Uppistarallaa, HUSissa unohdettu harsotaitokset leikkauspotilaan sisään, vuotanut mätää 6 vuotta, ei pahoitteluja, ei korvauksia.
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008978191.html
Sattuuhan sitä, rapatessa roiskuu jne.
Kommentit (102)
Mites kirurgeilla tämä matikka? Osaavatko hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei ollut valekirurgi
Nuo rätit ehkä kuuluu instrumenttihoitajan laskettaviin.
onkohan kirurgi poistunut ja jättänyt hoitajan tikkaamaan ja siinä rätti unohtunut.
Vierailija kirjoitti:
Mites kirurgeilla tämä matikka? Osaavatko hyvin?
Pyyhkeitä on tulossa laskutaidosta ja on tainnut virheen tehnyt laskea housuihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia kirurgit yleensä ovat? Tarkka ja keslittymiskykyinen kai pakko olla? Miten tämä hömelö lipsahdus kävi? Kertokaa kirurgeista!
Sanotaanko niin, että leikkaussalihenkilökunta kyllä tuntee kirurgien tavat ja useille on lempinimetkin.
No itse lajittelen kirurgit kolmeen:
-taitava kirurgi, mutta huono sosiaalisissa tilanteissa eli potilaan kohtaamisessa
- ei-niin taitava kirurgi, mutta hyvä sosiaalisissa tilanteissa
-taitava kirurgi, hyvä sosiaalisissa tilanteissaSuurin osa kirurgista kuuluu ensimmäiseen ryhmään. Kolmanteen ryhmään kuuluvan jos löydät, niin onneksi olkoon, lottovoitto on osunut kohdallesi.
No nythän on tässä yksi lisää:
-Ei niin taitava kirurgi ja huono sosiaalisissa suhteissa.
Uusi luokka. Tiede edistyy, vallitseva paradigma väistyy ja kehitys kehittyy. Nyt avarrumme. Vaikka Kauppia ei kyllä naurata, eikä kyllä minuakaan.
Kyllä voimme luottavaisina jäädä odottamaan uuden nanoteknologian ihmeellisiä parannuksia ihmisrodun jalostamiseksi. Kun botti laskeen tulevaisuudessa mitä tunnet milloinkin niin aivot eivät edes rekisteröi mitätöntä rättiä sisuksissa. Pikkuiset nanojauhajat louskuttavat pyyhkeen pari menoa haittamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia kirurgit yleensä ovat? Tarkka ja keslittymiskykyinen kai pakko olla? Miten tämä hömelö lipsahdus kävi? Kertokaa kirurgeista!
Sanotaanko niin, että leikkaussalihenkilökunta kyllä tuntee kirurgien tavat ja useille on lempinimetkin.
-taitava kirurgi, mutta huono sosiaalisissa tilanteissa eli potilaan kohtaamisessa
-taitava kirurgi, hyvä sosiaalisissa tilanteissaSuurin osa kirurgista kuuluu ensimmäiseen ryhmään. Kolmanteen ryhmään kuuluvan jos löydät, niin onneksi olkoon, lottovoitto on osunut kohdallesi.
Ammatissa epäempaattisuus on valtti, kun pystyy toimimaan ilman tunteita. Narsistinen persoonallisuushäiriö oli ainakin ennen hyvin tyypillinen. Lisäksi yksityiselämässään avioerot tästä ryhmästä ovat kaikkein vaikeimpia tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vantaalla lääkäri kivenkovaa väitti, ettei minulla ole reumaa, vaikka olin vuosikausia käynyt Pikolinassa.
Minun lääkäri taas väittää, että kaikki on reumaa.
Nää pitäs laittaa samaan ohjelmaan tasoittamaan tapojaan kuten se missä pullea ja laiheliini joutuivat syömään toistensa eväitä ja paranivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammatissa epäempaattisuus on valtti, kun pystyy toimimaan ilman tunteita. Narsistinen persoonallisuushäiriö oli ainakin ennen hyvin tyypillinen. Lisäksi yksityiselämässään avioerot tästä ryhmästä ovat kaikkein vaikeimpia tapauksia.
