissä seurasi.
Jos olsin tuon kiusaajan vanhempi, niin olisi sanonut kiusaajamukulalleni vain että siitä sait, opitpahan olemaan riisumatta kavereitasi.
Kummasti se viranomaisapu kelpaa kiusaajalle heti kun joku tekee samalla tavalla takaisin
Hävettäis olla oikeudessa jos on ollut homokiusaaja. Jotain seksuaalistatyydytystä se on tosta saanut.
Erityisesti syletti se, että käräjäoikeus antoi isälle vankeustuomion(!), joka on Suomessa kova tuomio tavalliselle pulliaiselle. Onneksi hovissa oli tälläkin kertaa ammatti-ihmiset lukemassa lakia ja muuttivat sen sakkotuomioksi.
Kiusaajana menisin hattu kourassa kiusaamani ihmisen oven taakse ja antaisin saamani korvaukset hänelle anteeksipyynnön kera.
No siis tässä tarinassa ei ollut hyviksiä.
Todella nöyryyttävä kuvaaminen oli tapahtunut ja ihan mahtavaa että tilanne oltiin ottamassa käsittelyyn aikuisten voimin.
Sen jälkeen olikin yhtä huonoa käytöstä luvassa...
Eikö aikuiset ihmiset oikeasti osaa käyttäytyä paremmin kuin kurittomat kakarat?
ymmärrän täysin niitä kouluampujia, joilla on kiusattuna olo taustalla. ja usein on!
Jumalauta mitä tossuja puolin ja toisin, mitä se sitä poikaa huito jos sen isäiin oli sielä tapaamassa, tero-irmelin asenne muuttuu nopsaannkun isi syö puoli vuotta pelkkää smoothieta, siinä on aikaa miettiä käytöstä hiljaisuudessa.
Isillä on ehkä varaa maksaa toi 200€ mutta tää kuvaaminen ja nöyryyttäminen on kaikista vastenmielisin asia minulle koska se on uutta. Ja ne kuvat saa tosi helposti tuhansia katsojia. Siitä pitäisi rankaista kovemman kautta. Kaksi vuotta ehdotonta vankeutta olisi sopiva. Alaikäraja 9v.
ai 280 euron sakko jonka vanhemmat maksavat, miten luulet tuon pysäyttävän kiusaajaa? aivan säälittäviä rangaistuksia... pysyvästi telkien taa joksikin aikaa on ainoa toimiva rangaistus iästä riippumatta...