Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tunne kun toisessa kaupungissa asuva ystävä ilmoittaa tulevansa kylään, ilahdut ja odotat koko päivän kunnes klo 21 tulee viesti " Mä tuunkin huomenna"

Vierailija
05.08.2022 |

Ei tee mieli kykkiä taas koko päivää sisällä odottamassa, lähden asioille ja siinähän sitten ihmettelee oven takana. En kyllä usko että tulee. Ei ollut eka kerta, kun teki tämän tempun.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet oharit tehty minulle samalta kaverilta. Viimeinen kerta oli, kun odotin koko päivän ja illalla tuli viesti "Oi unohdin sinut" ja perään itkuemoiji. En vastannut viestiin mitään. Sen jälkeen ei mitään yhteyttä. Tuosta pari vuotta aikaa.

Tajusin, että olin varakaveri, jonka luo tultiin ja jolle soitettiin, jos muuta ei ollut.

Sama kokemus täälläkin, kaverini tykkäilee instakuvistani mutta jos pitää tulla käymään niin peruu tai siirtää menoja. Anteeksi vain, mutta jos insta on paljon tärkeämpi niin ei tarvitse tulla ollenkaan. En ole tarvinnut kyseistä kaveria mihinkään jos elämä pyörii instan ympärillä, raaka totuus mutta...

Miten instatykkäykset liittyy tähän? 

Vierailija
42/42 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku varmaan tietää, mikä on diagnoosi, jos pitää noin testata tulevan ex-kaverin rajoja? 

Enemmistöllä ei onneksi ole tarvetta pelailuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme