Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Baby shower ja lahjaetiketti - auttakaa!

hukassababy
05.08.2022 |

Ystävän toinen ystävä (en tunne häntä oikeastaan) kysyi, haluanko osallistua yhteisen ystävämme yllätys-baby showereille. Ilmoittauduin ilahtuneena tietysti mukaan, ja minut lisättiin yhteiseen viestittelyryhmään muiden osallistujien kanssa, joita en juuri myöskään tunne.
Sovittiin, että muutamat tekevät vaippakakun, jossa mukana muutamia pikku lahjoja, ja järjestävät brunssivaraukset ja kulut laitetaan sitte littiin, mikä kuulosti oikein hyvältä. Mainitsivat myös, että muita lahjoja ei porukalta tule, (ELLEI sitten itse halua! ) .
Nyt en sitte tiedä, kuuluuko tällaisen yhteispanostuksen lisäksi yleensä kuitenkin tuoda myös jokin 20-30€ henkilökohtaine lahja? Jos kaikki muut tuovat, tietenkin haluan tuoda. Jos taas ei, en halua ylipanostaa. Ystävää näen 3-4 krt vuodessa. Kuitenkin kun syntynyttä vauvaa mennään katsomaan, viedään yleensä jokin lahja lisäksi, vai? Olen ihan hukassa tällaisten vauvalahjaetikettien kanssa. Olemme yli 30-kymppisiä työssäkäyviä kaikki, odottava äiti myös. En kehtaa kysyä muilta siinä ryhmässä, koska en heitä juuri tunne. Ei ole kokemusta kuin yhdestä baby showerista ja siellä kaikki toivat vain henk. koht. lahjoja, joista yksi osallistuja oli varannut vaippakakun itselleen. Ystäväni alkavat odottaa esikoisiaan pitkien opiskeluiden ja työstarttailuiden jälkeen vasta nyt, joten ei ole kokemusta. Auttakaa pliis... 🙏

Entä jos ostan isoon laukkuuni "varuiksi" muutaman kympin henk. koht. lahjan ja kortin ja silmäilen paikalle päästyäni, ovatko muut tuoneet. Ja jos ei, säästän lahjan vauvan tapaamiseen. Olisiko järkeä, huh.. Miten itse tulkitset ja tekisit?

Kommentit (559)

Vierailija
341/559 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaippa

Vierailija
342/559 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkuhälytin ja vauvatarvikkeita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/559 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvohoidon äidille

Vierailija
344/559 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkähieronta

Vierailija
345/559 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaikka korvikset koska ne näyttää sööteiltä vauvoilla :33

Vierailija
346/559 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinipullo?

Vierailija
347/559 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy massage

Vierailija
348/559 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vienyt itse tehtyjä töppösiä ja tumppuja.

Tytöille vaal oun, pojalle vaal sin.

Yksi ilmoitti ei kerro lapsen sukupuolta, vein luonnonvalkoisen

aika vaarallista tehdä itse kun sinne voi jäädä neuloja, aikamoisia kuolemanloukkuja noi töppöset ja tumppuset, jätetään niiden teko ammattilaisille

Kannattaa oikeasti puhua lääkärille, jos muistisi on noin hatara. Tuo ei ole normaalia hajamielisyyttä.

Eipä ollu

Vierailija
349/559 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣

Vierailija
350/559 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paskaa! Ihme pelleilyä moiset suihkut.

Vierailija
351/559 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä paskaa! Ihme pelleilyä moiset suihkut.

ai että naurattaa miten kateellista porukkaa suomalaiset on :D:D

Vierailija
352/559 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perstilto

Vierailija
353/559 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkituubaa en menisi

Vierailija
354/559 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalle ostetaan osakkeita, arvopapereita ja Playstation 5 (levyasemallinen versio)

Vierailija
355/559 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi

Vierailija
356/559 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
357/559 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene!!

358/559 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

[qTulee mieleen, että siinä on valkoisen kermakuorrutuksen päällä läjä suklaata tai sinaappia.uote=Vierailija]Aina pn syytä juhlia. Mutta tuo vaippakakku on sananakin jo epämielyttävä.[/quote]

moi

Vierailija
359/559 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

stfu

Vierailija
360/559 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apklousaa kirjoitti:

Ap jatkaa. Ratkaisin aisan tosiaan nyt sitten niin, että ostin laadukkaan, silti hieman yli 30€ lahjan. Näyttää, että olisi voinut maksaa pari kymppiä enemmänkin. Lahja on minusta tosi kiva, ja itse ainakin ilahtuisin. Kun Baby shower koittaa, silmäilen paikan päällä paketteja, ovatko muut tuoneet niitä yhteislahjan lisäksi, ja jos ovat, lisään lahjani mukaan. Ja jos eivät, tai vain tyyliin yksi on, säästän lahjan vauvan tapaamiseen 😊 Huh, kiitos tuesta! Mukavia ideoita nämä juhlat ja tietenkin olen iloinen, että minut on laskettu sellaiseksi ystäväksi, joka on haluttu ja osattu muiden ystävien toimesta kutsua, vaikkeivat minua juuri tunnekaan (tietävät kasvoilta, nimeltä taustalta kyllä) . Stressaa vain aina tällaiset, kun ei kokemusta 😅

nyt meni pahasti pieleen...