Mutta on hyviäkin, ja arvokas työ jo muinaisesta egyptistä oppivat suolet ja muut latjaamaan nätisti järjestykseen erilaisiin purnukoihin. Ka kammettiin leukapakottajalla ulos. Pyramidien rakentajat uupuivat ja yt neuvotteluja ei käyty, vaan nillitys oli kuin kärpäsen surinaa korvissa. Kirurgeilla oli niin kovaa osaamista että puuvarvaskin tehtiin tarvittaessa, jos kivi tipahti varpaalle: https://www.livescience.com/59581-ancient-prosthetic-toe-found-in-egypt…
Aika nerokasta kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko kuvassa oleva nainen 28-vuotias?
On. Ihan tavallisen ikäisensä näköinen. Sattuu vaan rypistämään otsaansa kuvassa mistä tulee "ryppyinen ja vanha" olo, mutta tuskin on aina otsa rypyssä. Meikkityyli on toki myös vähän vanhentava.
No ei ole. Näyttää 38-vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Amerikassa saisi miljoonakorvaukset.
Mutta se amerikkahan on aivan kauhea kehitysmaa ja kaikki siellä on paskaa! Palstalta opin tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö jotkut ylimääräiset leikkausrätit näy röntgenissä, ultrassa, magneettikuvassa tai JOSSAIN kuvantamisessa?
Puuttuu magneettijuova.
Simsoneissahan se lapsi kulkee myyntiliukuhihnalla ja kone inisee? Tulevaisuudessa noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta on hyviäkin, ja arvokas työ jo muinaisesta egyptistä oppivat suolet ja muut latjaamaan nätisti järjestykseen erilaisiin purnukoihin. Ka kammettiin leukapakottajalla ulos. Pyramidien rakentajat uupuivat ja yt neuvotteluja ei käyty, vaan nillitys oli kuin kärpäsen surinaa korvissa. Kirurgeilla oli niin kovaa osaamista että puuvarvaskin tehtiin tarvittaessa, jos kivi tipahti varpaalle: https://www.livescience.com/59581-ancient-prosthetic-toe-found-in-egypt…
Aika nerokasta kyllä!
Tämäpä aito alkeräinen kiviaika varvas!
Leikkauksessa lasketaan kaikki taitokset, mitä käytetään. Ennen ja jälkeen operaation, eli henkilö, jonka työnä oli pitää kirjaa käytetyistä taitoksista on syyllinen. Yleensä sen homman hoitaa joku leikkaussalin sairaanhoitajista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko kuvassa oleva nainen 28-vuotias?
On. Ihan tavallisen ikäisensä näköinen. Sattuu vaan rypistämään otsaansa kuvassa mistä tulee "ryppyinen ja vanha" olo, mutta tuskin on aina otsa rypyssä. Meikkityyli on toki myös vähän vanhentava.
No ei ole. Näyttää 38-vuotiaalta.
Kauheen kiva kun löysit sen oleellisen sisällön tästä jutusta ja tulit vielä avuliaasti osoittamaan sen meille. Olet aivan varmasti itse kerrassaan hehkeä ja valovoimainen yksilö.
Mut vinkkinä kantsisi keskittää huomio Jaana Kaupin hoitoon. Turha osoitella ketkä tekivät virheitä, aika unohtaa pikkumaisuus ja pelastaa se mikä pelastettavissa on. Jaanan takia. Narsistista miettiä julkikuvaa, huomio Jaanaan.
Vierailija kirjoitti:
Mut vinkkinä kantsisi keskittää huomio Jaana Kaupin hoitoon. Turha osoitella ketkä tekivät virheitä, aika unohtaa pikkumaisuus ja pelastaa se mikä pelastettavissa on. Jaanan takia. Narsistista miettiä julkikuvaa, huomio Jaanaan.
Jaanalle 💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vantaalla lääkäri kivenkovaa väitti, ettei minulla ole reumaa, vaikka olin vuosikausia käynyt Pikolinassa.
Minun lääkäri taas väittää, että kaikki on reumaa.
Nää pitäs laittaa samaan ohjelmaan tasoittamaan tapojaan kuten se missä pullea ja laiheliini joutuivat syömään toistensa eväitä ja paranivat.
🤣
Tsemppiä tälle naiselle. Kuulostaa niin kamalalta tilanteelta. Ja oikeasti, kunnon pahoittelut, anteeksipyynnöt ja keskustelut korjaisivat paljon sitä vahinkoa mikä on saatu aikaan. Nimenomaan se, että myönnetään virhe ja käydään se läpi ja pahoitellaan. Mikä siinä on niin vaikeaa pyytää anteeksi?
Anteeksipyynnöllä voi olla yhtä suuri merkitys kun rahallisella korvauksella.
Mielellään joku laskutaitoinen.